Ny dag, nye muligheter

Hei!

Takk for søte, støttende kommentarer på forrige innlegg. Er glad jeg har dere ♥ Men mange missforsto nok litt, jeg var ikke alene, jeg kjente disse to i klassen min fra før:

Kathinka og Sakhsi!

Er egentlig veldig fornøyd med dagen i dag. Har hilst på mange koselige mennesker, hatt noen herlige friminutter nede på Aker brygge og så møtte jeg jo søte Ida Wiik, som går i 3 klasse på mk. Like herlig i virkeligheten, mange vet sikkert hvem hun er fra før. Besøk bloggen hennes! ♥

Regner med at dagene bare blir bedre og bedre, så jeg gleder meg. Fagene virker også utrolig spennende og veldig hyggelige og dyktige lærere. Gleder meg masse til å komme i gang med mediafagene, hørte at det ikke er lenge til vi skal lære photoshop. Og det er også HELT ok å ha en stasjonær mac hver på pulten da:

♥♥

Det blir også mange koselige ting fremover som skal gjøre at elevene blir med spleiset, så det blir bra. Tror jeg kommer til å trives veldig på Ullern. 

Også ofc et klasserom-bilde av meg på slutten daaa xD xD

Hva tenker dere om vgs fremover?

 

– ANDREA BADENDYCK

66 kommentarer

Siste innlegg