Aqualand

Hei! I dag har vi vært i Aqualand, altså en vannpark med masse sklier osv. Det var kjempekoselig og gøy. Man kunne betale ca 100 kr for å leie en sånn dobbel badering til å ta noen av skliene med, så det gjorde jo jeg og Axel. Men så fort vi la den fra oss for å ta en sklie det ikke var lov med badering, hadde selvfølgelig noen stjålet baderingen vår…. Sykt irriterende! Ringene hadde hvert sitt nr, så da løp vi rundt og så etter nr 362. Etter ca 15 min ser jeg plutselig baderingen vår med vårt nr bli bært av to små gutter, så da løp vi bort å tok den tilbake… Jeg bare “Its ours?” og han lille gutten på sånn 7 år bare “Okey” og løp. Haha, de ble nok litt redde av å bli tatt på fersken 🙂 Vi fikk heldigvis ha den i fred resten av oppholdet. I morgen skal vi på tur med undervannsbåt, gleder meg!!! Her er et bilde av meg, Axel og en papegøye på Aqualand i dag:

Koozy <3 De prøvde å få oss til å ha en gigaslange på skuldrene også, men det ble litt i overkant, haha. Jeg har forresten fått noen spørsmål om hvor jeg er, så for de som ikke har fått det med seg er jeg i Palma, Mallorca. Sov godt!

– ANDREA BADENDYCK

127 kommentarer

Siste innlegg