Høst-makeup

Hei!

Får stadig vekk spørsmål om jeg kan blogge mer om sminke, så det skal jeg prøve å få til. Nå tenkte jeg å skrive om noen få produkter med litt fine høstfarger!! Eyeliner fra Barry M og krem-øyenskygge fra The balm:


Før jeg tok det på, kun mascara:


Etter!

Liker resultatet veldig godt, øynene ser nesten litt ut som smokey eyes. Jeg har ikke pleid å bruke annet en mascara, men disse produktene fikk med til å ville begynne å bruke litt mer sminke på øynene. Øyenskyggen er også “kremete”, så de er veldig lett å bare smøre utover øyet med fingeren, fargen er også veldig fin! Eyelineren blir det lille ekstra, og får resultatet litt kraftere. Veldig Fornøyd ♥ Du finner eyelineren her (jeg har fargen Brown) og øyenskyggen her.

Så har jeg også to fine neglelakker jeg gjerne ville vise dere:

FINE FARGER

Her er da en militærgrønn fra merket Eyko, dødskul farge! Neglelakken holder også lenge, det er et pluss. Den finner du her ♥

Også da en nesten hudfarget/lyse rosa en fra Barry M. Denne er jo bare nydelig da, synes faktisk det er veldig kult med nude neglefarge. Den finner du her  (farge 309)♥

Annonse

 

– ANDREA BADENDYCK

77 kommentarer

Siste innlegg