Peace and love, guys

Ja, jeg orket ikke lese hele innlegget Andrea skrev, så jeg viste ikke jeg skulle blogge mer. Ettersom jeg i disse dager er lat (legg merke til fete bokstaver OG kursiv), sjekket jeg bloggen fire fem ganger i halvtimen og tenkte: HVA driver Andrea med nå? Har hun glemt bloggen fullstendig?! Jeg trodde min tid som blogger var over for denne gang. Men LYKKE, jeg er ikke ferdig enda.

Så, selve innlegget. Leste noen av kommentarene på et av innleggene om en blogg, Ærlig talt, la jenta være i fred og ha en rolig ferie med kjæresten. 
Men, jeg gjesteblogger bare så dere og jeg sammen can have a good time, så ikke bruk opp sommerferien og energien deres på å skrive slemme kommentarer, og hate. Peace and love, yes? Dette er grunnen til at jeg ikke blogger (noen spurte om jeg blogget, holdt på å sette farrisen jeg drakk i vrangstrupen, toppblogging er dessverre for ekstremsport for meg. Hesteturning går helt fint, men blogging… og jeg skriver hovedsaklig bare tull uansett.) Så et siste alvorsord: Hvis dere fortsetter å produsere slemme kommentarer i dette tempoet blir dere utslitt til skolen begynner igjen. Da blir lærene sure og det vil vi så absolutt ikke. De er sure nok som det er. 

Uten om det, jeg bruker dagene til å unngå og fryse ihjel. Jeg tror dessverre jeg må konstantere at høsten er på vei. Skinnjakker, cafeturer, storeskjerf, regnværsdager hvor man ikke har dårlig samvittighet for å sitte inne og se 9 timer film i strekk, støvler, kakao med krem, UGGs, alle får sin vanlige bleike hudfarge igjen (som jeg har klart å bevare hele sommeren, til tross for sololjen). Høst = bra. 
For ikke å glemme HALLOWEEN. Jeg elsker Halloween. Når hvis jeg skal ha barn den være født på Halloween. Da skal til og med familiebursdagene dens vær utkledningsfest. Farmødre og tanter i djevelkostyme, priceless. 

Bra med høst:



Nå gleder vi oss til høsten, dere!
LOL, JK. Jeg elsker sommer. Ingenting er bedre enn sommer. Sommer, sommer, sommer for ever. Da kan jeg spise Magnum Temptation hver dag og til hvert måltid. Det er sånn jeg vil ha det. Regnværsdager klarer jeg meg uten. GI MEG SOL.
Ellers, nå skal jeg sove. Søvn og døgnrytme er overvurdert spørr du meg, men tror mamma kommer til å lese dette innlegget så like greit jeg sier jeg sover. Natta

Hatt en fin dag? Hvilken faglærer gleder du deg mest til å se igjen?

☂ ✈ Tuva Emilie 

 PS: Om jeg ikke sover tre døgn i strekk blogger jeg i morgen og! Weheyy

94 kommentarer
    1. Hallo! <3 Du er den beste i verden,andrea! Vi elsker bloggen din og leser den hver dag! Håper du har det fint med axel ^^ kos dere videre :))

    2. Jeg er enig i at folk kan slutte med slemme kommentarer! Jeg kunne ikke hatt en bedre dag, og jeg gleder meg ikke til å møte igjen noen lærere, men blir koselig å møte igjen alle folkene 🙂

    3. Hei på deg! Jeg elsker sommer og men gleder meg til høsten også 🙂 fordi da har jeg bursdag! 😀

    4. http://nyhetsbloggdobb.blogg.no/1312361134_nr_toppbloggere_lurer.html?c=1312753013661
      Hvis du leser en av kommentarene fra dobb.no så sier de at det er deg.
      ”nyhetsbloggdobb
      08.aug.2011 kl.13:59
      Enig med deg her, vi burde sendt regning, men dessverre så er det ikke så lett – og det er i grunn ikke verdt det heller. Man forventer jo at folk er seriøse, og holder det en lover. Ser flere tror det er Andrea Badendyck – dere har helt rett, det er henne. Beklageligvis.”
      Noe du kanskje vil fortelle bloggleserene dine? 😉

    5. Ja, selvfølgelig er det Andrea Badendyck. MEN HALLOOO??? Hun er jo på ferie med kjæresten sin på Koster, og hun kan jo ikke skrive om de da hun har fått de tilsendt i posten hjemme der hun bor? Er dere helt dum eller? Hun skriver jo nok mest sannsynlig om de da hun kommer hjem, tror ikke Andrea er så dum. Tenk litt:p

    6. Wow, mange av leserne har visst ”tante rød” på besøk? Slutt å være så slemme nå, småtroll, dere forventer for mye, Andrea har et liv hun også, stakkars. Og forresten: Hahaha, Tuva, du skriver ikke #bare# meningsløse innlegg, synes de er morsomme, jeg!:)

    7. har du virkelig tatt smykkene uten å ha skrevet om de, Andrea? men som en sa ovenfor her – hun er jo faktisk på ferie i sverige, så er kanskje ikke så lett å skrive om noe hun får i posten i norge..

