Svar på spørsmål

Heihei!

Bloggen skal bli mye bedre fremover, skammer meg over hvor dårlig den har vært i det siste. Lover mange videoblogger fremover, prøve å ha outfits hver dag og ikke minst svare på spørsmål en gang i uken. Nå kommer mange av denne ukens spørsmål. Som andre ganger, sleng igjen kommentar her om du vil ha svar på noe til neste gang ♥

Hvor er den tapeten din på rommet ditt kjøpt hen? 🙂 Åh, beklager, men det husker jeg ikke! Det er uansett tre år siden, så den er nok ikke lenger i butikk…

Hvem er dine bestevenner? Mine nærmeste for øyeblikket er vel Fanny, Elena, Tuva og Henriette.

Hei, jeg prøver å finne inleggene dine fra Londonturen din med fanny, men jeg finner dem ikke i arkkivet ditt? Kan du linke eller noe?? Hei! Tips til neste gang du lurer på noe, eller noen andre. G0ogle it!! Kjempesmart, det gjør jeg selv. Feks: “andreabadendyck.blogg.no London”, så kommer innleggene opp. 

Hvor mye kostet Mulberryen din,siden du kjøpte den i London ?:-) Husker ikke helt, Mamma kjøpte den, jeg var ikke der. Men den koster vel 5800 kr i Oslo… Tror den kostet rundt 5000 kr der, så litt penger å spare var det jo.

Hvor i Oslo finner man den beste sushien? Det er god Sushi overalt! Tror der jeg pleier å gå heter “Sunn Sushi”, eller noe? Den ligger rett ved National, mot Vika.

Du vet den grå genseren du har med hull på ryggen, hva gjør du om vinteren. bruker du topp under eller har du bare hullet på ryggen uten noe under? angrer du på at du kjøpte den? Jeg tror jeg kommer til å bruke en tubebh under og nei, jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den! 🙂 Har jo selvfølgelig en varm jakke over og sikkert et godt skjerf.

Har du kåret vinneren av kitt sette som du hadde for flere mnd sider? 🙂 Ja, kåret vinneren ikke lenge etter.

Hvor høy er du? 🙂 kan du vise hvordan man tar på eyliner, er så sykt vanskelig, haha? Jeg er 164. Haha, kan jeg sikkert 🙂 

Skal du begynne på cheerleading?jeg huset du snakket om det når du hadde vært hos fanny eller noe:) Vurderte det, men blir nok ikke noe av. Skole, venner, kjæreste og blogg får holde for meg, haha:)

Er blush det samme som rouge? Og er bronzer det samme som solpudder? Og hva er shimmer og higlighter? Haha, nå er ikke jeg noen sminke-ekspert…. Men blush er vel det samme som rouge ja. Bronzer er vel nesten det samme som solpudder, bare at det er mer “glitter” i det? Og shimmer/highlighter er noe som gir deg fin, litt lys glød der du ønsker å ha det. Vanskelig å forklare, hahah.

Er aksel flink til å kysse ? Haha, oh yes!

 

 

Var det bra shopping i Palma? Tja, det var ganske bra. Men jeg ville aldri dratt dit for å shoppe! Spanjoler har veldig annerledes stil enn meg, så det vises mye i butikkene. Jeg fant nesten ingenting egentlig! 

Du og fanny er nesten ikke sammen lenger etter ho har fått blogg, hvorfor det? Jo, vi er like mye sammen som før hun fikk blogg.

Du og Axel er så søte sammen! Kan du ikke fortelle historien om hvordan dere ble sammen? 😀Tusen takk, har lenge hatt tenkt til å gjøre det. Så det skal fikses! 🙂

Hvor kjøper du alle ringene dine? Overalt! Gina Tricot har mange fine og jeg kjøpte en del fine på Claries i Cannes, drømmebutikken!

Gina T // Gina T // Claries // Claries // Marked

Ja, om du kan lage en video der du viser hvordan du legger på highlighter 🙂 Ja, tenkte å lage en ny sminkevideo innen en uke.

