Jeg har et liv igjen, wohoo

Hei puzer!!

I dag har jeg da vært med Tuva bestis, kjempekoselig å se henne igjen. Vi hadde sykt mye å snakke om, var ikke stillhet et sekund. Herlig jente, i just love heer! For dere som ikke vet hvem hun er, så har vi vært bestevenner siden vi var 3 år ♥♥

Søsteren min har forresten dratt på ferie, så nå er maccen hennes min i 10 dager. Mohhahaha!! Neida, litt trist at hun reiser bort, men det blir også HELT OKEI med egen pc da. Har funnet ut hvor lite liv jeg har uten pc, hva annet gjør man egentlig når man kjeder seg? Tok meg selv i å ligge å spille samme iPhone spill på sengen i over en time i går, sier vel litt…….. Går også å følger etter alle i huset og plager dem, tror alle er glad jeg har et tidsfordriv igjen nå. Lol! 

 

– ANDREA BADENDYCK

43 kommentarer

Siste innlegg