Svar på spørsmål!

Heisann! 

Det er noen av dere som enda ikke har skjønt at jeg gjesteblogger og at Andrea er i Sverige og kan dessverre ikke blogge! Men her er hvertfall svarene på spørsmålene deres!

 

Kjører du scooter/moped/lett motorsykkel? Nope.

Når startet du med sminke? I begynnelsen av 8. hvis jeg husker riktig.

Vurderer du å få din egen blogg ? Nei.

Din favorittårstid og hvorfor? Er egentlig glad i alle årstidene! Sommer er vel det vanligste svaret, men er utrolig glad i vinter også!

Ditt beste minne? Det må være da jeg tok 9.klasse i Filippinene, utrolig bra opplevelse, har utrolig mange gode minner derfra.

Hva er de viktigste tingene i livet ditt? Familie og venner.

Beskriv deg selv med tre ord. Gal, morsom og snill!

Har du kjeledyr? En super søt katt!

Hvis du kunne dratt akkurat hvor som helst i hele verden hvor ville du dratt og hvorfor? Manila, Filippinene! Savner folkene og stedet noe helt sykt!

Kan du skaffe deg en egen blogg? 😀 Nei.

har du kjæreste? eller er du forelsket? Ikke akkurat nå nei!

Hva driver du med på fritiden? Jeg trener på Elixia også skal jeg begynne å jobbe snart!

Har du hatt blogg før? Nei.

kan du fortelle noen av dine uvaner? Jeg har ikke så mange uvaner lenger? jeg pleide å bite negler, men det sluttet jeg med! Men jeg er veldig flink til å sløse bort tid! Og er jeg er veldig dårlig til å planlegge.

Har du noen søsken? 🙂 Jeg har en storesøster om er 18 og en lillesøster som er 13.

hva er det største du har opplevd? Det må være å ha bodd i utlandet et år!

Kan du vise rommet ditt? Det kan jeg:

 





Hvordan kjenner du Andrea? Jeg møtte henne for første gang i en bursdag i fjor også begynte vi på samme skole (Ullern).

Har du jobb? Nei, men går rundt og søker!

Hvor god venn er du med Andrea på en skala fra 1-10 😀 10! Haha har ikke kjent henne veldig lenge, men har blitt utrolig glad i henne.

 hvordan får du så ren og glatt hud? hva gjør du som får den til å se så glatt og ren?? Jeg gjør egentlig ingenting, jeg bruker Cosmicas peelingkrem til ansiktet iblant? Men det er dager hvor jeg sovner med sminke på! (Ikke bra)

 Er du fornøyd med alle hullene i øret ditt? Det ser utrolig vondt ut å ha det der! Jeg er utrolig fornøyd! Det er fortsatt litt ømt og jeg kan nok ikke sove på øret på noen uker, haha!

Jeg lurte på om du kunne ha videoblogg(er). Da f.eks. sminkevideo. Det kan jeg se ann!

Har du Mac ? Ja.

Hvor ofte kommer du til å blogge når du gjesteblogger? Til Andrea kommer hjem fra Sverige! Som er på lørdag, hvis jeg ikke tar helt feil!

hva hadde du på deg på ballet? skal du selge kjolen?:) Jeg hadde på meg denne hvite kjolen;


men den vil min lillesøster veldig gjerne ha! Så derfor skal jeg selge denne istedet:


På bilde er vennen min Stine! Så hvis noen er interesserte er det bare å ringe 97421151 eller sende meg en mail på [email protected]!! Jeg er ikke skummel, blir bare glad hvis dere spør!

d eneste jeg vil vite er HVA DU GJØR MED ØYENBRYNENE DINE!!?? Jeg har farget de litt mørkere også napper jeg de!

Hvor redigerer du bildene dine? iPhoto.

har du en morsom happening som du og Andrea har laget selv, eller funnet på noe morsomt? 🙂 Jeg har det alltid gøy når jeg er med Andrea! Hun er alltid sprudlende og glad! Det morsomste vi har gjort sammen er jo egentlig å ta hull i øret! Det var utrolig spontant og morsomt.

Cola eller pepsi max? PEPSI MAX! Drikker det mer enn jeg drikker vann! No joke. 

Har du bruker på We heart it? Kan du forklare hvordan man legger ut bilder i så fall?  Det har jeg! Det jeg gjør er at jeg har laget meg en Flickr account hvor jeg laster opp bilder også gikk jeg inn på We Heart It og lastet ned en app som gjør at du kan markere bildet slik at det kommer på We Heart It siden din! Den ser sånn ut (det lille sorte hjertet øverst til venstre):


Og hvordan du får til det står på Help center. H
er er siden min: http://weheartit.com/heleneruyter

Håper dere fikk svar på spørsmålene deres! Kos dere resten av kvelden!

– Helene ♥

 

 

82 kommentarer

Siste innlegg