Nobody’s perfect

Jeg får hele tiden kommentarer om at livet mitt virker perfekt. At jeg har det perfekt med familien, venner, kjæresten og alt ellers. NEI, livet mitt er langt fra perfekt. Jeg har valgt at jeg vil ha en positiv blogg, jeg vil ikke klage på ting eller dele veldig personlige hendelser. Om jeg har hatt en stor krangel med enten Axel, familie eller venner, vil det aldri komme ut på bloggen. Bare fordi jeg velger å ikke blogge om det negative i livet mitt, betyr det ikke at det kun skjer positive ting. Noe passer seg bare ikke å skrive her, som hvem som helst i hele verden kan lese. Jeg synes alle skal tenke nøye gjennom hva de legger ut og skriver på internett.

Men som sagt, livet mitt er langt fra perfekt. Jeg har dager jeg er helt nede, føler meg helt alene, knust og bare har lyst til å dø jeg også. I løpet av barne og ungdomsskolen har jeg blitt såret utrolig mange ganger, blitt baksnakket av de jeg trodde var vennene mine, blitt holdt utenfor og ikke minst sviktet. Jeg har mange ganger tenkt at ting aldri vil bli bra igjen, men det blir det. Tunge perioder gjør oss bare sterkere! Jeg går selvfølgelig ikke inn på akkurat hva som har skjedd meg, men tro meg, SYKE ting. Alt fra hatsider til de ondeste planer dere kan tenke dere- og alt dette av mennesker som har vært mine venner! 

Tenårene er ikke lett, og selvom ting blir litt bedre for hvert år som går og alle modnes, vil man fortsatt møte motgang. Jeg kommer heller ikke fra en perfekt familie hvor alt bare er idyll, det har vært mye krangler og gråt  hjemme også. Jeg er heller ikke “en bortskjemt drittunge som får hva hun vil”, som mange av leserne mine liker å skrive i kommentarfeltet. ALT jeg kjøper betaler jeg selv, også når jeg er ute å spiser. Så det er litt morsomt når jeg alltid får kommentarer om hvor bortskjemt jeg er når jeg har brukt mine egne penger. Og til dere som lurer på hvordan jeg får penger, det er da bloggen.

Heller ikke de 32 mnd med Axel har vært en dans på roser. Tro meg!! I starten hadde vi utrolig mye problemer, vi kranglet nesten hver dag og jeg gråt flere ganger i uken. Vi har også hatt perioder hvor det nesten har blitt slutt, jeg har ikke telling på alle gangene jeg har vært helt knust pga Axel. Det har selvfølgelig blitt bedre ettersom tiden har gått, vi har begge blitt mer modne og blitt kjent med hverandres følelser. Men vi har fortsatt våre problemer og krangler, men det har vel de fleste. Og til alle som lurer: JA, vi er fortsatt kjærester.

Anyone can fake a smile

Det er helt klart mange som har hatt og har det mye værre enn meg, men jeg har faktisk ikke hatt det og har det ikke utrolig lett hele tiden jeg heller. Men alle mine erfaringer har gjort meg mye mer voksen og ikke minst sterkere. Livet mitt har aldri vært, og er ikke perfekt. Jeg håper dere skjønner det etter dette innlegget, jeg er akuratt som alle andre. Også selvom jeg som oftest ikke velger å blogge om det når jeg er lei meg eller hvis det har skjedd noe vondt! 🙂

Og til alle som har en vond periode: Ting vil ALLTID bli bedre, det har jeg virkelig erfart. Aldri mist håpet.

 

– ANDREDA BADENDYCK

345 kommentarer
    1. Kjempe bra skrevet! jeg har også perioder der jeg er sykt lei meg og føler at livet er ett helvete men, what doesnt kill you makes you stronger!
      Stå på, Andrea <3

    2. dette visste jeg ikke!
      VELDIG bra skrevet!!
      jeg har også mine tider, som er ofte!!!
      vet ikke helt hvem som egentlig er mine venner, hva andre syntes om meg, ting som forandrer seg..
      men det ordner seg vell til slutt 🙂
      stå på andrea <3

    3. hei. er det slutt mellom deg å Aksel?
      det hadde vært greit å fått vite om det var det , slik at vi også vet om det!

    4. Utrolig bra skrevet Andrea! Selv om jeg aldri har tvilt på at du er akkurat som alle andre, er det utrolig bra at mener det selv. For det er så utrolig mange som mister seg selv i “berømmelse”.
      Stå på!

    5. Til dere som skriver : har du slått opp med Axel?
      Det står jo til og med i innlegget at de fortsatt er kjærester! 😉
      Kjempe bra skrevet forresten<33 Digger bloggen din!

    6. Dere som skriver “kan du ikke bare skrive om det er slutt mellom deg og Axel?????”
      for det første, så kan dere lese ordetlig..det står at de er sammen!
      Bra skevet Andrea!

    7. Jeg ble erta hele 3 kalsse av hele trinnet siden det var en jente som løy til alle sammen om ting om meg, så jeg kunne ikke gjøre leksene mine og jeg kom med tårer i øynene hver eneste dag, og de voksne kunne ikke hjelpe siden de bare forsatte og forsatte, og når jeg var på SFO så satt jeg på en benk og grein så skulle de inni det samme rommet men de så meg så de snudde og det verste var at bestevennen min hadde trodd på det hun så så hun og var slem mot meg,jeg hadde ingen venner, det var et dårligt år, så jeg vet hva du føler, men allt er fint nå (men jeg hater hun jenta som løy til alle ) . 🙂

    8. Dette hjalp veldig! Jeg kan veldig ofte føle meg alene, sviktet av alle og ikke minst som en utrolig kjedelig og stygg person… Det er ofte jeg har lyst til å dø og ikke leve mer…. Men jeg er jo 15 år så dette vel normalt:) takk for at du minner meg på at alt blir bedre etterhve:))

    9. sjerp dere folkens!! les innlegge før der kommentere da! det står jo at de forsatt er kjæreste. kjempe bra innlegg Andrea, ble rørt.

    10. Dette trengte jeg, vet jo at ingen er perfekte, men den siste linjen, perfekt. Har sikkelig problemer akkuratt nå, er som om jeg ikke føler noe, at jeg bare er her. Kommer ikke over eksen og er uvenn med bestevennina og mer. Ikke alltid like lett. Har ikke så mange nærme venner, har mange venner men ingen jeg kan si alt til. Krangelen mellom meg og vennina mi begynte med at eksen gjore det slutt og jeg var knust. Hun sa noe hun ikke burde sagt og jeg klarte ikke å snakke med henne, selv om jeg trengte henne. Så ble vi venner og hun gjor noe hun ikke skulle gjort, og ut av det blå sluttet hun å snakke til meg. Sier ikke at alt er hennes feil, mye er også min, men still, hun bare ignorerte meg uten grunn (trodde jeg) helt til jeg fikk vite grunnen, var enig i det meste men ville heller ha vist hvorfor hun ikke snakket til meg. Håper vi blir venner igjen, jeg og kjæresten hennes hadde planlagt tur til spania, som bursdagsgave, men vet ikke hvordan det blir, håper vi blir venner igjen.
      Det med at alle sier at du er bortskjemt, ehm, jeg føler ikke det i det hele tatt. For jeg vet de fleste tjener litt på bloggen i disse dager og du har/hadde også en modell jobb? Du tjener dine egne penger som de fleste andre. Får selv høre jeg er bortskjemt, noe jeg ikke helt forstår, jeg får jo penger av faren min, men det er til ting jeg trenger, får ikke stipend, hadde jeg fått det måtte jeg ha betalt det meste selv. Har også en jobb, eller hadde, slutter om 3 uker. Så blir ganske lei og irritert over slike mennesker. Shit dette ble en lang kommentar, hadde nok litt mye på hjertet, sikkert derfor jeg ikke fikk sove. Håper du gidder å lese hele, du er utrolig flink til å skrive og kjenner meg igjen i det du skriver, your the best!

