6 ting du ikke visste om meg

* Jeg er veldig lettfryst! Sover med kosebukse og tskjorte + to dyner liksom, sier vel litt



 

* Maltesers er min absolutte yndllingssjokolade, seriøst, fantastisk. Liker egentlig ikke sjokolade, men den er himmelsk. Synd den ikke kan kjøpes i Oslo (ettersom jeg har sett), hamstrer inn når jeg er i sverige



* Jeg inbiller meg ofte at jeg ser ting jeg ikke ser når jeg sover hos feks venner, er redd for spøkelser osv. Noenganger klarer jeg ikke sove, fordi jeg bare ligger å skremmer meg selv

* Jeg klarer ikke sove i et bekmørkt rom, må ha såpass lys at jeg har full oversikt (haha)

* Jeg kan spille fiolin (gikk hos lærer i mange år da jeg var yngre, lol)

* Jeg lener meg ALLTID (da mener jeg virkelig alltid) sånn her når jeg er på dataen, gjør det automatisk….


Sykt sært igrunn, haha!

Natti natt, nå må jeg gjøre ferdig en norsklekse og så hoppe til sengs. Er så sykt trøtt, hater lekser…….

 

– ANDREA BADENDYCK

104 kommentarer

Siste innlegg