Ukens anbefaling

Hei!

Skal prøve å ha litt “ukens” fremover, hittil er det “ukens anbefaling og ukens spørsmål”. Kan være det blir fler anbefalinger på en uke, kommer an på hvor kreativ jeg er. Hvis noen har noen tips til annet, skrik ut 🙂

 Dere så kanskje at jeg nevnte denne blant topp 10 i sminkepungen? Tenkte å fortelle dere litt om den. Det er egentlig en primer, men jeg bruker den heller som highlighter! Det er perfekt. Det er mye shimmer/brownser i den, derfor foretrekker jeg å kun bruke den noen steder i ansiktet enn hele. Viktig med et naturlig resultat vet dere 🙂 Her er en liten forklaring på hvor i ansiktet jeg påfører den:

Haha, okei jeg offisielt suger til sånne “tegne” greier. Men jeg tar altså på der hvor strekene er: Pannen, øverst på kinnene/under øynene, på haken, litt over leppa og på nesen. På disse bildene har jeg denne primeren på meg, og du kan se at resultatet gir en veldig fresh glød. Primeren kan kjøpes her ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

56 kommentarer

Siste innlegg