    11. Kjempebra skrevet, Andrea! Du har helt rett i alt du skriver, ingen sitt liv er perfekt selv om det kan se slik ut på utsiden. Jeg må innrømme at jeg også har tenkt at du har et perfekt liv, og har vært og er fortsatt sykt misunnelig på deg pga livet ditt. Synes det er bra at du tørr å snakke om ting som ikke er bare positivt også i blant, slik at alle forstår at du også er et menneske slik som alle oss andre.
      Stå på Andrea! Digger deg, du er sterk! <3

    12. Fint innlegg, Andrea 🙂 Jeg er like gammel som deg, og har lest bloggen din siden du startet og merker du har blitt mye mer voksen. Lykke til videre! Og som du sier – alt blir bedre.

    13. Jeg har det ganske tdårlig nå for tiden.jeg har strtet i7-klasse og hele sommeren min har vært grusom,fordi min bestevenninne som har vært min bff i 7 år sviktet meg,baksnakket meg,jeg er alene i friminuttene og kjemper ,Men måde mamma,pappa,søskene mine og læreren min støtter meg men jeg er kunst for det

    14. haha, litt ironisk at det faktisk er dette jeg har tenkt hele tiden, sjønner ikke at folk ikke bare kan tenke over ting på en logisk måte og skjønne hvordan du egentlig har det 😉 you go girl !

    15. Har slitt med mye det samme selv.. venner som har gått bak ryggen på meg og masse problemer hjemme. det var en periode jeg var helt ødelagt emosjonelt og ikke så noe som helst positivt ved noe som helst. Men siden jeg har ekte, herlige venner og en super familie har ting endelig blitt lysere! er så glad jeg ikke valgte å gi opp alt sammen, selvom jeg var på nippet til det

    16. Som alle folk burde skjønne er du en jente som en hver av oss som leser denne bloggen din! Du er ingen hollywood frue som får alt hun peker på! Og at du har valgt at bloggen din skal være positiv synes jeg er bra! Jeg skal love deg at hadde du lagt ut innlegg de gangene du var lei deg også hadde du nok fått høre litt av hvert ! Men sånn er det og være en bloggdronning. når alle ser opp til deg på den måten de gjør. Men ut i fra dette innlegget kan de kanskje se at alle og en hver har det vondt innimellom og alle kjærstepar krangler. og det trenger ikke bety at det er over av den grunn. så folkens. se for dere selv som andrea! Hva ville dere gjort i en så dan stund? Ville dere delt deres sorg med hele verden eller ville dere ønsket at folk satt pris på hva dere ville dele og ikke? Jeg tror valg nr 2! Og vær så snill og les hele innlegget før dere kommenterer. Dere spør om hun ikke bare kan si om hun og axel fortsatt er sammen for det er så greit for dere og vite. det står der svart på hvitt 🙂 og om det hadde vært annerledes tror jeg ikke dere hadde dødd om dere ikke hadde fått vite det heller 🙂 hvertfall ikke med en gang!
      liker forresten bloggen din andrea! stå på!

    17. Utrolig bra skrevet, Andrea! Det viser bare hvor sterk du er som person når du er i stand til å skrive innlegg selv om du er knust noen ganger som du sier. Stå på, Andrea! Vi heier på deg 🙂

    18. Jeg kan si at jeg ser virkelig opp til den personen du er Andrea! Jeg er bare en leser av mange mange tusen, men du er en fantastisk person! Og jeg har hel forståelse i det du skriver, for det er veldig troverdig og fint! Ikke alle har det lett, og de fleste lesere kommenterer før de leser innlegget! Håper ting går bedre med deg, og som du skrev selv, ting blir alltid bedre! Vi leserne er her for deg ihvertfall!
      Og en siste ting er at det var veldig positivt å lese at du og Axel fortsatt er sammen! Han er bra for deg 🙂

    19. Utrolig bra skrevet. Skjønner du ikke kan uttale deg om noe mer, det er ikke ofte jeg kommenterer men føler det er på tide nå. Stå på! Du er en topp logger, derfor du er blant topplistene.
      Emma S//

    20. Andrea, jeg sitter nå hjemme og leser dette med tårer i øynene for jeg har det ikke så bra selv. Trengte VIRKELIG å høre det her! Tusen takk for ordene du skrev i dette innlegget her. Trodde jeg var den eneste i verden, eller det føltes sånn, men jeg vet at det ikke var bare meg 🙂
      Tusen takk igjen! Du er blitt et forbilde! Vet ikke om du leser det her men det står ihvertfall her! 😀 TUSEN TAKK IGJEN! !! <3

    21. dette hjalp mye! jeg har ikke de letteste dagene jeg heller. er inne i en sånn periode med kjæresten min, som du og axel hadde i begynnelsen av deres forhold. hjelper såå utrolig mye å høre at det blir bedre!
      elsker deg og bloggen din <3

    22. Kjempe fint skrevet Andrea!:) har aldri ment du bar vært bortskjemt jeg<3 Stå på videre for DU er en bra person!

    23. Hei. Jeg var på samme vors som axel på revyfesten og jeg så at han flørtet med en jente men ikke dro det noe langt dvs. det skjedde ingenting. Jeg vet ikke om du vet dette fra før men tenkte du kanskje ville vite det.
      Han holdt seg unna alle jentene, det var de som hoppet på han.

    24. Utrolig flott skrevet av deg! Jeg virkelig elsker bloggen din, og det du skrev nå, gjorde deg til et virkelig forbilde for meg! Det er utrolig bra at du og Axel fortsatt er sammen, og hva enn det er som har skjedd i livet ditt, stå på! Vi, leserne dine, skal støtte deg! Digger deg og bloggen din forresten, Andrea… DU ER BEST!

    25. Har to fine dikt jeg vil dele med deg <3
      Maybe our eyes need to be washed by our tears once in a while, so that we can see life with clearer view again :- )
      "Be strong now because things will get better. It might be stormy now, But it can't rain forever."

    26. livet mitt er helt perfekt sånn som det er, selv om jeg ikke er feil fri og ikke har alt det nyeste innen mote og sånt, så kunne jeg ikke ønsket meg et annet liv 🙂

    27. veldig bra skrevet! jeg tenkte bare en ting når jeg leste dette innlegget, og det er at du må være en sykt sterk person. elsker virkelig bloggen din, og jenta som skriver bloggen. alltid like morsomt og spenndene å lese ♥

    28. du er bare herlig, andrea! guri malla, alle strever med ting og med dette innlegget viser du at du er som hvilken som helst tenåring:) tusen takk!