    8. hu har jo akkurat dratt til det stedet da, hu har garantert hatt tid til å skrive om de smykkene ;)de reagerte på at hu ikke hadde skrivd om de for flere dager siden, og da har det sikkert gått lang tid før de som sendte smykkene reagerte.. så det er bare tull at hu ikke har skrivd om de fordi hu er på ferie nå

    9. kan ikke si at denne øredobb/smykkesiden er så veldig serriøs selv, når dem først går ut med at dem skal holde navnet anonymt, for så å skrive hvem det er snakk om. Har man først sagt at man skal holde noe anonymt, må man nesten stå for det. Og det er ingen grunn til at dem skal bruke navnet hennes for rakke ned på Andrea, det er lavmål av dem.

    10. Ja høst blr digg det. Varme klær, og kosekvelder i soffaen 😉
      HVOR ER SKINNJAKKEN FRA? Den var dritkull ;D

    11. Javell Kine Lise, nå lure eg jævlig fælt her. Viss dobb.no isje hadde vert seriøse, så hadde di jo aldri tatt det opp? Grunnen te at navnet blei publisert e nemligt fordi ein annen toppblogger har fått hatkommentarer og trusselmeldinger fordi di tror det e henna.. hadde du lest gjennom alle kommentarene på den bloggen hadde du skjønt det 😉 så isje tro du e så jævla smarte, for det e du nemligt isje. det e sje lavmål av folk å rakka ner på andrea, tvert i mot. folk kan få jørr akkurat ka di vil, og itte det som har skjedd nå så skjønne eg utrolig godt at di rakke ned på na. syns det blir ganske lavmål av deg egentlig

    12. haha. Tuva, du er den beste bloggeren ever. du skriver så morsomt! 😀
      Andrea og Tuva er yndlingsbloggerne mine. dere skriver helt forskjellig det er det som er så gøy.
      forstett sånn, begge to!<3<3<3

    13. Du er utrolig morsom!! Hvis du, en eller annen gang, finner ut at du skal skaffe deg en blogg så vil jeg gjerne ha et tips! Da får du en fast leser fra meg altså! <3

    14. 1. du er døds flink til å blogge andrea!
      2.forresten hvordan kom du så høyt opp på lista?
      3.(eller egentlig så er du jo en topp blogger så for å være helt ærlig så er du mye bedre enn de andre bloggerne)
      4. Du er driiiiiiiiiit pen verdens peneste

    15. Lurte bare på om du kunne reposte det innlegget om selvbruning som andrea skrev for ikke så altfor lenge siden. du hadde vært til stor hjelp da!
      på forhånd, takk 😉

    16. Mye av grunnene til hat er sikkert også fordi din søster eller du andrea, har spurt en nettbutikk om de kan sponse deg. (Lol, trodde aldri noen gjorde det..) Anyway, du sa du ville ha det og det og LOVTE å skrive om dem når du fikk det, det har du ikke gjort! De har sendt deg mailer uten svar og nå begynner de å bli dritt lei, noe jeg kan skjønne. Nå vet ikke jeg hvor mye penger det er snakk om, men du må iaf holde det du lover!!! Og ikke bare leve i svada-svada…. Trodde du var anderledes, men nå har vi kanskje sett den sanne jeg, en toppblogger som får betalt i mnd. Men som helst ikke vil bruke noen av pengene sine i det hele tatt. Og bare tigger til andre om å få, og når du gjør det gir du ikke dem tilbake.

    17. andrea eg elska alt d“skriva eg e frå Keitokeino og lese blogga di kvær einaste da.
      håpe dokk kan læs same.blogg.no også!

    18. Mange rare kommentarer her! Og forresten den der bloggdobb-bloggtingen er jo sletta? Så hvorfor maser alle om det?
      Fine bilder forresten! 🙂

    19. Synes du er en kjempe errstatning jeg!! Keep up the good work 😀 Har du foreks. lyst til å lage ett innlegg om hesteturninga di? 🙂

    20. Si til Andrea at nå som hun har nett, bør hun komme opp med en god forklaring og beklagelse for smykkesaken. Vis litt respekt for leserene, sponsorer, og ikke minst deg selv.

    21. åh dette blir så dumt, jeg håper de som skriver de teiteste kommentarene her er under 15 år. ellers er det bare synd på dere.
      andrea er på ferie. uten internett. og det betyr at hun ikke har noen sjans til å forklare seg i denne saken, og da er det urettferdig og sende tusen kommentarer om hvor fæl hu er, og gå rundt å diskutere det. hun burde få sjansen til å si sin mening. mange bloggere gjør det hun har gjort, vi hadde jo en sak med fotballfrue også når det gjaldt noen bøker. hun er 23. andrea er 16. det er kanskje ikke en superfin måte å skaffe seg ting på, men når markedet er så åpent for det i bloggverdenen som det er, kommer det alltid til å være sånn. når det gjelder dobbfolka synes jeg de er utrolig uprofesjonelle. herregud da, gå ut med den saken slik at det blir en million spekulasjoner og en slags heksejakt som går utover andre bloggere også er bare dårlig gjort. i det hele tatt å gjøre det på denne måten, er dårlig gjort mot andrea. de hadde nok ingen planer om å holde henne anonym, for hvis de hadde tenkt litt lenger så hadde de skjønt at det kom til å utvikle seg slik.
      en annen ting. Andrea har vært på ferie lenge. macen hennes er ødelagt. hun har hatt problemer med internett. det har vært en terroraksjon. kanskje hun bare ville vente med å skrive om det til hun hadde sin egen data og internett slik at hun kunne få til et skikkelig innlegg. først ble pcen ødelagt, så dro hun til frankrike, tre dager etter dro hun til spania, så kom hun hjem etter terrorangrepet, og så dro hun til koster. kanskje hun ikke har rukket å se ordentlig på tingene en gang? kanskje de aldri kom fram? kanskje vi skal la henne forklare seg før dere begynner å hate henne?
      og herregud da mennesker, i disse tider er det kanskje viktigere å tenke på andre ting enn noen stakkarslige øredobber? vær heller litt glad i hverandre.
      om hun har latt være å skrive om de med vilje er jo det så klart feil, men det høres ikke ut som andrea, og man skal alltid høre begge sider av saken og la folk få forklare seg før man tar av slik som dere. ikke rart det blir krig i verden.

    22. Hei! lurer sånn på hvor du har kjøpt det lille peace-smykke ditt som du bruker å ha på deg. har prøvd å lete etter noe lignende, men finner det ingen steder. Hadde vært kjempe fint om du kunne ha skrevet det i et innlegg slik at de som lurer ikke trenger å bla gjennom flere hundre kommentarer for å finne svaret. tusen takk på forhånd 😀

    23. Hehe, morsomt innlegg 🙂
      Men jeg lurte på en ting, som jeg HÅPER du kan svare på (altså Tuva). På et tideligere blogginnlegg Andrea laget har du på deg en skinnjakke med en falk på (eller amerikans flagg??), hvis jeg husker riktig. Litt motorsykkel-ish. Hvor har du kjøpt den jakken? Den er råkul!

    24. Oi, jeg må visst være litt blind … Så nettopp at det er den samme jakken du har på deg i dette innlegget! Obs 🙂 Men kan du fortelle oss hvor den er fra?

    25. ikke rakk ned på Andrea, hun er på ferie å har kanskje fått det i posten hjemme? det kan jo ikke hun vite, fordi hun er jo på ferie! skjerp dere folkens!
      du burde virkelig starte å blogge Tuva! du er utrulig flink og det er artig å lese det du skriver! 🙂

    26. åh dette blir så dumt, jeg håper de som skriver de teiteste kommentarene her er under 15 år. ellers er det bare synd på dere.
      andrea er på ferie. uten internett. og det betyr at hun ikke har noen sjans til å forklare seg i denne saken, og da er det urettferdig og sende tusen kommentarer om hvor fæl hu er, og gå rundt å diskutere det. hun burde få sjansen til å si sin mening. mange bloggere gjør det hun har gjort, vi hadde jo en sak med fotballfrue også når det gjaldt noen bøker. hun er 23. andrea er 16. det er kanskje ikke en superfin måte å skaffe seg ting på, men når markedet er så åpent for det i bloggverdenen som det er, kommer det alltid til å være sånn. når det gjelder dobbfolka synes jeg de er utrolig uprofesjonelle. herregud da, gå ut med den saken slik at det blir en million spekulasjoner og en slags heksejakt som går utover andre bloggere også er bare dårlig gjort. i det hele tatt å gjøre det på denne måten, er dårlig gjort mot andrea. de hadde nok ingen planer om å holde henne anonym, for hvis de hadde tenkt litt lenger så hadde de skjønt at det kom til å utvikle seg slik.
      en annen ting. Andrea har vært på ferie lenge. macen hennes er ødelagt. hun har hatt problemer med internett. det har vært en terroraksjon. kanskje hun bare ville vente med å skrive om det til hun hadde sin egen data og internett slik at hun kunne få til et skikkelig innlegg. først ble pcen ødelagt, så dro hun til frankrike, tre dager etter dro hun til spania, så kom hun hjem etter terrorangrepet, og så dro hun til koster. kanskje hun ikke har rukket å se ordentlig på tingene en gang? kanskje de aldri kom fram? kanskje vi skal la henne forklare seg før dere begynner å hate henne?
      og herregud da mennesker, i disse tider er det kanskje viktigere å tenke på andre ting enn noen stakkarslige øredobber? vær heller litt glad i hverandre.
      om hun har latt være å skrive om de med vilje er jo det så klart feil, men det høres ikke ut som andrea, og man skal alltid høre begge sider av saken og la folk få forklare seg før man tar av slik som dere. ikke rart det blir krig i verden. relax

    27. Det innlegget der de skriver om at hun hadde tatt smykkene uten å skrive om de, ble postet lenge før hun i det hele tatt dro til Koster… Og de hadde sendt flere mail til henne uten å få svar, før de postet det innlegget. Andrea er bare en feig blogger som ikke tør å stå for noe hun selv har gjort, og jeg vedder på at alle leserne forventer en forklaring! For alt vi vet så har hun kanskje gjort det flere ganger????

    28. Kanskje hun er på ferie der, men hun har ikke vært der så lenge.. Det sto at de hadde kontaktet henne flere ganger etter, så..

    29. Hun har jo vært på masse ferie i sommer. Kanskje hun rett og slett ikke har hatt tid enda, ettersom det virker som hun har kommet hjem og reist igjen? La jenta forklare seg før dere kjefter.

    30. Har dere tenkt på at hun har minimalt med tid på pcn!? At de gangene hun har greid å poste et innlegg har a greid å mase seg til å få låne en pc!? At hun ikke har rukket å lese igjennom mailen sin?
      Det er så sinnsykt childish av dere å gå rundt og leke detektiver. Jeg trodde at de fleste visste at det var noe som het ”det fins alltid to sider av èn sak”, så bare fordi en påstår noe så er det så jævlig feil å hamre løs på stakkars jenta. Slutt og bland dere i alt, dere blogglesere leker så jævla Mor Teresa og skal alltid peke ut hva som er rett og galt. Hadde dere visst svaret på det jeg nettopp sa, så hadde dere ikke slått dere så sinnsykt løs på tastaturet.
      Det er flaut som faen, dere blir jo seriøst helt sønderknust om toppbloggerne gjør noe feil. Dere suger hele gjengen, end of disvussion for god sake.

    31. Julie: jeg TVILER på at denne smykkesiden skrev denne mailen og dette innlegget så kort tid etter smykkene var sendt. Også de skjønner at det kan ta litt tid, og at hun er på ferie osv. Men dette er Andreas ansvar, ikke deres. De skrev jo også at de ikke hadde fått svar. Og de regner nok ikke med svar på en time. Pluss at denne mailen var skrevet når hun hadde 18000 lesere, noe jeg mener å huske er et par uker tilbake. Hvis dette stemmer har hun hatt god tid på seg altså.
      Og Tuva, jeg elsker blogginga de! Vær så snill, begynn å blogge! Eneste grunnen til at jeg er innom bloggen til Andrea for tiden er for å skjekke om du gjesteblogger! Haha 🙂

    32. åfyfaen. det er så teit at så mange skal bry seg om det smykke greiene.. vet egentlig ikke helt hva det handler om. men fortsatt! døds teit. håper du koser deg masse med kjæresten din! og TUVA, du er kjempe morsom og en utrolig flink blogger

    33. Må folk gi seg med dei teite komentarene!! Hu tar det når hu kan.. Noen folk må tenkt litt ekstra at hu han trosalt eg liv utenom å blogge hver time hver dag!! hun er akuratt som oss, en helt vanelig jente!!
      digge deg Andrea 🙂

    34. Tuvaa?
      Hvilken mascara bruker du?
      bruker du flere?
      kan du forklare hvordan du gjør for å få sånne vipper på en videoblogg eller noe sånt?
      bruker du også eyeliner?
      Takk hvis du svarer, ELSKER øyenvippene dine! Har alltid prøøvd å finne en mascara som man får sånne øyenvipper som du har på det nederste bilde!
      Takk hvis du svarer! 😀

    35. Hahahahah du er den morsomste bloggeren ever! Håper du kommer med massse gjesteinnlegg fremover:) selv om det er kos med Andrea og da selvfølgelig, hihi

    36. Fader jeg skjønner godt hvorfor du ikke blogger!
      men kjære vene jeg skulle ønske du gjorde det! 😛
      det er så sinnsykt morsoomt å lese innleggene dine!
      de er mye morsommere enn andrea sine, du har masse humor! jeg sitter og ler! ^^
      digger innleggene dine!
      værsåsnill å fortsett å være så morsom!! 😀

    37. haha, du burde virkelig skaffe deg egen blogg, eller gjesteblogge oftere! elsker blogginnleggene dine,Tuva 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg