Ukens spørsmål

Hva koster en de Acne buksene med glidelås bak og hvor kan man kjøpe de? De sorte/grå koster 1400 kr, de blå koster 1600. Ikke spør meg hvorfor, haha. Og jeg har kjøpt mine på Tatler men man kan også kjøpe de på Svean.

Bruker Axel sminke? NEI!!!

Kan vi få se ballkjolen du brukte på juleballet?


Har fått forespørsler om jeg skal selge den men nei det skal jeg ikke 🙂

Det har vært slutt mellom deg og Axel så hvorfor sier du at dere har vært sammen i 3 år? Nei det har aldri vært slutt

Du vet den tannblekingen? Kan du si litt mer om den? Hmm, er vel ikke så mye å si. Det er en helt vanlig tannbleking men den funker utrolig bra. Bare etter første gangen jeg prøvde den fikk jeg MYE hvitere tenner, folk la merke til det liksom. Og noen spurte om det er farlig å bleke tennene men det er det absolutt ikke. Jeg er kjempefornøyd, hvite tenner er fiiint 😀 Kjøper den HER.

Hvorfor blogger du aldri om fester og legger ut drikkebilder? Jeg synes ikke det passer seg på bloggen, det er mer privat. Som andre bloggere velger jeg hva jeg vil ta med på bloggen og hva jeg ikke vil. Selvom jeg fester noen helger vil jeg aldri oppfordre leserne mine til å gjøre det  (har mange veldig unge lesere) eller legge ut bilder 🙂

Emma, er det kjæresten til Christopher fra Idol? Ja, hun var vist det. Men jeg ser ikke på Idol, haha!

Kan du blogge oftere? Blogger så mye jeg kan.. Har mye å gjøre fortiden og lange, slitsomme dager men skal prøve 🙂

Hvor mange par Converse har du? Hvilke farger? Hmm.. 5! Grå, beige, grønne, hvite og brune. Hoho

Hva heter ID pudderet du har? Bare minerales Matte, fargen medium tan.

Hvorfor er du på russebuss når du er 95’er? Starter planleggingen tidlig, haha 🙂

Hvor mye koster Hunterstøvler i London? De vanlige uten mønster koster vel 6-700 kr- mye billigere der enn i Norge.

Hvorfor er Mario Badescu produktene så mye billigere på beautybay.com enn miinto? Fordi Norge er et overpriset land. ALT er billigere om du bestiller fra Usa, mye lurere 🙂

Hvordan fikk du så langt hår? Synes ikke det er så utrolig langt, men har jo spart en del da 😀

Hvor kjøper man Mulberry? På Mulberry butikken? Haha. Er iaf en i Oslo, bak stortinget.

Kan du vise det første bildet av deg og Axel? 


Hehe, mobilbilde xD Noen dager etter at vi ble sammen, første gang jeg var med Axel hjem etter skolen.

Kan du vær så snill å vise rommet ditt? Skal jo få et helt nytt rom nå veldig snart. Så tenkte å legge ut et “før” bilde hvor rommet er helt tomt, og så “etter” når det er malt og møblert. Så skriver jeg hvor alt er fra osv, så får dere litt inspo 😀

Hva ble snittet på Ullern medier og kommunikasjon? Husker ikke helt, men enten 4,5 eller 4,6. Vanskligste medialinjen å komme inn på i Oslo, vi slo Elvebakken i år! Yey :))

Hvor mye kostet Mulberry vesken din? Og hva heter den? Hvor kjøpte du den?

Den heter Mulberry Brynmore, mamma kjøpte den for meg da hun var i London og husker ikke helt hva den koster men rundt 5700-5800 kr?

Spør hvis dere lurer på noe mer, så kommer det med neste gang ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

139 kommentarer

Siste innlegg