Gotta love having iPhone

Hei!

For noen dager siden fikk jeg 3 nye deksler til iPhonen min + beskyttelse til skjermen fra www.handelsportal.no. De har helt sykt mange fine deksler+ litt annet tilbehør! Ikke bare til iPhone faktisk, de har også har til htc og samsung. Det jeg elsker med iPhone, at man kan bytte deksel så mye man vil, det gjør at jeg aldri blir lei. Tenkte å vise dere det jeg fikk:

Plastikk-beskyttelse til å ha over skjermen. DØDS smart. Skjønner ikke hvordan jeg ikke kan ha skaffet meg det før nå, denne beskytter jo 100% mot riper i skjermen. Skjermbeskyttelsen finner dere HER 

Og så tre fiiine deksler da:

Har brukt dekselet helt til venstre siden det ankom postkassen! Helt klart favoritten, digger det. Synes også de andre er veldig fine ♥ Disse dekslene + flere hundre finner dere HER og HER.

 

– ANDREA BADENDYCK

68 kommentarer

Siste innlegg