Surpriiiise

Gjett hvem som endelig fikk internett? Wohoo!!

Det er helt nydelig her på koster, som alltid. En fantastisk øy, ingen biler- helt idyllisk. Storkoser meg med Axel ♥ I går regnet det, så da var det ikke så mye å finne på, men i dag er været kjempefint! Vi har ikke rukket å gjøre så mye mer enn å spise frokost og ta en tur med den lille båten hans. Vi reddet noen norske jenter som hadde fått motorstopp med vannscooteren sin, haha, fliinke! Ellers kjøte vi rundt i full fart, hoppet med bølgene og ble KLISS våte. Gøy var det, spesielt når jeg styrte, hoho.







Gøøøy!







Elsker deg ♥

Dette innlegget tok forresten over en time, pga internettrøbbel. “Stjeler” naboens internett,  derfor er det utrolig svakt. Elena måtte laste opp bildene for meg, fordi de selvfølgelig ikke ville komme opp. Altså mye stress! Derfor blir det ikke mye blogging, men skal blogge i hvertfall annenhver dag, hvis jeg i det heletatt får det til…. Regner med at Tuva kanskje vil gjesteblogge litt mer, så innlegg blir det nok! Jeg er hjemme torsdag forresten, gleder meg til 5 herlige dager til her nede! Kos dere masse i helgen 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

32 kommentarer

Siste innlegg