Gud ønsker ikke at jeg skal blogge

Haha, det er så irriterende at det ble morsomt. Jeg tenkte å dra hjem etter skolen før jeg skulle i Veronicas Fridays bursdag, flink blogger vet dere. Jeg hadde planer om å legge ut outfit og ta speilrefleksbilder. Men gjett hva?! I det jeg putter inn minnekortet i kameraet kommet det opp et eller annet om at kortet er sikret og ikke kan skrives over (???). Prøvde alt jeg kom på, men ingenting nyttet. Kortet var blitt låst uten at jeg hadde gjort noen ting.. Tiden var knapp, men jeg ville blogge. Og til min store overaskning, funket selvfølgelig ikke photobooth. Etter å ha slått den av å på noen ganger funket den endelig, jeg missa bussen men nå måtte jeg jo blogge som den funket. Så da tok jeg litt bilder:

Wohoo, helt klar for å poste et innlegg. Men selvfølgelig, hvor heldig kan Andrea Badendyck være?! Var nesten for godt til å være sant. Så i det jeg trykker på Safari, klar for å laste inn bildene, har jeg selvfølgelig ikke Internett….. Da ga jeg opp, og dette resulterte i at jeg kommer en halvtime forsent i Veronicas bursdag. Haha, herlig eller hva? Tror ikke at jeg blogging er ment to be lenger…

115 kommentarer

Siste innlegg