God morgen Norge!!

Hei!

Som kanskje mange fikk med seg, har jeg og Fanny vært på god morgen Norge i dag tidlig. Vet jeg glemte å informere dere om når på morningen jeg og Fanny var på lufta, men hvis veldig mange er interessert i å se det, så har pappa tatt det opp. Jeg kunne sikkert filmet tv-skjermen og så lagt inn på maccen, alt for dere ♥ Hvis noen andre har filmet det eller vet om et nettsted å finne det hadde jeg blitt glad. Det var faktisk ganske skummelt, dere som så det så kanskje at jeg var ganske nervøs. Var skikkelig stresset så jeg slet litt med å få frem det jeg mente, var så ekkelt å tenke at det var LIVE og hvis man sier noe feil er det ingenting å gjøre med det. Men absoloutt en opplevelse, synes det var morsomt at jeg ble spurt 🙂 Er også glad jeg fikk ta med en venn, hadde nok vært tusen ganger værre alene, haha. Var også veldig  gøy å bli så proffesjonelt sminket:

Glemte helt å ta bilder med speilrefleksen når det var ferdig, men slik ble det:

iPhone bilder, derfor dårlig kvalitet. Jeg fikk smokey eyes, likte det faktisk ganske godt selvom det føltes veldig annerledes! Så litt på hvordan sminkøren gjorde det, så skal øve meg litt og hvis jeg får de til skal jeg vise dere 🙂

Haha, gøy!!

I morgen drar jeg mamma, pappa og søsteren min til Stockholm. Jeg er jo nominert til blogawards, vet jeg ikke kommer til å vinne, men uansett veldig gøy å være der. Blogging er jo dødsstort i Sverige og da får jeg jo møtt Kenza og alle den andre superbloggerne fra Sverige. Tror det blir dødsgøy 😀 Ikke minst blir det shopping hele lørdag før blogawards starter, og jeg inrømmer at jeg gleder meg til Urban outfitters og Topshop, wohoo!!!

 

– ANDREA BADENDYCK

111 kommentarer

Siste innlegg