Dagen i dag

Heluu!

Jeg vil bare si tusen takk for mange søte kommentarer! Virker som om de fleste vil at jeg skal ha en spørsmålsrunde. Så da er det bare å spørre i vei! 

I dag har jeg bare vært med Stine, som er enn gammel venn av meg! Vi gikk på Øraker sammen, og nå som vi går på forskjellige skoler ser jeg hun ikke like ofte som jeg skulle ønske. Men resten av dagen skal jeg bare slappe av! Er litt forkjølet, så må bli frisk fort! Forkjølelse er det verste jeg vet! 

Men da får dere bare spørre meg det dere vil ha svar på! Så skal jeg prøve å få svart i kveld! 

Her er noen bilder fra i dag:

Cardigan og sko fra Spania // Skjorte fra Vero Moda // Jeans fra Bik Bok // Veske fra XOXO 


Shades fra Ray Ban

Dere får kose dere videre i dag!

Hva vil dere vite om meg?

– Helene

101 kommentarer

Siste innlegg