CONVERSE

Heihei!

Tusen takk for alle fine, støttende kommentarer på forrige innlegg. Dere er jo bare så herlige da ♥♥ Veldig glad i alle sammen! I dag hadde jeg kun en samtale med kontaktlæreren i 20 min, og fikk dra hjem etter det. Utrolig deilig! Var selvfølgelig så heldig at jeg er øverst på klasselisten, så mens mange andre startet 12 og utover, startet jeg selvfølgelig 8.15. Haha, jaja… Synes det var utrolig bra at vi slapp å være på skolen etter samtalen, så jeg lagde ingen avtaler, bestemte meg for at i dag blir en bloggdag. Jeg skal ferdiglage en del innlegg, slik at jeg kan poste de når jeg har dårlig tid, så det alltid blir oppdateringer. Kanskje jeg også rekker å lage en videoblogg, vi får se :)! Følg med i kveld også, da kommer outfit. Men jeg tenkte å vise dere dagens lille innkjøp, nemlig disse fiiiine Conversene:

Har sett på disse lenge, den beige fargen er ny i høst! Synes den er såå fin 🙂

Nå skal jeg koke meg litt nudler, er sulten, haha. Vi snakkes søtnoser!

 

– ANDREA BADENDYCK

94 kommentarer

Siste innlegg