    29. Utrolig fint skrevet! Alt du skriver er veldig sant! 🙂 Du fortjener virkelig å ligge på 1. plassen

    30. wow!! det var bra skrevet Andrea!!! Så utrolig bra at du og Axel også fårtsatt er sammen! 🙂 <3<3 stå på, ja alt vil ordne seg! jeg har det heller ikke så lett nå! 🙂

    31. åh, så bra! jeg heier virkelig på deg og axel:)
      kjempe bra innlegg, akkurat dette jeg trengte å lese nå. ting har virkelig gått nedover i det siste, men dette hjalp!! takk, andrea<3

    32. Bra skrevet! godt for oss lesere å vite! Selfølgelig har alle sine opp-og nedturer;)
      Men hvis du har blitt baksnakket og blitt “småmobbet” og sånt, hvorfor vil du da gjøre det samme mot en annen blogger?(i mindre grad da, men).
      Jeg tenker bare at hvis du vet hvordan det føles hvorfor gjør du slik at noen andre skal føle på noe av det samme?
      Det er morsomt å følge bloggen din;D

    33. Kjempe bra skrevet ! <3
      Jeg ble lettet over at du og Axel fortsatt er sammen <3
      Dere er så søte sammen <3

    34. jeg ble ganske rørt av dette innlegget! veldig bra skrevet, andrea 🙂
      jeg forstår deg veldig godt, men stå på, og ikke ta deg nær av litt på kantan kommentarer, det får være dis problem! 🙂

    35. utrolig bra skrevet! jeg har selv hatt det noen tunge perioder i livet mitt, men alt bare ordner seg opp igjen og det blir jo bedre, så det du skrev var helt rett.
      jeg håper du får det mye bedre, og jeg ønsker deg alt godt andrea <3

    36. Utrolig bra skrevet Andrea<3 ønsker deg alt godt videre, for du er bare engelen over alle engler:D så glad over at dere fortsatt er sammen:D

    37. Søte Andrea, du er vireklig et av de fineste menneskene jeg har lest om her på blogg.no! Tror ikke det finnes noe finere en deg. Du er så utrolig vakker. Jeg håper ting i hverdagen din blir bedre. Og jeg kommer heller ikke fra en perfekt familie der alt er fint og flott og jeg har nettopp mistet verdens beste kjæreste. Vi hadde samme problemer som du og din kjæreste. Men vi var nok ikke sterke nok! Så om det er noe med kjæresten din, ikke gi slipp på noe du ikke kan leve uten, ikke gjør samme feil som meg! Stå på, du klarer denne nedgangen også uansett hva handlingen er klarer du det. Jeg tror nok du er en veldig sterk person!
      Digger deg og din blogg Andrea <3

    38. Sier vel seg selv at ingen egentlig har et perfekt liv? De som sier det, tror jeg igrunnen ikke noe særlig på.. Ingen har det. Egentlig.

    39. Wow! Dette hjalp meg også faktisk veldig mye , og høre at en jente som er så fantastisk , pen og talentfull har ikke et perfekt liv!! For livet skal ikke være perfekt . Da er det noe feil.
      Jeg har selv slitt med depresjon nå i 2 år , og noen dager er jeg bare helt på bunn , og føler alt er svart. 🙁

    40. virklig bra innlegg. du imponerer gang på gang. men fortsatt veldig nyskjerrig på det ”jeg er knust”-innlegget.

    41. vakkert! <3
      vet åssen det føles, og de fleste bør jo skjønne at dette er en blogg og du ligger på andre plass og har sykt mange lesere at man ikke sier private saker, men noen har virkelig ikke hjerne og skjønner ikke at "kjenndisser" er mennesker de ogsåå, sååå wow jeg ser virkelig opp til deg <3

    42. Du er skjønn! ALLE som sier/gjør noe slemt mot deg er misunnelige. Men du takler det så utrolig bra! Du er en sterk og vakker jente! Stay strong 🙂

    43. Skjønner deg så godt, andrea!
      Ikke rart at du ikke vil blogge om private ting, for det sier seg selv 🙂 Det burde alle skjønne.
      – har du kunne blogget om kjæresten din? Bilder og slikt? Lurer sånn på hvordan han ser ut. Håper han er like pen og søt som deg, og at han fortjener en så bra jente som deg! Ønsker deg alt godt videre i livet, andrea<3

    44. Veldig bra skrevet, og fint du skriver det for å vise oss at du faktisk er en normal jente! 🙂 Jeg har også opplevd å bli backstabba av de jeg trodde var mine nære venner, og det såret meg veldig! Skal ikke si jeg var feilfri jeg heller, men jeg sa aldri noe .. direkte stygt? Har heldigvis vokst fra både dramagjengen, de falske vennene og det å ikke kunne si noe til noen face2face. Min filosofi: Kan du ikke si det til dem personlig så ikke si det til noen i det hele tatt!
      -Malenesund.blogg.no

    45. Sinnsykt bra skrevet, jeg håper virkelig mange tar budskapet ditt for det er utrolig viktig! Keep up the godd work! Alle Norges jenter er stolte av deg 🙂

    46. Skjønner at ting ikke er lett for deg om dagen, hadde vært knust selv:) du behøver ikke la leserne dine vite hva som har skjedd! Det er ikke blogg-relatert i det hele tatt. Håper du kommer deg gjennom dette også.
      Vet det ikke er lett.

    47. veldig bra skrevet, Andrea!<3 det hjelper at det også er noen andre som også føler det slik!:)<3 men hva var det som skjedde når du skrev innlegget at du var så knust?

    48. Sykt bra innlegg, tipper mange endret veldig syn på deg nå! Eller tenker kanskje mer at du er som alle andre. Håper ting blir bedre for deg om du ikke har det så lett nå 🙂 suss

    49. omg, hvis du krangler så sykt mye med kjæresten din, er det vel ingen som skjønner hvorfor dere er sammen fortsatt?

    50. veldig bra skrevet , hallo lesere så dere ikke at hun skrev at de var fortsatt sammen !!! 🙂
      stå på ANDREAA <3 <3

    51. Bra skrevet, Andrea ;’) ♥
      Har fulgt bloggen din sååå lenge nå, over 1 og et halvt år…
      Men… I livet mitt, blir aldri ting bedre… Hvis jeg liksom er inni en “vond periode”, lurer jeg egentlig på hvor lenge en sånn periode varer.. En måned, flere måneder, flere år? For meg har det nok vært sistnevnte. Fack psykiske problemer

    52. Uff… Du er en fin en du 🙂
      Håper du har det bra, alt ordner seg for snille jenter <3
      Nydelig bilde, hvor er genseren fra? <3

    53. Som du skriver så er jo ikke livet ditt perfekt, men du kan jo ikke nekte for at det er det vi lesere oppfatter når vi besøker bloggen din. Du forteller om dine herlige dager på kafé med venner, dine kosekvelder med Axel og familien din. Altså veldig upersonlig. Så jeg skjønner hvorfor leserne dine tolker det som om du har et perfekt liv, men jeg forstår at du må få holde privatlivet ditt for deg selv, og det er nok det beste dersom du vil unngå rykter og innblanding av lesere osv.
      Jeg ville bare skrive dette slik at du kanskje forstår hvorfor folk påstår at du har det perfekte liv. Fint at du skriver dette innlegget Andrea, kanskje folk endelig forstår at ingen lever et perfekt liv.

    54. Utrolig bra skrevet 🙂 Klart at du også har vonde perioder, det har vi alle, håper uansett hva som har skjedd deg at det vil gå bedre med tiden!

    55. Jeg begynte å gråte når jge leste dette innlegget. Har det sånn nå, venner jeg trodde var mine venner baksnakker meg, dolker meg i ryggen og skrev hatside. Jeg ble skikkelig glad når jeg leste dette! Du er en av mine største forbilder og jeg ser enda mer opp til deg etter dette!
      Kos <3

    56. vær så snill og ikke skriv som om du vet hva sorg er. Alle går igjennom tenårene og det er hardt for alle. Du framstiller deg selv som om du vet alt om det å være lei seg og deprimert. Denne “sorgen” du går igjennom nå, vil du le av når du virkelig er moden og voksen. Jeg mistet alle vennene mine på utøya, det er sorg. Sorg som du prøver å framstille at du har.