Hvilken skole begynner axel på? Nissen, dramalinje.

Hvilken videregående kom du inn på? Ullern, medier og kommunikasjon.

Hvor lenge har du blogget ? Ca To år og og et halvt år.

Hvem er forbildet ditt ? Har egentlig ikke et forbilde, men ser veldig opp til mammaen min 🙂

Er det lenge til du får Mac en tilbake? Regner med å ha den her innen en uke.

Tror du du og fanny ba vil miste kontakten når dere starte på vgs? Nei, det hadde vært kjempetrist! Vi er såpass glad i hverandre så det blir nok ingen problem å beholde kontakten 🙂

 

Love you, Bassaaa!! ♥

Noe du vil ha med neste gang?

 

– ANDREA BADENDYCK

192 kommentarer
    1. jeg har noen spørsmål..
      kan du lage header til meg?
      kan du bli min faste leser?
      kan du lage flere videor?
      åssen kommer man på topplista?
      kan du si ditt yndlings antrekk?
      hva skal du jobbe om?
      liker du fotball?
      du er så peeen 🙂
      hehe 🙂
      vi snakkes, hade<3

    2. HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????
      HVILKET SOLPUDDER BRUKER DU????????????????????

    3. På et innlegg for en stund siden der du svarte på spørsmål sa du at du skulle til hollywood med en venninne i sommer, kan du fortelle mer om det? (har sikkert spurt før men, haha)
      Hvilket skjønnhets/sminkeprodukt er du mest avhengi av?
      Blogger noen av vennene dine (bortsett fra fanny) ?

    4. – hvilken sminke bruker du daglig (skole og sånt)?
      – hvilke magasiner leser du?
      – har du noen tips om hvordan å blogge bra?
      – når begynte du med sminke daglig?
      – hvor anbefaler du å kjøpe rettetang, en god og billig helst?
      Elsker bloggen din<3
      ps. Kan du ta en titt på bloggen min?
      Og hvis noen vil være så greie å lage en fin header til meg?

    5. hva har du fått i snitt mens du har gått på ungdomsskolen?
      når har du tenkt å flytte ut? Mange flytter jo ut med en gang de kan, men noen blir jo boende hjemme for resten av livet sitt. Kommer du til å flytte ut innen fem år, eller tror du du kommer til å vente lengre? 🙂 Og hva synes du er lurest?

    6. Hva heter Mulberryen din? Brynmore (?) eller noe annet? elsker den vesken, og vurderer sterkt å begynne sparingen…

    7. tenkte akkurat å spørre om det samme, som noen over også har spurt om.. når kommer det flere videoer av ”life as bassane”? 🙂 den første var suuuper. Gleder meg til sminkevideo!

    8. Hei har noen spørsmål:
      Når kommer det flere “Life as Bassaene” epsioder?
      Kan du legge ut et innlegg med noen av favoritt smykkene dine?
      Kan du legge ut en video snart?
      Elsker bloggen din!
      Forresten jeg er hun du møtte i Palma, hehe <3

    9. syyykt komisk at det er så mange i din vennekrets etc som heter fanny.. jeg kjenner ikke en levende sjel som heter det, og det er jo et litt sjeldent navn.. hm, komisk

    10. Hei, kan du vise hvordan du pleier huden? sminkefjerner, fuktighetskrem osv. Du har veldig pen hud, har du urenheter?
      ?
      ?
      ?

    11. Kan du forklare hvordan man får en link til at det står ¨her¨ istede for linken?
      Digger bloggen! Fast leser! <3

    12. digger bloggen din å deg 😀
      lurer på noe..hvis du er 164 cm nå, er ikke det lavt til og være 16? blir du høyere? hva tror du ? 😀

    13. Kan du være så snill og legge ut bilder av rommet ditt? Skal aksel være med på musikalen “High school musical”?

    14. Hei Hei! Lurte på om du kunne hjulpet meg litte granne!:) Jeg pleide å blogge litt for noen år siden, og nå er jeg startet igjen. Men ting har endret seg en del:P Så lurte på om du kunne forklare meg hvordan ejg får youtube filmer innpå bloggen nå for tiden. Kan huske og finner bare på nettet den gamle måten, men slik ser ikke youtuben ut for meg lengre. Håper søte lille deg kan hjelpe meg litt, og at du kanskje kunne svart på bloggen min. Jeg er litt glemsk når det gjelder å finne tilbake til der hvor jeg har skrevetxD Takk på forhånd om du har tid! Bloggen heter: http://www.lifion.blogg.no

    15. Kan du beskrive ditt første kyss med Axel?
      Liker du håndball?
      Hvorfor driver du ikke med sport?
      Håper du svarer! 🙂

    16. har sendt deg en epost men du får vel så mange så, – lime det inn her!
      Eg har samme macbook pro som deg, å såg du redigerte videoane dine i imovie! men eg har ett lite problem.. vist eg har spelt inn en film på photo booth, og så skal ha den inn på imovie for å redigere, ka gjer eg da? 🙂 fekk til å spele inn direkte på imovie, men har lyst å redigere en som eg har spelt inn fra før.. Setter stor pris på om du kan forklare det litt! 🙂 TAKK

    17. Kan du vise et bilde av foreldrene dine?
      Har du farget håret ditt før?
      Hva er din naturlige hårfarge?
      Kan du lage en sminkevideo snart? 🙂

    18. Kan du og Axel lage flere videoblogger? 😀
      Kan vi få se ett bilde av deg sammen med søskena dine?
      Og ett bilde av deg når du var liten?

    19. Har du kåret vinnerne av lovebasket konkurransen du la ut før du dro til Frankrike? Kan ikke huske å ha sett det noen plass ;s

    20. Kan du lage en video ellerno en dag du og Fanny går til byen og spiser sushi ogsånn? Blitt hekta på Sushi På grunn av deeg c:

    21. Heihei 🙂
      Du er så utrolig søt, å jeg bare Elsker håret ditt, det er så utrolig fint!
      Men et spørsmål har jeg å veldig lyst til å bidra med jeg å:
      Kan du filme rommet ditt en gang, har utrolig lyst til å se hvordan det ser ut, haha? 🙂

    22. Hvilken rase er hunden din??
      Kan du ta bilde av det antrekket du liker best, og skrive under hvor alt er fra??
      Har du kåret vinnerne av lovebasket-konkurransen??
      Du har kjempebra blogg!! 😀

    23. Kan du ta bilde av rommet ditt?
      Det er jo alltids spennende..
      Og hvilken av meningene dine er det du står mest for.. for å si det på den måten??
      <3
      Et kjempe fint innlegg med mange fine , klare og stooore bilder. herlig! Du skriver veldig bra synes jeg! Er så mye personlighet i teksten din!
      <3
      <3
      2 barns mooooooooooor- InA - uvm.blogg.no

    24. hei! du blogger jo aldri, eller legger ut bilder/info om familien din! så jeg lurte på om du kunne legge ut et bilde av moren din? <3

    25. Bra svart <3
      Åå, Andrea! Du er så snill ♥
      Du fortjener 1.plassen etter min mening.
      Elsker bloggen din! Du er så peeeen ♥

    26. kan du legg ut bilde av moren og faren din?
      Hva jobber faren din som??
      Synes du selv dere har moderne hus?

    27. Så deg i oslo forrige torsdag :)) regnet med at du ville vite det :)) du og axel er veldig søte sammen <3

    28. Jeg har bestilt spraytanen som du anbefalte. Jeg bare lurte på om man kan bruke den i ansiktet også, eller om den bare er til kroppen?

    29. hvor fort kom du på topplista?
      Når kommer neste episodene “life as bassane” ?
      Blir du lei av å blogge av og til?
      Hva syns axel om at du bruker leppestift (når dere kysser) ?

    30. kan du PLIIIS lage en video hvor du hviser frem akkuratt hvilken sminke du bruker fortiden ?
      elsker bloggen

    31. Jeg har et spørsmål som jeg mer enn gjerne kunne ønske du kunne svare på fortest mulig.. Hva skjedde med macen din? Og hvor sendte du den får å få den fiksa, og hvor mye slik ca kostet det?
      Min macbook pro er død nå og jeg må ha den til skolestart, men jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal sende den inn hen og hvor mye det koster, har dårlig med penger.. Hadde virkelig sett utrolig stor pris på deg om du ville svart meg, er i en stor krise akkurat nå. Jeg har forresten kjøpt den over apple.no..

    32. Haha, jeg MÅ bare spørre; viss jeg møter deg på gata i oslo eller no sånt, er det teit å be om autograf eller bilde osv.? 😉

    33. Hvorfor skriver du alltid nissen hver gang noen spør hvilken skole Axel begynte på?
      Har du hatt andre kjærester før Axel?

    34. Hei:)) Kan du gi linken på den derre mario badescu sette, helle pakka, alt i en pakke som du hadde på den videoen i mai?? Takk om du gjør det :))

    35. – hvorfor vil du gå MK?
      – kommer du til å bli sjalu når Axel går på en skole med andre jenter enn deg og får nye jentevenner?
      -Du har så fine hvite tenner, har du bleika de før?
      – Favorittkjole?
      – Hvis du skulle flytta til utlandet, hvilket kand ville du valgt da? <3
      - Spiser du bare Sushi når du er på ute, eller spiser du det hjemme til middag også?
      Håper du svarer på ett par av de 🙂

    36. Kunne du værsåsnill svart på hvor du kjøpte den levis shortsen på bildet med Axel? Har lett etter den lenge nå

    37. elsker header og designet ditt! kan ikke du begynne med å lage gratis design til oss? du skal jo gå på medier og kommunikasjon:D

    38. På bloggen din så er det mellomrom på begynnelsen av bloggen rett før rammen kommer.
      Hvordan gjør du det?
      Kan du lage en video med hvordan du gjør de tingene osv
      Vil skikkelig ha en fin blogg som deg!
      Håper du svarer;)

    39. Hvordan får du sånne linker der det står Add-Forsiden-Design-Facebook?
      Hvordan får du de?
      Rett øverst der som du har
      pliiiiiiis svar!
      Støsrte fan EVER;)

    40. Jeg har tenkt å bestille justin bieber genser fra ebay ( den samme som du har), men er litt usikker på størrelsene. Synes du at de er for store , små eller normale i størrelsen 🙂 + hvilken størrelse har du den i ?
      Setter pris på svar

    41. Hei, jeg lurte på hvordan man får litt flere lesere trenger ikke å være så mange bare litt mer:-)
      Elskeer bloggen din:-)

    42. har du kåret vinneren av MYLOVEBASKET konkurransen enda? og hvis du ikke har gjort det skal du snart gjøre det?
      og PLIS ikke vent en hel uke til med å svare på spørsmålet (a)

    43. Hei, du når man skal søke på vidregående skole. Så ofte er det jo frist lenge før man har fått det avsluttende krakterkortet. Hva gjør man da? Sender lærerne det inn? eller sender du det inn selv når du har fått det? Må man sende inn både karakterkortet man fikk ved jul eller bare det avsluttende? Kan du ta med dette i neste spm runde <3

    44. Hei!
      Bor du sammen med dine foreldre ?
      Kjenner du noen av de andre toppbloggerene ?
      Har du dyr ?
      Favorittblogger ?
      Snuser / røyker du ?
      Hva er ditt forhold til alkohol ?
      Hva syns du om Sophieelise.blogg.no ?
      Kan du fortelle litt nærmere om at du skal til Hollywood ?
      Kan du lage ” Topp 10 frisyrer ” en gang ?
      Liker du Justin bieber ?
      Fester du mye ?

