Xen Tan

Jeg har brukt selvbruning fra Xen tan siden sommerferien og soling var over. Det må sies at jeg er brun fra før, og at det er ikke bare pga selvbruningen at jeg fortsatt er litt brun. Men hvis jeg vil se litt fresh ut, gjør den her meg dobbelt så brun!

 

Først bruker jeg skrubben for å få bort alle døde hudceller, deretter påfører jeg selvbruningen. At jeg har fjernet all død hud, gjør at den sitter lenger. Deretter sover jeg med selvbruningen på, dusjer om morgningen, så ligger det et jevnt brunt lag over hele meg uten noen skjolder. Den sitter i en uke, med mindre du påfører mer noen dager senere. Den gir en utrolig fin brunfarge og den SYKT gode lukten av en blanding av karamell og sjokolade er et stort pluss. Jeg gir denne en 5+, grunnen til at det ikke blir en sekser er fordi kremen er veldig tjukk noe som gjorde at jeg følte den ble mer tungvind å påføre (måtte bruke mye muskler i fingerne som jeg ikke har til å smøre den skikkelig ut, ble sliten, haha). Selvbruning fra Xen tan (finnes mange forskjellige produkter) kan kjøpes her ♥  

 

– ANDREA BADENDYCK

31 kommentarer

Siste innlegg