Ukens spørsmål

Skulle ikke du blogge på engelsk? Det virket som at alle norske var skikkelig i mot det, og flertallet mitt er jo norske lesere… Så da velger jeg å blogge som før, hadde jo uansett blitt mye ekstrajobb for meg 🙂

Har du klipt deg? Nope!

Hva er en revyfest? Alle vidregående har en revy (tror jeg?). En revy er en forestillinger med forskjellige morsomme  skuespill/sketcher og andre opptredner. Det er skolen som setter opp revyen hvert år, med elevene som skuespillere. Alle får selvfølgelig ikke være med, du må jo være flink- det er auditions osv. For å feire at det er revytid (at nå settes revyen i gang), arrangeres det fester for elevene på hele skolen. Det er vel mellom 3 og 5 fester fram til selve revyen, og dette er en veldig fin måte å få elevene til å bli bedre kjent. Skolen leier en klubb, og så må man kjøpe inngangsbillett. Ofte er det temaer også, som når vi hadde rave:

Veldig gøy!

Hvilken macbook foretrekker du av air og pro? Har jo hatt begge, og liker air best fordi den er så UTROLIG lett. Ellers er de jo veldig like.

Hvor mye bruker du i mnd? Kanskje mellom 5000 og 7000, aldri mer enn 7. 

Hvor gamle er søsknene dine? 19 år, twiiins.

Hva skal du bli når du blir stor? Haha, tror jeg vil bli noe innen markedsføring, vet ikke helt sikkert.

Hvor er jakken din fra?? Hvor er vesten til hun helt til venstre fra?!??

Jakken min er fra Zara!! Kjøpte den i Palma, faktisk. Helene sin vest er fra merket Tara og er kjøpt i Kina ♥

Kan du lage et innlegg om London? Ja, tenkte å lage et før jeg reiser igjen i Januar. Men har laget et om shoppingen før, det kan du se HER

Hvor er sushien dere spiste fra? Sumo Sushi, sånn midt mellom Nasjo og Aker brygge

Kan du snart ha spørsmålsrunde? Ja, tenkte å fikse det om noen dager + svar på videoblogg.

Er det vesken til Fanny? Nei, begge har den samme vesken fra modekungen. Jeg har hatt den i flere mnd, men helt glemt den bort.

Hva synes du om at bloggleserne dine legger til Axel på facebook? Sykt irriterende, ser ikke vitsen? Altså han får ca 20+ venneforespørsler hver dag, og alle er bloggleserne mine. Hadde aldri lagt til kjæresten til en blogger jeg leste på facebook, så synes bare det er veldig merklig at såpass mange gjør det. Menmen, han har sluttet å godta, og driver å sletter dem nå. Han hadde over 2200,- minst 1500 var blogglesere! Omg….

Hvorfor blogger du nesten aldri? Slutter 15.30-16.00 hver dag på skolen, jeg har venner jeg vil være med, lekser og kjæresten min. Har veldig lite tid til overs, men prøver så godt jeg kan 🙂

Kan du skrive et innlegg om selvtilitt? Ja, det kan jeg

Hvor kjøpte du de falske vippene dine? 



Standar! 🙂

Hva er det du bruker for å lage collage? Picasa

Veldig fint outfit:) Men kan du fortelle litt om Ullern? Har hørt om veldig mange som har sluttet der, fordi de ble overasket om hvor dårlig det var.. Og har du fått mange nye venner?:):) Takk! Ja det var helt sikkert en del som sluttet, men det er det jo på ALLE skoler. Jeg synes Ullern er dødsbra! Super beligenhet, bra kantinemat (♥), flinke lærere og ikke minst utrolig mange hyggelige mennesker. Jeg har fått mange nye venner, og blir kjent med nye folk hver dag som går. Kommer til å skrive et eget innlegg om skolen, spesielt medialinjen, så fort jeg får litt mer erfaring 🙂

Hvordan uttaler man navnet ditt? Haha…. Jeg tenker at det er en selvfølge, synes dere det er vanskelig? Det er rett ut, BAD-EN-DYKK eller ja BADENDYKK, du sier liksom ikke “C”en.

Ble bloggen din hacket? Jepp, den ble hacket av team appunity, klokken 4 natt til fredag. Dødsekkelt! Klarte å fikse det sånn ca 3 t og 15 min etterpå, derfor fikk ikke så mange sett det. Hele bloggen var borte, kun en sort bakrund med en gul tekst til meg. Det samme skjedde med Bjørn Erik…. VELDIG VIKTIG Å HA ET PASSORD MED BÅDE TALL OG BOKSTAVER- det har jeg virkelig lært nå. Heldigvis ble ingenting borte…

Hva het hotellet du bodde på i stockholm? Hmm… Radison drive in ellernoe? Veldig fint, og herlig frokost 

Hei! Jeg lurte bare på hvor du bestilte hunterstøvlene dine? 

Kjøpte mine i London 🙂 Er utrolig glad i dem! Du kan bestille hunterstøvler på hunter-boot.com- blir billigere enn å kjøpe i butikk ♥

Noe du vil ha med til neste gang?

 

– ANDREA BADENDYCK

136 kommentarer

Siste innlegg