    45. Hvordan er ditt naturlige hår? Uten å bruke noen som helst produkter? (uten rettetang, hårspray, osv)

    46. -lurer veeeldig på hvor den isen som venninnen din som gjesteblogger elsker er kjøpt..? den så såå god ut!!
      -og hva heter bloggen til Fanny? 🙂

    47. kan du spørre Tuva Emilie hvor hun har kjøpt den isen hun er så veldig glad i? har lyst til å smake den 🙂

    48. For det første vil jeg bare si at bloggen din er best! Jeg er en av dine fast lesere! 😀
      Jeg har bare et spørsmål:
      – hvilken ansiktskrem vil du annbefale som fjerner kviser?
      Det var det ELSKER BLOGGEN DIN ANDREAAAAA<3 😀 <3

    49. har du eitt pudder som er bra til å dekke over kviser og fregner , å anbefale??
      kan du fortell hvordan du og axel ble sammen og hvordan dere møttes?

    50. HVA FIKK DU PÅ MATTEEKSAMEN?:D gikk de fleste i klassen din opp eller ned i karakter? Kan du lage et innlegg om matteeksamen kanskje? Hvordan du forberedte deg og hvordan du synes den var, vansklig/lett osv? PLIS SVAR

    51. Hva synes du om jenter som har litt baggy stil, altså store hettegensere og joggebukser? 🙂 synes du det kan være kult??

    52. HVILKET SPEILREFLEKS BRUKER DU ?????????????????????????????????????????????
      ????????????????????????????????????????????
      ?????????????????????????????????????????????
      ?????????????????????????????????????????????
      ??????????????????????????????????????????????
      ????????????????????????????????????????????????
      ????????????????????????????????????????????????
      ????????????????????????????????????????????????
      ????????????????????????????????????????????????
      ????????????????????????????????????????????????
      ???????????????????
      ????????????????????????????????????????????????
      ??????????????????????? ER DU FORNØYD MED DET?????????????????????????????????????????????
      ????????????????????????????????????????????????
      ????????????????????????????????????????????
      ??????????????????????????????????????????

    53. Hei Andrea! 🙂 har lest de fleste innleggene dine fra du var i London. Siden du har vært i London kan du lage et innlegg med tips om museer, butikker og forskjellige ting man bør gjøre der? 🙂 skal dit i høstferien skjønner du .

    54. Hei! jeg skal konfirmeres om et par uker og jeg ønsker meg en macbook pro 13. Er det den du har? Det jeg lurer på er om du kan skrive et innlegg ellerno om mac’en din? Er den vanskelig og bruke, siden det er en annen programvare? selv er jeg ingen data ekspert og jeg redigerer heller ikke så mye film og bilder, er det da noe vits med mac? Også en ting til, kan du bruke den til skolearbeid? har hørt at man må ha windous på den om man vil bruke den til det!
      Tusen takk på forhånd 🙂

    55. så søt du er:-) og flink til å svare da!
      jeg lurte på hvordan det gikk med dere når dere var så redde i frankrike, da dere måtte dekke for det nøkkelhullet eller hva det var osv.? 🙂

    56. når du spiser sushi, hva pleier du å bestille? 🙂 Hadde vært fint med noen tips om hva du liker ettersom du spiser der ganske ofte! 😀

    57. Kan du legge ut bilde eller noe lignende av rommet ditt??? og hvordan er håret ditt når du ikke har gjort noe med det ??? LOVE your blogg andrea 🙂

    58. Har du og Axel et veldig “åpent forhold” foran foreldrene deres? Diverse, kyssing ol?:-) Dere er så søte sammen!

    59. Har ikke du og fanny filmet en sånn “må gjøre video”, eller noe med at dere spør tilfeldige folk på gata om noe? Eller kan jeg bare ikke huske at du har lagt den ut.. eller husker jeg feil ?!?

    60. Su må absolutt holde godt på gamle venner. Det blir kjempe vanskelig når man begynner på forskjellige skoler, selvom skolene ikke ligger så langt unna og man ikke bor så langt unna hverandre. Det har jeg fått erfare. Man forandrer seg mye på vgs og det kommer mange nye mennesker som man gjerne blir venn med.

    61. Hei, Andrea! Først må jeg bare si; du er en herlig blogger, du er kjempeflink, og ikke minst pen! Stå på!
      1. Hvordan klarer du å like sushi? Jeg smakte for første gang for noen mnd siden, og det smakte absolutt ikke godt. Jeg har hørt at du må smake 2 ganger for å like det, er det sant? Hvordan var det med deg, hva synes du første gang – og hvordan klarer du å spise det?
      2. Kommer det fler videoer av “AB&AB” eller “Livet som bassane”?
      3. Hva synes du om merkeklær, og slikt?
      4. Har du tenkt på hvordan du vil at livet ditt skal være som voksen? Hvor du skal bo, hvordan hus, navn på barna, bryllup, bryllupsreise, osv?

    62. Kjenner du voe? (emilie nereng) og er dere noe sammen etter at hun sluttet å blogge? så noen bilder av dere sammen på bloggen hennes en gang, skjønner du 🙂

    63. hei! redigerer du alle bildene på bloggen din? eller er det bare så fine farger på kameraet ditt? 🙂
      og det er canon eos 500 du bruker?

    64. Hei, kan du please annbefale noen nettbutikker du liker spesielt godt? siden jeg har en vennine som virkelig elsker å irritere meg, å da kjøper hun alltid de samme klærne som meg… Jeg hater å ha like klær som alle andre sjønner du, så derfor skal jeg begynne å bestille på nettet i steden siden det får ikke hun lov til 🙂 Hihi ^^

    65. hvordan fikk dere lov til å dra til utlandet på klassetur? måtte dere ha med voksne ? foreldre? lærere?

    66. Hva fikk deg til og starte og blogge??
      Farger du håret, eller er det natulerleg??
      Er det noen av vennene dine som er imot bloggen din??
      Hvor kjøpte du det sjokolade budderet, og hva kosta det ??
      Noko spørsål fra Anne <3 I <3 Andrea Badendyck 🙂 hihi

    67. heter Claires ikke claries, finnes overALT i usa bare så du er klar over det, siden det er favoritt butikken din ^^,

    68. Noen tips til å få bloggen kjent ?
      Hvor lang tid tokk det fra du startet og blogge til du kom på topplisten ?
      Elsker bloggen <3

    69. Jeg har noen spørsmål :p
      Er du kristen?
      Liker du å danse?
      Ps: Elsker bloggen din! Jeg synes at det er greit at du ikke blogger så mye. Du kan jo ikke bruke all tiden din på det! 😉

    70. Hei!
      elsker bloggen din, stå på Andrea!
      Jeg lurer på litt om håret ditt. Kan du ikke skrive et innlegg om det?
      Håret mitt er blondert sikkert 20 ganger, men er faktisk bare ”på vei” til å bli slitt. Jeg føler at det aldri vokser.. Har så lyst på langt hår som deg! Også ikke minst, jeg elsker virkelig hårfargen din? Vet du hvordan jeg kan få til en slik farge? Min egentlig naturlige farge er ca sånn. Jeg vet også at det er mye enklere å bevare litt mørkere hår bedre. Tusen takk på forhånd! <3

    71. -Kan du lage en video eller vise bilder av rommet ditt?
      -Kan du lage et innlegg hvor du viser noen av favoritt smykkene dine? (ringer,kjeder,armbånd)
      -Kan du snart lage en video?
      -Kan du svare på ukens spørsmål i videoblogg?
      -Har du noen iphone apps anbefalinger?
      Elsker bloggen din!

    72. Du är sååå söt!
      skulle du kunna visa vad du använder för smink? Och göra en smink video? 🙂 kram

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg