Guess who’s back!

“Blogg for meg! Da redder du meg, jeg har ikke nett ☹☹☹☹ Du er en reddende engel♥♥♥♥♥♥”
Hvem kan vel stå i mot en slik melding? 
Derfor sa jeg ja til å være blogger, i hvertfall for en liten stund.

OBS: FØR DU LESER RESTEN AV INNLEGGET. TRYKK PLAY PÅ SANGEN. 

TAKK.
Hvorfor? Fordi den er, fin. 

SÅ… Jeg er tilbake. Nå burde dere ha hørt om meg alle sammen. Hvis du allerede vet hvem jeg er, hopp over dette avsnittet. Hvis ikke:
Andrea og jeg har kjent hverandre siden vi var 3 år. Ting har ikke forandret seg så mye siden den gang. Største forskjellen er vell at toppbloggern overlater bloggen i min varetekt når hun reiser til Sverige. Det krever mye tillit. Da skriver jeg hvertfall kjempe kule innlegg (som ingen egentlig forstår, men som noen ler av likevell) og jeg er starstrucked av meg selv og min kjendisstatus (jeg har blitt kjent igjen på gaten. LOVER)

Da var innlegget slutt. Dere som allerede viste hvem jeg var fikk hvertfall høre en fin sang. 

Sangen var fin, oui? Og på en skala fra en til ti… Hvor fornøyd er du med været ute akkurat nå?

→  Tuva Emilie 


 

71 kommentarer

Siste innlegg