10 ting du kanskje ikke visste om meg

– Jeg er ofte skikkelig perfeksjonist, kan aldri gjøre ting halveis

– Hvis jeg ser en bitteliten sort prikk eller bøss eller noe slikt på maten min, eller i et glass KLARER jeg ikke å ignorere det. Det må bort, haha!

– Jeg elsker dyr, spesielt smådyr

– Fikk min første egne pc i niende klasse?

– Jeg er kvart svensk

– Jeg er ikke en sjokolade-elsker, mer chips-elsker

– Axel er min første seriøse kjæreste og vi er fortsatt sammen

– Når jeg var liten hadde jeg bestemt meg for å bli politi

– Jeg er redd for å være alene, uansett om det er ute eller inne. Klarer nesten ikke slappe av når jeg er alene hjemme, er skikkelig på vakt hele tiden.  Er dødsredd for tyver, at noen fremmede kommer og andre skumle ting… Har bare alltid vært sånn

– Har alltid vært en mammajente, mamma er det viktigste i verden for meg ♥

♥♥♥ Elsker deg!

 Siden jeg har skapet fult av ting jeg ikke bruker, og så mange var interesserte på bloggen, tar jeg en ny runde med nye klær jeg selger i morgen. Så følg med! Så en kommenterte noe om at jeg var egoistisk som ikke heller gir bort klærne til “noen som trenger det”. Men det har jeg gjort hele livet mitt, dette er jo første gang jeg selger noe på bloggen. Samtidig med det lille jeg selger her, blir en svær søppelsekk gitt til frelsesarmeen 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

83 kommentarer

Siste innlegg