Its fridaaay, friday

Hei!!

I dag har jeg vært med verdens beste basseklump. JA, FANNY DREW (NOT) ANDERSEN ♥ Hvis dere har glemt bloggen hennes synes jeg dere skal huske den igjen……  Rart å ikke se hverandre hver dag lenger, men veldig koselig når vi møtes da! Dere spør heletiden hva som har skjedd med oss om vi ikke har vært på hverandres blogg på en stund, men det er bare fordi vi ikke går i samme klasse eller skole lenger. Vi er fortsatt bestevenner og vil alltid være det.

Vi gikk rundt i byen, tittet i butikker. Jeg viser dere det jeg kjøpte i morgen! Etter ca to timer møtte vi Bjørn Erik, Silje og Kamilla fra gamleklassen for å spise på Fridays. Sykt koselig, og selvfølgelig perfect matching siden det er friday i dag?! Haha, tenkte å starte med å vise dere to blinkskudd av meg:

Skeptisk….

Haha!! Ikke heeelt fornøyd…

HEAVEN

Bennisøta

Bassa, rett og slett en søt bass.

Nå skal jeg og Fanny se en film, overnatter her! Ha en super fredagskveld ♥ Forresten, nå logger vi på chatroulette.no, så kanskje dere møter oss??? Vi er der til rundt 23.00 så vær raske. 

 

– ANDREA BADENDYCK

 

66 kommentarer

Siste innlegg