Sommervaner

Jeg er et sommermenneske. Alt ved sommer er fantastisk, til og med mygg kan jeg vise litt kjærlighet til så lenge det er sommer, varmt og sol. Men, for min del bringer sommeren med seg mer enn bølgeskulp, is og Syden. Nemlig sommervanene mine. 
I mangel på noe mer fornuftig å skrive skal jeg dele noen av de med dere. Forhåpentligvis er det noen som kjenner seg igjen. 

Jeg står opp tidlig. 

Jeg drikker farris/ 7up til hvert eneste måltid (frokost og nattmat også)

Jeg har fått dagens ukens trim når jeg har gått til og fra butikken.

Jeg spiser Magnum Temptation ved hver eneste annledning. 

Jeg kjøper ting jeg vet jeg aldri kommer til å bruke (fordi jeg digger å bruke penger.) 

Jeg leser, masse.

Jeg spiser After Eight (egentlig av de mindre gode sjokoladene jeg vet om. Jeg prøver å overbevise meg om at jeg liker dem)

Jeg spiser oliven. 

Jeg smører meg med sololje i smug. Og når noen spørr hvordan jeg er blitt så solbrent sier jeg “jeg vet ikke, jeg smørte meg jo med faktor 30 på hele kroppen. Må ha sovnet i solen eller noe”. 

Jeg spiller kabal på mobilen (noe som dessverre har gått så langt at jeg prioriterer å spille kabal tre busstopp ekstra, istedet for å gå av bussen.)

Så kul er jeg hele sommeren. Nå prøver jeg å kvitte meg med disse vanene. Jeg har blåst støv av Elixia kortet, brusen pakket bort og høstklærne funnet frem. Med det været vi hadde i Oslo i går tørr jeg ikke håpe på sol noen sinne igjen. 

Har du sommervaner? Hvilke?

Tuva Emilie

PS. Inspirasjon til å komme tilbake til trening. Jeg og Ulrikke klarte å løpe 1 mil på tredemølle istad. 
Det føltes veldig bra. Som en blanding av at hodet mitt skulle sprenge samtidig som snorene på en hettegenser knytes litt for stramt under haken, for ikke å snakke om når jeg mister følelsen i tærne på grunn av de litt for små joggeskoene. Men etterpå føles det jo veldig bra…. Hehe

EDIT : Noen etterspurte bilde på dette innlegget. Her er bilde: 

GJETT ISEN

60 kommentarer

Siste innlegg