Sushi date

Hei!

Hvis noen lurte slettet jeg det forrige innlegget, det var egentlig bare et reserve-innlegg hvis jeg ikk rakk å blogge før jeg dro. Men det gjorde jeg jo! I dag møtte jeg søte Stine 11 på national, var koselig å se henne igjen, lenge siden sist. Vi dro bort til Sumo Sushi, og spiste frokost der (haha). Etter det dro vi på Fridays og delte en oreomadness. Sykt digg ♥

Men nå drar jeg til Sverige. Gleder meg masse til å se mormor og morfar igjen som bor et kvarter unna huset vårt i Sverige, utrolig lenge siden sist. Er også veldig koselig at hele familien drar, altså at søsknene mine også blir med. Jeg kommer hjem lørdag, dere får kose dere med Helenes gjesteblogging ♥ Ønsker alle mine herlige blogglesere en SUPER høstferie!

 

– ANDREA BADENDYC

47 kommentarer

Siste innlegg