I love you

Haha, seriøst, dere vet alt!! Er ikke noe vits i å google noe engang, dere har svaret altså. Tusen takk for hjelp anngående minnekortet, det funket å dytte på en sånn liten knapp som dere sa 🙂 Pappa leverer maccen på Elkjøp nå for tredje gang i morgen, er jeg heldig klarer han kanskje å fikse så jeg slipper å betale noe for ny mac. Har jo allerede brukt 2000 kr på reprasjon som ikke funket engang….

Forresten, noen få spørsmål jeg har fått mye:

Hvor mye kostet smykkestativet? 149 kr, overraskende billig.. Er sikkert utsolgt allerede, haha.

Hvor er den rosa kosedressen din fra og hva koster den? Den er fra Juicy Couture. Den var ekstra dyr pga printet bak på jakken og på låret. Jeg kjøpte den i Palma! Jakken kostet 130 euro og buksen 150 euro. Altså ca 2200 nok for hele? Haha, shitdyrt, men sykt fin da. På Svean i oslo koster de som er helt enkle 900 kr per del, så det er litt billigere.

Ja, tilbake til hva jeg har gjort i dag. Som sagt var jeg jo på Fridays istad for å feire Verra sin 16 års dag, det var utrolig koselig. Savner virkelig my girls, kan ikke beskrive hvor mye jeg skulle ønske jeg kunne gått i 10 D på Brannfjell US igjen. Nesten hele middagen mimret vi om gamledager, om hvor uvirkelig det er å aldri skal gå sammen mer. Tok egentlig hvor bra jeg hadde det og hvor gode venner jeg hadde, ikke minst at jeg så kjæresten min hver dag forgitt. Såå glad i dere ♥

 Verra, Celine og Linn ♥

Faen ass, 170 kr på en salat som egentlig ikke var så veldig god. IKKJE BRA! Bassa var veldig skuffet over at jeg tok et så sunt valg, heldigvis tok jeg noen usunne desserter så da var hun glad i meg igjen. 

Verdens beste bassestomp, som ligger på 5 plass nå. Woho, er det noen som fortjener en høy plass er det FANNY 


Totally gossip! Bildene stjal jeg fra Fanny, helt greit å ha en bloggbestiss når ikke kameraet er helt i orden.

 

– ANDREA BADENDYCK

41 kommentarer

Siste innlegg