    57. Enkelte kan virkelig ikke å lese! Det står at hun og Axel fortsatt er kjærester. Og du som skriver at Andrea ikke kan vite hva sorg er… Du veit ikke hva hun har opplevd i livet? Du kjenner henne ikke? Selvom du har opplevd en sorg, betyr det ikke at hun ikke kan oppleve en annen, som handler om noe annet?

    58. Jeg har nettopp vært i krangel med kjæresten min. Om 2 uker har vi vært sammen 1år. Men vi har på en måte pause nå. jeg er så knust at jeg ikke har ord. vet ikke hva jeg skal gjøre! eneste jeg gjør er å gråte. Vet han er lei seg han også, men han viser det nesten ikke. Han som ville ha pause.. Og vi hadde planer om å reise til Sverige på 1års dagen vår, men den er nå avlyst.. Han sa til meg igår at han klarer seg fint uten kjæreste, da ble jeg vertfall knust.. men så sa han at han hadde tenkt å fri til meg når vi var i Sverige. Og at hadde tenkt på det i flere uker. Han vil ikke være kjæresten min, han vil være min forlovede. Jeg føler jeg har ødelagt ALT! Han er 3år eldre enn meg, så han er mer voksen. Men når jeg er lei meg, klarer jeg ikke prøve å være voksen, jeg bare sitter for meg selv og gråter. Føler meg som en drittunge.
      Jeg trodde du var perfekt, hadde ett perfekt liv, perfekt kjæreste osv, men etter du skrev dette innlegget, ser jeg deg på en annen måte. Vi alle har problemer osv. Så dette innlegget hjalp meg litt vertfall! TAKK!

    59. Så en kommentar fra anonym over her og jeg måå bare svare: Du vet jo ikke engang hva hun har opplevd, så hvordan kan du si at hun ikke vet hva sorg er? Å miste alle vennene sine på utøya må være jævlig, men hva om det Andrea eventuelt har vært gjennom også har vært jævlig? Alle opplever sorg annerledes og du har faktisk ikke rett til å si at andrea sin sorg ikke er ekte. Akkuratt som hun ikke har rett til å si det samme til deg. Kanskje det du har opplevd er verre, men du kan virkelig ikke komme her og si at hun ikke vet hva sorg er. Hun vet mye bedre enn deg hvilken sorg hun har opplevd og for alt du vet kan det hende det er noe lignende som har hendt med henne. Du kan ikke måle hennes sorg og du kan heller ikke bedømme den eller måle den opp mot din egen.

    60. Utrolig bra skrevet, ble ganske rørt her jeg satt og leste det!
      Alle kan ha det vondt, men du har helt rett, det blir bedre<3

    61. Helt utrolig.. Du er en super blogger Andrea, jeg ser virkelig opp til deg. Utrolig bra innlegg, nå har jeg faktisk fått et bedre inntrykk av deg. You’re the best!

    62. Bra skrevet, Andrea!<3 Du er et veldig bra forbilde! Men hva var det som egnentlig skjedde den dagen som du skrev: "Knust"???

    63. Kjempe bra skrevet!:)
      Liker bloggen din den er kjempe kul:) Du er så flink til og blogge!<3
      Love u!:D

    64. UTROLIG bra skrevet! Jeg har alltid lurt på om du liksom aldri har problemer fordi du fremstiller deg alltid så positivt. Men som du sier; ingen har et liv som er en dans på roser.
      Dette blogginnlegget er et av de beste du har skrevet, og håper det er bedre med deg nå! 🙂

    65. Digger deg Andrea, du er veldig sterk! Beundrer hvordan du takler problemene dine, men jeg vil gjerne si at du også må tenke på alt det positive du får ut av bloggen, ikke bare skrive egne innlegg om hvor slemme folk er! 🙂
      Igjen; Du er best! Stå på <3

    66. Til dere som hele tiden spør om det er slutt mellom hun og axel. Hun gjorde det KLART og tydelig at det er IKKE slutt, klarer ikke dere å lese eller? Veldig irriterende.

    67. Helt enig. Man skriver jo ikke på bloggen at man har hatt en krangel med kjæresten eller at man har problemer hjemme. Det er ikke meningen at livet skal virke perfekt på bloggen, men det er unødvendig å blogge om negative ting, ingen vil lese om det heller. Synes du er kjempesterk, og det virker som om du har kommet deg litt siden du skrev ”Knust.” innlegget. Så bra at du og Axel fortsatt er sammen, forresten 🙂

    68. Eg synst det er utrulig at folk trur du leve eit perfekt liv, berre fordi du ikkje blogga om det negative som skjer i livet ditt. Hadde du blogga om det som gjor deg trist, så hadde heilt sikkert noken kommentert at det er mange som har det verre enn deg. Uansett ka du gjer, så virka det som du får hets. Og det fortjena du ikkje. Du er berre eit menneske, og såklart er det heilt sikkert kranglar både med familien og kjæresten – men sjølv om du er ein bloggar, så har du eit privatliv òg. Stå på Andrea, eg synst du er ein super bloggar 🙂

    69. Du er ei fantastisk jente !! Fekk tårer i øynene når jeg leste det fantastiske inlegget ditt ! Ønsker deg og Axel allt godt:) elske bloggen din,en vakker dag er du på 1 plass ! 🙂 for det fortjener du !!

    70. det va kjempefint skrevet andrea!
      du er en utrolig sterk person, deler alt du mener og man får nesten inspirasjon for det!
      du gir aldri opp håpet, og går videre.
      <3

    71. kjempebra skrevet, Andrea! du har en utrolig bra blogg!!! grunne til at den er bra er pga deg! du er en bra person, skriver bra!! dette innlegget.. det er ikke bare du som har det sånn! jeg har også blitt svikta av hun jeg trodde var min bestevenn.. ting går over etter hvert.. men jeg vet har skjedd..<3 menmen, hvertfall utrolig bra at du fortsatt er sammen med Axel! dere er såå søte sammen <3 DU ER SNART PÅ 1.PLASSEN! håpre alt går bedre med deg, søttter deg gjennom dette <3 - klem fast leser!

    72. Utrolig bra innlegg! Du er så flott og sterk. Ikke mist håpet! Du er virkelig et stort forbilde for din væremåte og ditt mot!

    73. Jeg synes det er tøft av deg å skrive dette. Du er en utrolig herlig jente virker det som, og du er en utrolig bra blogger! Vennene dine og Axel er heldige som har deg 🙂

    74. Til dere som spørr om akel og andrea fortsarr er i lag: LES GJENNOM INNLEGGET! og drit i å spe dumme rykter!
      Andrea du er en inspirasjon for meg! du skrive så utruli bra og som du sier nobodys perfect. jeg har vert sammen med kjæresten min i ltt over 2 år for alle andre ser det ut som om vi har et perfekt forhold, men sånn er det ikke. Vi krangler ganske mye, og det er helt normalt. Men vi har valgt å holde alle dumme ting som skjer mellom oss, isteden for å fortelle til alle at vi krangler osv 🙂

    75. Det er ingen i ungdomsårene som har det helt smertefritt – de som har det er ikke mennesker! Det er en god ting at du bare vil dele de positive tingene på bloggen – det kan gjøre at bloggen blir en god avkobling for deg også : ) Stå på, Andrea! Du er kjempe flink!

    76. det er DET jeg kaller en ekte blogger! Du skriver så bra, Andrea! Og veldig bra at du tar tak i de som ikke kan annet enn å skrive dritt! Jeg mistet en av mine barndomsvenner på Utøya, og det var utrolig vondt, men som sagt så har det gjort meg sterkere, og jeg har blitt en bedre person i løpet av de siste månedene. Å lese bloggen din har hjulpet meg med å tenke mye mye mye mer positivt på ting, og innse at det kommer lysere tider. Sorgen forsvinner aldri. savnet forsvinner aldri. Men det blir bedre!
      Tusen takk for hjelpen, uansett om du ikke ser denne <3 Jeg elsker bloggen din! <3

    77. Du skriver utrolig bra Andrea! Det er veldig tøft/bra av deg av du skriver dette og er stolt! Veldig glad for at du og Axel enda er sammen, håper dere kommer til å ha det fint framover <3

    78. Jeg synes ikke du virker bortskjemt, for jeg husker fra før en gang at du sa du betalte alt selv. Uansett synes jeg du virker utrolig hyggelig, og veldig voksen for alderen din. Jeg mener, du virker så ansvarsfull o.l. Jeg håper virkelig du møter minst mulig motgang, for du virker som ei trivelig jente.

    79. Blir så irritert over de som fortsatt spør om det er slutt mellom andrea og axel, les innlegget kanskje før du kommenterer? Der står det svart på hvitt at de fortsatt er kjærester.
      Og til deg andrea; du er et utrolig bra forbilde,og jeg skjønner godt at du ikke vil skrive om de negative tingene som skjer i livet ditt. Alle har problemer med ting, som de ikke vil at alle skal få vite om!
      Så du må vite det, at de fleste av oss aksepterer at du ikke vil fortelle alt, og vi godtar hvis du vil ha bloggpauser.
      Selv om vi ikke liker at verdens beste blogger tar det da!
      Men uansett; jeg elsker bloggen din, fantastiske-pene andrea<3

    80. Hei, jeg synes det er veldig fint at du ikke legger ut alt mulgi på bloggen din! Selv om en velger å begyne å blogge, så betyr ikke det at man må legge ut alt man opplever iløpet av en dag. Og det har du virklig skjønt:)Veldig glad i å lese bloggen din, den lyser opp verdagen litt!

    81. Andrea, du skriver så bra og hjelper alle hele tiden. Du hjelper hvertfall meg utrolig mye med bare ordene du skriver. Du er et fantastisk forbilde!

    82. Bra innlegg.. men du sier at du ikke er bortskjemt… er ikke det litt feil. Er det du som også har betalt alle flybillettene når du har vært ute å dratt 6 ganger dette året da? og når du handla for over 8000 kr i london? Og hva med da moren din hjalp deg med å kjøpe jakka til 7500 ellerno + veska til 5000 ellerno som moren din kjøpte i london?

    83. Andrea, kjempe fint skrevet! Jeg skjønner deg veldig godt der du sier at du heller ikke alltid har hatt det lett, og bare så du vet det er du et stort forbilde for meg! 😉 Du høres super ut (:
      Til andre lesere som spør om Andrea og Axel er sammen: De er sammen, kan dere lese innlegget før dere poster en kommentar ? =)
      Jaja, det var det jeg skulle si.
      Digger bloggen din <3

    84. Synes du skrev det der utrolig fin synes også det er utrolig bra at du og Axel fortsatt er sammen det gikk jo rykter om at dere hadde slått opp og Fanny var sammen med ham og alt sånne ting.
      Jeg synes du også har en utrolig fin blogg
      er utrolig glad i deg selvom jeg ikke kjenner deg så er jeg kjmepe glad i deg håper du fortsatt får et fint liv og at alt orner seg får deg:-)
      Lykke til Andrea…

    85. Er i en litt tung periode nå,har en del problemer med en kjempegod venninne, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har hatt det litt tøft gjennom vennskapet, og jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre. Føler meg helt knust akkurat nå og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre:( Har du noen tips?

    86. Veldig bra skrevet andrea, og jeg ble kjempe glad når jeg leste at du og Axel forstatt er kjærester!! Jeg var så redd for at det var derfor du var knust her om dagen, når du skrev det ”knust” innlegget. Men det er bra at dere er kjærester fortsatt!!! 🙂
      Jeg har det ikke perfekt jeg heller og vis du leser denne komentaren vil jeg bare si deg at jeg kjenner meg veldig igjen det su skriver om at du kan være lei deg hjemme og at det er noen krangler hjemme også for det er noen ganger det er det hjemme hos meg også. Jeg mener ikke at det er bra at du har det, men detvar bare godt å vite at jeg ikke er den eneste som har det sånn.
      Du er kjempe flink til å blogge Andrea og jeg er veldig glad for at du gjør det forstatt, det må du huske på! 🙂 Hoper du leser dette! 🙂 Hilsen Kristine

    87. utrolig bra innlegg, andrea!
      vblir virkelig glad når jeg ser du tar opp ganske pritvate og vannskelige ting!:)
      loveu

    88. jeg har lært utrolig mye det siste året og jeg har blitt så utrolig mye sterkere. til januar er det 2 år siden foreldrene mine skilte seg.. mamma fikk kjæreste å valgte å ikke bry seg om meg lengere.. alt jeg gjorde dreit ho i.. det skjedde så mye på den tiden.. etter det har jeg lært meg selv å kjenne og jeg vet hva jeg skal gjøre for å ikke sitte inne å kjede meg å begynne å tenke på det.. Den tiden var utrolig vanneskelig og jeg har enda ikke komme over den men det har blitt utrolig mye bedre. så alt ornder seg til slutt 🙂
      Stå på vidre andrea, jeg er fast leser:) og elsker bloggen din:)

    89. kan du fortelle hvorfor du er så knust?
      tror det er mange som lurer:-)
      selvfølgelig skjønner jeg hvis du ikkw vil det, men kansje noen kan hjelpe deg og gi deg en litn skulder:-D
      du er best
      loveu

    90. Liker det du har skrevet er helt enig! 😀 Jeg elsker bloggen din, håper alt ordner seg for deg! : )) Jeg ønsker deg lykke til videre i livet (Y) Elsker deg og bloggen din! 🙂
      Men er ganske nysgjerrig på hvorfor du er/var knust ? 🙁 gla i deg 😀 <3

    91. veldig bra skrevet, og du er et stort forbilde for veldig mange, og du er et bra forbilde ikke minst, og du støtter også andre og hjelper andre med det du skriver! ♥

    92. Jeg skjønner deg virkelig, Andrea! Ikke la bloggen bli altfor privat. Av det inntrykket jeg har fått av deg er du en herlig jente, jeg ønske deg masse lykke til videre i livet 🙂

    93. Jeg mener at et perfekt liv må innholde litt smerte og motgang. for kan man egentlig vite hva lykke er,hvis man aldri har opplevd smerte?

    94. Jeg har alltid trodd at du var en gladjente som aldri fikk problemer, og aldri var trist (sjeldent). Men jeg tok ihvertfall grundig feil da jeg så innlegget om da du var knust!
      Det var fint du tok opp dette så kanskje folk skjønte hvordan du egentlig har det 🙂
      Jeg ser opp til deg, verdens peneste Andrea!!!!

    95. PLIS TA STØRRE SKRIFT I INNLEGGENE DINE, IKKE ALLE SER LIKE GODT, JEG FÅR VONDT I ØYENNE AV Å LESE DET DU SKRIVER! IKKEBRA

    96. Du er en utrulig flott jente! Du motiverer yngre jenter og det er mange som ser opp til deg. Jeg synes selv du er veldig flink, det er bra du legger ut sånn som dette. Slik andre forstår du ikke er “perfekt”.
      *Respekt*
      Stå på Andrea! 🙂

    97. Bra skrevet! Har lest bloggen din en stund, og jeg har fått et inntrykk at livet ditt er veldig perfekt. Så syns det var bra at du skrev det her sånn av vi skjønner at ikke alt er bare positivt for deg også 🙂 Jeg liker bloggen din, og du virker som et godt menneske. Du kommer til å komme langt i livet! Stå på videre, du er flink 😀

    98. Bra skrevet! ble utrolig glad når du sa at du og axel var sammen fortsatt!:) håper du har det bra nå!

    99. Så kjempe bra at du skriver om dette,Andrea! 🙂
      Jeg liker deg, og det du skriver om på bloggen din! Og det er det jo flere som gjør, ser det ut som …: -)

    100. ble litt skuffet over det du og fanny gjorde med therese. Men du er virkelig den beste bloggeren! Helt fantastisk er du.
      Blir skikkelig glad i deg av å lese bloggen

    101. Jeg kommenterer ikke blogger ofte, men måtte bare kommentere dette. fikk faktsik et helt annerledes inntrykk av deg etter dette innlegget, på en positiv måte. Heretter skal jeg ikke tro at blogger har et perfekt liv selvom de bare blogger om de positive tingene, for gjett hva. INGEN går gjennom livet eller har et perfekt liv. Takk ANdrea, min fvorittblogg <33

    102. fint skrevet! 🙂
      jeg er selv midt oppi det; ‘I løpet av barne og ungdomsskolen har jeg blitt såret utrolig mange ganger, blitt baksnakket av de jeg trodde var vennene mine, blitt holdt utenfor og ikke minst sviktet’ vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. føler det er mye lettere og bare gi opp for å vær helt ærlig! men når jeg ser hvordan du er, å at du har kommet deg gjennom det, kjenner jeg håpet stiger! tusen takk 🙂 stå på videre, elsker bloggen!

    103. kjempeinnlegg!! 🙂
      syns ikke du virker noe mer bortkjemt enn andre, du tjener jo masse penger på bloggen, og deler livet ditt med oss lesere, stå på videre Andrea:)))

    104. utrolig bra skrevet! deilig å vite at til og med ikke du, er helt perfekt og har det perfekte liv. jeg tror vi alle skjønner at det ikke er alt man vil dele på en blogg 😉 <3

    105. Skjønner deg, Andrea! 🙂 Jeg betaler også alt selv, men må JOBBE for det. Tror egentlig at du får de kommentarene fordi folk er sjalu. Livet ditt virker så perfekt, men det er vel bare fasaden. (ikke for å være frekk, men det kan jo bli litt fake også da..) Og hva er vel det å være perfekt for noe??? 😉
      Stå på videre Andrea! 🙂

    106. Det er utrolig bra, at du skriver om viktige ting i livet!spessielt tenåringer. kjempebra skrevet! 😀 du er så søt 🙂

    107. kjempe bra innlegg! jeg har også erfart at av og til er det som verden går under og ALT er gale og det kan ikke fikses, men det blir bedre og alt gjør det bedre om du har dine bestevnner rundt deg, støtter deg og klemmer deg. jeg er like gammel som deg, livet som tennåringer er faktisk jævlig hardt noen ganger, men det er helt supert også noen ganger! stå på videre <3

    108. Skjønner at Axel har vært urimelig, men tenk på hun jenta han var med? Ikke la noe gå ut over henne i allefall, hun visste jo ikke noe sikkert, men fra revyfesten har jeg hørt at han drev med helt uskyldig flørting, noe som burde være lov når han har hatt deg i hva, 3 år? han vet at han skal holde seg unna sex ogsånt med andre jenter, men litt flørting er faktisk lov.

    109. Jeg er vel en av de leserne som ikke kommenterer så ofte, men jeg følte for det nå, nå som det virker som du har hatt det tøft. Jeg elsker å lese bloggen din Andrea, høre om alt fra hvem du har vært sammen med til et bildedryss eller tips. Og jeg er kjempeglad for at du blogger og syntes så absolutt du fortjener et høy plass på lista på Blogg.no. Men du må ikke føle deg presset til å blogge om ting, bare fordi vi elsker å lese om livet ditt. Det er viktig å skille mellom blogg og privatliv, og jeg syntes du klarer akkurat det! Så jeg vil bare si at jeg støtter deg uansett om du f.eks hadde valgt å slutte å blogge. Noen mennesker har bare ikke noe bedre føre enn å skrive onde kommentarer til folk, og jeg skulle ønske de kunne stoppe!

    110. Så utrolig bra skrievet ! Som noen andre skrev, så ble jeg skikkelig glad da du sa at du og Axel fortsatt er sammen. Dere er så utrolig søte sammen 🙂

    111. hva er vitsen i å hakke ned på axel, når du skal skrive at DITT liv ikke er perfekt? kjempe god kjærste 😛

    112. jeg har mistet håpet for lenge siden.. livet mitt gir ingen mening og ting blir aldri bedre.. selvmord next

    113. jeg skjønner deg helt, andrea. Jeg har også begynt i 1 nå og synes det er helt jævlig med alle forandringene og sånn, jeg sliter skikkelig, så jeg skjønner ikke hvordan du klarer å blogge så mye som du gjør nå

    114. Kjempebra skrevet!
      Utrolig godt å høre at jeg ikke er den eneste som har det sånn, selv om det samtidig er trist og høre og da..
      <3

    115. Du skriver så utrolig bra! og du er utrolig pen! det er så mye jeg har lyst og skrive meg jeg får bare ikke til og skrive det..
      Stå på Andrea! <3

    116. Innlegget var fantastisk, Andrea! Men det er du også! Ta det til deg for jeg mener det virkelig! Men det er ingen som er perfekte, det må vi alle kunne forstå vi er mennesker alle sammen! <3

    117. På utsiden ser alt veldig rosenrødt ut noen ganger, men alle har sine ups and downs. Utifra innleggene du skriver har jeg fått inntrykk av at du er en jordnær jente med masse godhet <3

    118. folk tror kanskje livet ditt er perfekt siden du er på andre plasser av nesten alle blogger i norge.. og som du sa, så blogger du ikke om negative ting. og det er egentlig ganske fornuftig av deg og ikke blogge om privat livet ditt, siden det trenger du ikke medele med alle som leser det du skriver på bloggen din. jeg syns du har et helt normalt liv uten om populariteten rundt bloggen :- )

    119. Vet akkurat hvordan du har hatt det, siden jeg selv har gjennomgått det!
      Men det som er utrolig, er at du viser den positive siden av deg, og det er utrolig inspirerende!
      Stå på Andrea, du er virkelig en fantastisk person, og du hjelper faktisk meg gjennom det du skriver! 🙂

    120. Jeg er 14 år og jeg har lest bloggen din nesten helt siden du har laget den, jeg er så stolt av deg, andrea ! xD
      Jeg å heter Andrea forresten ! ♥♥♥
      Men du det står på facer’n til Alex at han er singel og leter etter en kjæreste, men singel stod det ihvertfall!! :O

    121. LOL jeg tror ikke sophie elise hadde det så bra etter dere gjorde narr av henne!;) ”Andrea – igjen’, andrea er ikke bloggdronninga, ingen av vennene mine leser henne og heller ikke meg egentlig for bloggen hennes SUGER og er dritkjedelig og alt for glad.

    122. Du er så moden Andrea! Det er veldig bra at du viser frem bare det positive på bloggen, det gjør oss alle leserne dine i mye bedre humør -meg, i hvert fall. Vi prøver å glemme alt det vonde, og går gjennom den harde perioden med et smil. Du er virkelig et veldig bra forbilde, og en person som står for det den sier! Tusen takk for det innlegget, det fikk meg til å tenke mye på ting som skjer nå her hvor jeg bor, og jeg har ikke det så lett akkurat. Men prøver å bare smile, og ikke tenke så mye på det, og det hjelper. Du har stått på mine favoritter på iPhonen min, helt siden jeg fikk den, og går innom bloggen din hver dag!
      Ha en fin kveld! 🙂

    123. “Og til alle som lurer: JA, vi er fortsatt kjærester.”
      det står jo klart og tydelig at de er kjærester, så hvorfor spør dere om de er det? les innlegget, dere!

    124. Jeg blir så glad når jeg leser slike innlegg fra en blogger.. Du er en fantastisk blogger! jeg ser veldig opp til deg… Men du forteller en ting, som får meg til å lure.. Du sier alle har vanskelig perioder? og du syns det er tungt.. hvorfor gjør du det tungt for andre når du vet hvordan det føles? de tullebildene mot sophie elise var utrolig frekke. Det er faktisk mobbing, noe flere til dags tar selvmord av.. hun har hatt psykiske problemer, drevet med selvskading og hele pakken. Jeg elsker deg fremdeles, men det gjore meg trist.. håper du forbedrer deg på DEN siden. Jeg er utrolig glad for at du og axel er sammen. Du er en nydelig jente, på alle måter

    125. Du er en flott jente, Andrea! Veldig bra skrevet, og jeg skjønner deg veldig godt. Jeg er innom bloggen din hver eneste dag, det er fordi du har så bra blogg, og er så ærlig om det du blogger om. Skulle ønske alle var som deg, og jeg vet at du (kanskje) ikke har det like perfekt som alle andre tror. Lenge leve Andrea!

    126. de e så sykt oppmuntrene å høre at du og axel har hatt det veldi tungt men fortsatt holder sammen ! eg og kjærasten min e i en skikkeli tøff periode nå, så de e litt godt å lesa at de ikkje bare e oss 🙂

    127. Synes du er en fantastisk jente! Jeg har det heller ikke så lett. Har spiseproblemer, men er på bedringens vei:) det har gått veldig bra, men nå er jeg nede i en bølgedal! jeg vet at å være tynn ikke er det viktigste i livet, men jeg får så utrolig mange vonde tanker rundt mat, meg selv og hvordan jeg ser ut! når jeg leste dette følte jeg meg bedre! det hjelper å vite at alle har sine problemer. du er super Andrea! you go girl <3

    128. Skjønner ikke helt at dere bare støtter Andrea fordi hun ikke har et helt perfekt liv. Lengre oppe her er det en kommentar fra en person som vil ta selvmord. Tenk på den!

    129. Det er godt og høre at du og Axel fortsatt er sammen! Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! har hatt mange tunge perioder hjemmom livet jeg også.. så du må vite at, selvom jeg ikke kjenner deg så har du min fulle støtte ! <3

    130. Det var utrolig bra skrevet Andrea! jeg kjenner meg så godt igjen på det du skrev hvordan følsene er, og om baksnakking og kjæreste og det.. så godt og høre at dere fortsatt er sammen, kjempe søte <3

    131. Nå ble jeg skikkelig lettet over å høre at du og Axel fortsatt er sammen! Ta tiden du trenger til å bli bra igjen, tiden leger alle sår, og alt blir bra til slutt. Vanskelig å tro på når du er i situasjonen, men om du får det litt på avstand, skal du se at det funker. Du er vakker.

    132. skjønner deg, men når du først deler “buhu, jeg har det jævlig” så burde du kanskje fortelle om det, eller så kunne du like gjerne latt vær å skrive det! 🙂 ikke tro jeg er sur, men bare en tanke du kanskje burde vurdere..

    133. Hei. Jeg har hatt det likens som deg, men jeg kan ikke fårsetille meg hvordan du har hatt det. Jeg er fortsatt blitt utestengt å baksnakket. Å jeg er rett og slett dritt lei. Men sånn som du sier. Det gjør oss sterkere. Å det er jeg helt enig med deg i. Stå på Andrea 😉
      Det er kjempe bra at du og Axel er ennda sammen. Trodde dere hadde slått opp, men det er bra at dere ikke har gjort det ;D DIGGER BLOGGEN ;D

    134. Du skal vite at jeg bare elsker bloggen din, og du blogger sykt bra, jeg syns det er kjempe godt gjort å skrive om dagen din, hva du gjør og alt sånn, hver eneste dag. Elsker bloggen din;)<3

    135. Dere som spørr om alex og andrea har slått opp? Kan dere ikke lese hele innlegget hennes? DER STÅR JO DET : og ja vi er sammen til dere som lurer!

    136. HEEI! <3<3 Jeg Beundrer deg C:< Du er bare så siiiiiiiiiikkt FLIINK til og skrive innlegg, og være HAPPYYY! <3 xD Jeg elsker bloggen din!<3 Du må AALDRII slutte og blogge for du er helt amazing C: - Fra FAAN! <3

    137. Vil bare si, at det er trist slik du har det med Axel, at du er mye lei deg å slikt, men jeg kjenne følelsen, at uansett hvor mye krangel det kan bli så vil du fortsatt være sammen med han, for når dere er glade sammen så er det den beste tiden i livet, å han gjør deg så gla. Jeg vet for jeg har en kjæreste der vi krangler av og til, vi har også vært sammen en god stund, litt mindre enn dere. Men det vi har lært med at vi holder sammen er at vi ikke er like mye med hverrandre. Tenk at dere har vært oppi hverrandre i 3 år. Da kan det bli krangler, ikke for dere tror dere ikke liker hverrandre lenger, men for det blir for mye av hverrandre uten at dere tenker over det. Vertfall det har hjulpet oss, med tanke på han har en sport som han trener hver dag, så vi får ikke like tid med hverrandre, men det hjelper faktisk å vere noen dager vekke fra hverrandre, for da blir dere så mye gladere for hver gang dere ser hverrandre, for da har dere savnet hverrandre sånn, å da er det så godt å være sammen. Bare tenk om sommeren, når en av dere har vært i syden i 2 uker, den herlige følelsen dere får når dere ser hverrandre igjen. litt av denne følelsen får dere offtere da, og da blir dere jo gladere. Tenkte bare å dele det, for jeg syntes dere er så herlige. å vil at dere skal holde sammen.. 🙂

    138. Går gjennom en ganske vanskelig periode nå 🙁 Takk for at du skriver dette 😀 Noen ganger så er jeg nær ved å gi opp håpet på at det blir bedre, men jeg kjenner at det er bedre nå, enn det var for en måned siden 😀 Takk igjen for at du skrev dette 🙂 det betyr mye (selv om du ikke kjenner meg, og jeg vet at det ikke bare var til meg)<3

    139. Du virker som en fin og sterk jente, Andrea:-)
      Stå på, bloggen din er så ekte og genuin og du skriver kjempebra! Du har en helt egen evne til å sette ord på følelser gjennom innleggene dine.
      Og du har helt rett; INGEN er perfekt, og det er noe man ikke kan forlange heller! 🙂

    140. skjønner det at livet ditt ikke er perfekt og at du heller ikke gidder å legge ut “problemene” dine på en blogg, men da synes jeg også det er litt dumt av deg å skrive at du har det helt forferdelig, og deretter ikke gi et hint av hva som har skjedd en gang. You see?
      Men uansett; håper det ordner seg og bra at du skriver dette innlegget slik at det blir lett for andre å forstå at heller ikke du er perfekt.

    141. veldig bra skrevet Andrea !!<3
      jeg trodde du og axel ikke var sammen siden det var såå mange rykter at dere hadde slått opp osv... 🙁
      men det er så bra at dere er sammen <3
      du er verdens beste blogger !

    142. du er en veldig flink blogger, Andrea! Håper du aldri slutter, du fortjener førsteplassen! Jeg er fast leser av deg, og kommer alltid til å være det. Dette innlegget her bar så utrolig bra skrevet 🙂 Stå påå!

    143. du er utrolig vakker andrea! du virker som en utrolig grei jente, og fortjener ikke sånne slemme kommentarer! uansett hva som skjer med deg, bloggnorge vil støtte deg! VERDENSBESTE BLOGGER, ANDREA BADENDYCK <3

    144. virker som om vi to har opplevd det samme! så jeg forstår deg godt de dagene du er helt nede…skjer med meg også, og de du tror du kan stole mest på kan du ikke stole på alikevel..men du skal ha det andrea, du er NYDELIG! stå på jente!

    145. Bra skrevet<3
      elsker bloggen din, og for meg er du og bloggen PERFEKT.. du er favorittbloggeren min

    146. Andrea! Utrolig hvor stort forbilde du er, du skriver så sinnsykt bra og meningene dine og alt .. Du er perfekt for MEG! Det der er skikkelig bra skrevet og du har helt rett! Sånn er bare livet. Kan ikke beskrive hvor glad jeg ble når jeg leste dette innlegget,finnes mange andre bloggere som bare skriver om sminke, outfit, outfit, outfit, mens DU!! En 16 år gammel jente skriver om noe skikkelig bra! Du fikk meg i godt humør nå Andrea 😀 Og Andrea, tusentusen takk for at du er den du er og at du er så positiv!

    147. Veldig bra skrevet, Andrea! Og jeg skjønner godt at du bare vil trekke frem det positive på en offentlig blogg, og ingen er perfekte selv om det ser eller høres slik ut. Er ganske god på “fake a smile” selv 😉
      Jeg har det ganske vanskelig selv, men jeg kunne aldri tenkt meg å skrive om det på bloggen (hvis jeg hadde hatt en), f.eks.. Det blir for privat og personlig, og jeg tror det gjør bare vondt verre.
      Forresten så blir jeg så irritert på de som har kommentert på dette blogginnlegget og spør om du og Axel fortsatt er sammen. Det står jo i blogginnlegget!! Les innlegget før dere kommenterer, da! Guuuud, blir irritert :p

    148. Først vil jeg bare si at jeg elsker bloggen din! Leser den nesten hver dag og ble utrolig glad når jeg så at du og Alex fortsatt var sammen:)Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i litt over to år nå, og du er et så fantastisk forbilde! Blir så lei av folk som sier at det ikke går ann å elske noen når man er så ung, men hva vet vel de! Uansett, håper du får mange bra dager! Det fortjener du virkelig! 🙂

    149. Det var utrolig bra skrevet! Ingen er perfekte. Alle har hatt nedturer og har enten kranglet med venner eller familie.

    150. Til Blaisy over der:
      Du trenger ikke å skrive: Bra skrevet, for alle skjønner at du ikke har lest posten hennes. Fordi du spør om de fortsatt er kjærester, og det er liksom en av linjene

    151. åå, andrea. husk at du er verdt alt godt. husk at du er bedre enn alle som hakker ned på deg tilsammen. husk at du har alle oss lesere uansett hva som skulle skje <3 du er et stort forbilde og selvfølgelig vet jeg at du ikke har det perfekt, men det er lett å tro det når en er så nydelig som deg. du er fantastisk.. og du aner ikke hvor mye det på en måte.. gleder meg å høre at du fortsatt er sammen med axel. jeg kjenner deg ikke i det hele tatt, og vi har ingen felles venner, men allikevel føler jeg at vi kjenner hverandre! og du og axel er den perfekte matchen! lykke til med forholdet deres og jeg håper du får livet ditt like fantastisk som du fortjener. hilsen en anonym pyse som ikke tørr å skrive navn hihi.

    152. Okei, fyfaaen Andrea!! Dette var et helt sykt bra innlegg! Har en veldig tung tid for tiden å du fikk meg til å se lysere på ting. Og synes det er kjempebra gjort av deg som blogger å skrive et innlegg som dette.
      Håper det går bra med deg<3

    153. Jeg elsker bloggen din, Andrea. Den har blitt et høydepunkt i dagen min:) stå på, du rocker bloggverden!

    154. Du virker som en flott person Andrea, og dette syntes jeg var et utrolig bra innlegg, voksent og menneskelig istedet for alt med det som blir lagt ut på selvtillit og utseende! Dette blir du rollemodell av:-)

    155. Hei Andrea!
      Jeg er fast leser av bloggen din, og du er et av mine forbilder!! 🙂 Mitt navn er Victoria, jeg har egen blogg (vav.blogg.no) og er 14 år. Du inspirerer meg, gjør meg glad og jeg elsker det du skriver. Du er så flink! Så flink til så mye,.. føler jeg i hvertfall.
      Jeg ble kjempe glad da jeg leste setningen: “JA, vi er fortsatt kjærester.” – Var skikkelig redd for at du og Axel hadde gjort det slutt. Respekterer at du ikke vil fortelle oss hva som har skjedd. Vi har alle våre egne tanker og hemmeligheter. Vi kan dele noen med venner, familie, eller holde det for oss selv. Det er viktig å ikke fortelle alt man bærer på til bloggen sin (eller på nettet).
      Du skriver så mye bra, og er et godt forbilde for mange ungdommer! Jeg håper du virkelig skjønner hvor herlig, utrolig og vakker du er! Du kommer til å nå langt, det er jeg sikker på. Hele du virker som en omsorgsfull, beskyttende, selvstendig, rettferdig og troverdig jente. Håper alle dine venner tar godt vare på deg. Vedder på at det ikke finnes så mange som er lik deg! Jeg håper ikke du er helt knust etter det som har skjedd, og håper det blir bra med deg igjen.
      Jeg har et motto, som jeg liker veldig godt, og bruker å tenke på når jeg er uttafor: “Det finnes alltid et lys i tunnelen. Det er bare vanskelig å nå fram til det iblant.” Det er noe å tenke på.
      Andrea, du er et vakkert menneske på inn- og utsiden! Stå på videre, og lykke til med alt som måtte komme! Du fortjener så masse, så mye! 🙂
      Stor klem! <3

    156. Som blogger vil jeg si at jeg er helt enig med deg, en må tenke gjennom det som blir lagt ut og hvordan vi vil bli fremstilt som person. Alle har det tøft av og til, slik er det bare, men noe vil man holde for seg selv og ikke dele med hele norge.

    157. ååh elsker virkelig at du gjør som du selv vil på bloggen! du bestemmer selv hva du skal dele med oss liksom, fantastisk:) digger deg!

    158. du sier nobody’s perfect, men du er perfekt!<3
      jeg synes den jakka der er så fin! hvor har du kjøpt den? :)og i såfall, hvor ligger den butikken? 😀 du er perfekt!!

    159. det er bra at du skriver det på bloggen din fordi ingen mensker er perfekte uansett om hvem man er man kan ikke gjøre alt riktig du er mitt idol du er tøff og modig som skriver det på bloggen sin
      peace hilsen andrea 10 år

    160. se på alle de flåtte persjonlighetene og de flotte persjonene som skriver til deg
      du er en kjempeflink blogger moren din er verdens beste rektor og har hatt broren din som vikar
      du er yndlings bloggeren min hilsen andrea 10år

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg