Drømmereisemål

Hei!

Er det to steder jeg virkelig vil dra så er det Thailand og USA. Tror faktisk jeg skal til USA i sommer, så det hadde vært helt sykt gøy. Vet ikke helt om jeg ville dratt til feks LA eller New York, men tror det hadde blitt NY. Bare tenk all den shoppingen, MYE billigere enn i Norge og i det heletatt å oppleve å være i en så stor by. Og Thailand.. Ja jeg har bare så sykt lyst til å oppleve det. Har jo sett bilder fra når feks Fanny var der og det virker så utrolig digg! Å bare kunne forlate kulden her i Norge og fly dit til 40 grader. Og VILLE aper, haha, jeg ELSKER aper. Ahh…

Hvilket land ønsker du mest av alt å reise til?

 

– ANDREAD BADENDYCK

178 kommentarer
    1. har nettopp vært i New York! anbefaler virkelig å dra dit, et minne du vil ha med deg hele livet. helt ville shoppingmuligheter, stoooore bygninger og masse starbucks, hehe! 🙂

    2. Jeg vil også dra til USA, Manhatten!!
      Fint innlegg, ikke så kjedleig som de siste har vært litt nå! 🙂 Du er kjemep flink, du må bare ha ideèr om hva du kan blogge om!!

    3. hei Andrea
      Jeg var i Thailand denne sommeren. Utrolig fint.
      Anbefaler deg og alle som leser dette om å dra til Hua Hin i Thailand. Utrolig fint. strand rett ved siden av, hotellet heter BanPantai, 5´stjernes hotell. Utrolig luksus, billig og korselig. ! kan søkes på google, tror jeg.

    4. jeg har verti NY helt fett ass
      men det dumme er at de som er på 11 år sånn som meg er det inegn butikker å handle i det er bare voksen / ungdoms buttikker der 🙁
      og broren min er nå borte i LA på utvekslingsstuden
      han sier det er fantastisk 🙂

    5. Var i NY i sommer, noe jeg anbefaler på det sterkeste! utrolig billig og en helt fantastisk by! Elsker stedet <3

    6. LA, been there done that. MEN vil dra tilbake!! HELT SYKT! Det har alt.. Storby, kjente steder, filmsett, kjendiser, strender, og kejkke gutter!!! du bør dra til LA!! 😀 var der på språkreise i sommer, siden jeg vant den i bladet Topp, og var på reunion i går/natt i Gøteborg! savner det så sykt!! så du bør virkelig dra til Los Angeles 😀

    7. Jeg drar på utveksling til USA neste år! Det er noe jeg gleder meg syyykt til!
      Har du hatt lyst til å gå ett skoleår (vg2) i utlandet? 🙂

    8. jeg var i new york i juleferien!! savner det helt syykt! har også sykt lyst til å dra til thailand, skal kanskje dit i sommer + usa :))
      var det ikke du som skulle til hollywood/usa med henriette i sommer eller noe?

    9. Jeg var i California i sommer og det var dit jeg aller helst ville dra! Men hvis jeg skulle valgt et sted som jeg ikke har vært nå så ville det blitt Afrika 😀

    10. Jeg skjønner deg godt, jeg har alltid villet reise til Thailand, og i sommer var vi der i tre uker! De beste tre ukene i mitt liv! Det er så fantastisk der, og 30 grader i sjøen! En anbefaling, viss du skal til Thailand, må du bare prøve watermelonshake! Beste i verden, men det er rett og slett fantastisk der! Og utrolig billig, og bra shopping! I love!<3

    11. har bodd i new york og er akkurat samme pris som i norge så du sparer ikke akkurat så mye på det kjære deg. New york er ganske dyr by og bo i så prisene dere er sky høye. just so you know

    12. Jeg har alltid ønsket å reise til USA, å nå skal jeg til Houston, Texas til sommeren. Reiser med bestevennen min, vi skal besøke hennes familie der! Gleder meg SYKT masse 😀

    13. Har veldig lyst til å dra til USA jeg og. Men jeg tror ikke det er noe særlig mye billigere der. Pappa og en del andre jeg kjenner har vært der og de sa at det ikke var noe billigere 🙂

    14. Jeg er så utradisjonell at jeg vil bare tilbake til sheffield, altså England.
      grunn: billigere enn norge, helt fantastisk by, passe stor + at kjæresten min er derfra.
      Sheffield in my heart <3

    15. har vært i new york.
      anbefaler new york
      er et helt supert sted! du kan shoppe, spise og kose deg!
      men tahailand er bade, basar, sigtsing, dyr og masse aent kult!
      har kjempe lyst til til å dra til thailand!
      det ser så fint ut der!

    16. Jeg har nettopp vært i California! en utrolig plass <3 skal heldigvis tilbake dit på språkreise sommeren 2012 😀 En annen plass jeg har utrolig lyst å reise er til Asia, skal kanskje dit enste år! Gleder meg vilt! 😀

    17. Jeg var i new york i fjord sommer, og det er ikke slik at det er billigere å shoppe :p Du må ikke tro at så fort man beveger seg ut av norske grenser så synker prisene.. kanskje i tyrkia, men ikke NY. Skaff deg litt reise-erfaring!

    18. jeg har ver i Thailand , å jeg reiser gjerne igjen .. Det er det vakreste lande jeg har vert i <3 Så mye å oppleve . Hvis du reiser til Thailand er jeg nesten helt sikker på at du Ikke kommer til å Angre 😀

    19. Har leilighet i NY og hus i Thailand, det er så fantastisk begge steder. En av de fineste stedene jeg har vært 🙂 Men NY er ikke så billig hvis man skal ha bra kvalitet på klær,sko osv.. kan det gå fort over tusen lappen 😉 Håper du får opplevd det da<3 BTW: Elsker bloggen!

    20. jeg har veeldig lyst til å dra til usa ogsånt jeg også!! Jeg var i Thailand i 2007, også skal jeg dit om.. litt over èn uke – gleder meg supermye!!

    21. Var i Usa i mai og Thailand nå i septembet. KJEKT å reise begge plasser i løpet av året! Anbefaler BEGGE deler på det sterkeste!!! Får mye billig og fantastisk shopping, mat og ting og se begge plasser!!

    22. Jeg har vært i Thailand! 🙂 Det er en av de beste reisene jeg har vært på !<3 og jeg har vært i MANGE land! Hvis du skal dit, så burde du GLEDE DEG VELDIG!<3 Når jeg var der på sommeren, var det opp til 45 grader, nesten litt for varmt<3 men uansett..god tur hvis du skal dit!

    23. jeg er halvt thailandsk, og har vært i thailand 6-7 ganger – og ja, du burde virkelig dra dit! ri på elefanter, la aper spise av potetgullposen din, dra på masse fine og ikke minst billige marked på kveldene, bade i stekendes vann, bo på 5-stjernes hotell og ikke minst bli utrolig brun! :- ) ville bare anbefale det

    24. Du burde dra til Thailand! Det er det skjønneste stedet i hele verden<3 og hvis du drar til Thailand burde du ri på elefanter!<333 gråt nesten når jeg dro hjem... Haha!

    25. jeg anbefaler THAILAND jeg var der i 2005 og husker hver minse detalj enda!! vi var i aonang som ligger langt sør:) jeg ønsker virkeli å reise tilbake!!!

    26. Var i USA i sommer, var faktisk i NY også, sykt fint der, butikkene stenger når det ikke er flere folk der som er alt fra 23.00 til 04.00… om du vil oppleve ting skjer det mest på kveldstid!:) du kommer til å elske det, anbefaler det på det sterkeste!:)<3

    27. skal til New York neste sommer!! wiii 😀 har vært i usa før og, driitdigg der! jeg kunne tenkt meg å dratt til australia og sør-afrika eller noe sånt 🙂

    28. Okei andrea :).
      jeg skal fortelle deg litt om usa 😉
      jeg var der i 5 uker i sommer , og jeg var kjempe mange sateder ..jeg tok flyet frem og tilbake , og frem og tilbake i usa ..hehe :). men jaja ..det er jo fint i LA , men det er inger ting iforhold til NY . butikker som likker i oxford street burde du skjekke innom …frk forever21 , det er en kjempe super butikk ..heller ikke spesielt dyrt der ;).også burde du innom topshop ..og alle de helt orginale merkebutikkene likekr i LA i the hills …der er det veldig veldig ofte kjemndiser ;-)…vi så bruno mars og paris hilton :o…jaja …ivertfall …anbefaler jeg deg new york 😉

    29. herlig! var i thailand for to år siden, og det er helt uforglemmelig!! savner deg så sykt mye, loved it there <3

    30. Jeg har utrolig lyst til å reise til Maldivene<3 Sparer penger til jeg skal reise der når jeg blir gammel nok;) Men jeg har kjempelyst til å reise til USA og Thailand også!!

    31. Tror muligens du har en skrivefeil i overskriften, det lover ikke så bra for selve innlegget.. 🙁 Drømmereisemål, orddeling vet du! 😉
      Jeg ville dratt til Australia, herreguuuud vil dit <3

    32. Var i NY i sommmer, virkelig å anbefale! Skal kanskje til Thailand neste sommer 🙂 gleder meg veeeldig!

    33. Var i New York i sommerferien 🙂 Utrolig fin opplevelse! Men er ikke så billig i NY.. Bare resten av USA.

    34. Jeg anbefaler deg virkelig å dra til Thailand det er helt nydelig der! 🙂
      Jeg har syykt lyst til å dra til California, Hawaii og NY 😉

    35. new york er magsik! var der i sommer, og det er beste byen jeg ahr vært i,helt klart! har også vært i LA men det husker jeg desverre ikke så mye av 😉

    36. var i thailand for to år siden, helt fantastisk der! skal til kambotsja, vietnam og thailand neste sommer og kanskje new york også med faren min! i kambotsja skal vi bo med et folk som bor på båter i vannet og noen av dem er aldri på land i løpet av hele sitt liv! i thailand skal vi igjen bo på en øy (denne gangen i en uke) i stråhytter og i vietnam skal vi leie en bil sove i den og kjøre rundt i en uke! gleder meg utrolig:):)

    37. Jeg kom hjem fra New York for noen dager siden. Det er kjempe gøy der! Den Forever 21 butikken du har bilde av ser ikke så stor ut utenfra men den går to-tre etasjer under bakken, og hver etasje er mye større en den du ser på bilde. Super billig og ekstremt mye kler der! Har lyst tilbake allerede 😀

    38. jeg er i thailand annenhvert år, og det kan absolutt anbefales! ifjor da vi var der, var det en vill ape som tok ut masse ting av mammas veske og ødela boka hennes. haha! etterpå hoppet den oppå ryggen min og lagde de merkene!!! men jeg elsker det over alt på joord!!! deilig vann, varm luft, billig shopping, ja alt man kan ønske seg:) new york og LA er også å anbefale!!!

    39. For 2 år siden var jeg i Thailand, i Tri Trang Beach, rett utenfor side tror jeg.. jeg savner det allerede! Anbefales virkelig.. tror faktisk vi også var der med de fjellene på bildet 😉
      Jeg vil også til USA…! Har alltid drømt om å møte LA eller NY .. <33

    40. HVis det er steder jeg vikelig vil dra til nå, så må det være Singapore og USA! Ser så deilig ut! I og med at jeg har vært i Thailand, og anbefaler det til 1000000!<3

    41. Har veeeldig lyst til ¨å dra til USA. også ambefaler jeg del veeeldig å dra til thailand. Det er kjempefint der, nydelige hvite strender, nydelige øyer, kjempebillig ( en fin topp koster 10 kr), veldig varmt året rundt. og det er bare HERLIG. vanlig syden er ikke til å sammenligne 🙂

    42. hei 🙂
      Jeg har vært i la og det er ikke inerhet som ny! For å være ærlig suger la, jeg hadde skikkelig stor forvetninger, men det var rett og slett kjedelig og stykt. Vi bodde på den fineste stripen osv, men det var ikke til mine forventinger. Hat mange venne som har vært der også og de flest ble skuffet… New york derimot er kærlighet! Har hvert der 2 ganger og vil aldri dra hjem igjen.
      Anbrfaller lf store
      haha

    43. Hei! Jeg har flyttet til New York og skal bo her i 2 måneder til nå 🙂 Du bør reise til New York!! Såå mye shopping og billig mat på fine restauranter!! 😀

    44. Akkurat de stedene jeg har lyst til å dra til!!
      Har ikke vært i New York da, men virker som en fantastisk by som jeg skal oppleve en eller annen gang.
      Har vært i Thailand flere ganger og skal dit i juleferien.
      Anbefaler å dra dit på det sterkeste, en opplevelse for livet! <3

    45. Dro helt til Australia i februar i år, og var virkelig den beste turen noensinne! Kunne gjerne dratt til igjen, men kanskje om noen år heller.. :)Anbefales virkelig!
      Vil gjerne dra til USA, f. eks Ny. Det hadde vært så sykt HERLIG!

    46. Har vært i både thailand og USA! 🙂 2 ganger på hvert sted! Begge er mine absolutte reisemål, og jeg skal til USA igjen neste sommer (NY og florida) og neste thailandtur er også under planlegging 😀 <3

    47. Var i NY i sommer. Helt fantastisk! Anbefales:) Forever 21 på Times Square er helt utrolig bra:) En tur du aldri kommer til å glemme.

    48. Var i NY i august, helt fantastisk! 😀 Akkurat nå tilbringer jeg et år i Texas. Elsker å reise! Akkurat nå drømmer jeg om å reise til Asia, virker som et spennende kontinent 😉

    49. Haha, lol. Har vært både i Usa tre ganger og Thailand og selvfølgelig utallige mange andre plasser:) Har ikke noe valg egentlig! Har foreldre som elsker å reise, og reiser gjerne opptill 5 ganger i året.. Lucky me, klager ikke 🙂 noen må jo være heldige

    50. Har vært i Thailand, og jeg elsket det! Har faktisk vært der 3 ganger! Elsker det virkelig! Men jeg ønsker å dra til Australia, siden hvis jeg drar dit så har jeg vært i alle verdensdelene! Også har jeg lyst til å dra til Cuba, Hawaii, Bahamas, osv. Har vært i USA før, men det er veeeldig lenge siden, og da var jeg i Miami, vil liksom til L.A. eller noe, for å shoppe sikkerlig!
      – J

    51. ahh, Thailand<3
      Var på backpacking i 2005, da dro vi fra Singapore til Thailand og var innom de mest fantastiske stedene du kan tenke deg! I 2006 tok vi nok en gang turen til Asia, men var bare i Thailand denne gangen. Savner varmen, folkene og den vakre naturen og kulturen der. Det er rett og slett helt ubeskrivelig <3 MÅ OPPLEVES!

    52. Jeg ønsker aller mest å reise til CANADA!! <3 Skal kansje reise der på skole i 1 år 😀 og så skal jeg kansje flytte dit 😀

    53. kult! Jeg har vært i Thailand. Jeg har utroolig lyst til å dra til Amerika, men det skal jeg i Mai faktisk! Gleder meg utrolig mye!!

    54. Har kjempelyst til Usa, Australia og Maldivene 😀
      Men du, kan du skrive et innlegg om når du var i London (eller kommentere tilbake på bloggen min om svar, heh). Siden skal til London i Mars/februar og lurer litt på hotell og ting og gjøre? 😀

    55. Jeg har vært i Thailand før, og det anbefales på det sterkeste! flotte, takknemmelige mennesker, god mat, mye å se, elsker det! Men jeg har kjepelyst til å dra til USA.

    56. Åååh, anbefaler deg virkelig å dra til New York!!!! Verdens mest fantastiske by! Som du sier, alt er helt sjukt billig, og bar følelsen av og være der.. Det er helt ubeskrivelig! Et minne du kommer til å ta med resten av livet

    57. Var i New York i vår! Det er noe med det meste fantastiske jeg har opplevd! Ingenting kan måle seg med shoppingen der!! Brente av 6000 på noen få dager!

    58. Har vært i USA , Los Angeles, San Francisco og Las Vegas.
      Om det er noe jeg vil anbefale så er det absolutt LA og Las Vegas!!!
      Der er shoppingen spinnvill , outlet sentre overalt, og strender, varme, massee sol!
      Vi hadde nesten 50 grader i Las Vegas :):)
      Det er billigere shopping der enn i NY.
      Anbefales sterkt!! Da kan du ligge å sole deg i tillegg, ååå, fantastisk.
      Var der i 4 uker 😀

    59. SPØRSMÅL TIL DEG! 🙂
      “HVORDAN REAGERTE DE DU STARTA I KLASSE MED PÅ VIDREGÅENDE? KAN DU FORTELLE LITT OM DE FØRSTE DAGENE DINE PÅ SKOLEN?:D”

    60. Feiret faktisk jul og nyttår i Thailand i fjord! Syykt bra opplevelse<3 savner det sinnsykt :)Utrolig billig for alt der også(: Om du reiser til Ao Nang er det ville aper som går rundt på stranden der, sykt artig! 😀

    61. jeg har både vært i Thailand og USA. Hvis du skal dra et sted i USA anbefaler jeg NY, var i både DC, NY og LA. Og LA synes ikke jeg var så veldig vert å dra til – aldri sol bare “grå” himmel pga alle bilene. NY var herlig og jeg bodde rett ved akkuratt den FOREVER21 butikken – det var 3-4 herlige etasjer og shoppe på = shopping all day. Du blir serr aldri lei av den butikken, men anbefaler deg at hvis du går og shopper i NY burde du se på andre gater enn Fifth avenue- for alle butikkene er mye dyrere (på samme ting) fordi det ligger på fifth avenue!

    62. Jeg var i New York i sommer 🙂 Det er en helt ubeskrivelig opplevelse! Det har enda ikke gått opp for meg at jeg har vært der, haha!

    63. USA, Thailand?
      Begge er fantastiske, men tror jeg velger THAILAND(L)Var nettopp i USA, kom faktisk hjem i overigår8) Helt fantastisk assa:D
      Men USA var helt TOPP det og, så mye glamor liksom:D
      Mens i Thailand er det liksom tjill;D
      Synd med den flommen i Bangkok daDDD:

    64. Jeg og vil te Thailand for jeg elsker thailand!
      Mor mi er fra der :)))))
      Har vær der minst 5 ganger
      Sawadi ka <3

    65. Hei, jeg ville bare si at jeg var i NY i sommer og det var et minne for livet. Shoppingen er fantastisk, men bare en ting. Det var et bilde av Forever 21, det er sinnsykt dyrt i den butikk, i NY. Det er mye billigere i Londom. 🙂

    66. Var i New York og Florida i sommer, var veldig bra!! 😀
      Det hadde blitt australia eller brasil 😀

    67. Åååe, jeg også vil til Thailand!
      Ville mest til USA, men den drømmen gikk i oppfyllelse i sommer 😀 Var forskjellige steder i USA i tre uker, New York, Los Angeles, Las Vegas, San Francisco, San Diego, Gran Canyon og litt små steder, det var virkelig drømmereisen!!
      Stå på Andrea, digger deg 😀

    68. Jeg var i USA i sommer, var i new york, LA, Hollywood, Seattle, Phoenix osv. Det var en utrolig fin ferie med MASSE shopping.
      Anbefaler virkelig å dra til NY eller LA, det er fantastiske steder begge to!
      For å være erlig, likte jeg NY best, det var bare stemmningen der som fikk meg i godt humør, selv om hotellet ikke var så mye å skryte av.. vi bodde rett vet Times square ;)<3
      + jeg ELSKEr bloggen din <3

    69. Jeg har vært i New York én gang, og det var HELT fantastisk! Utrolig vakker by, med masse flotte bygninger og arkitektur, og hele byen var utrolig spennende. Jeg skal definitivt tilbake dit, ikke nødvendigvis pga shoppingen, men bare for å se alt en gang til! Men hvis du drar vil du ikke opp i Empire State Building, dra heller opp på Top of the Rock! Da får du bilde AV Empire State Building 😉

    70. Har vært på den forever 21 butikken som du har lagt ut bilde av! New York er en sinnsyk plass, anbefales på det sterkeste! Vi lå på et hotell som her Radio City Apartments som lå veldig i sentrum, anbefaler det og 🙂

    71. Jeg har vært i thailand, Jeg anbefaler virkelig å dra dit, og hvis du drar dit en gang burde du ikke være i stor by du burde heller være et sted ved strender fordi noen av strendene er nydelige <3.Og da må du virkelig dra på øyene der de er så utrolig fine. Jeg dro dit da jeg var 9-10 år <3 Klem <3 PS:leser bloggen din vær dag <3

    72. jeg var i Thailand ifjor ! Det fineste og sykeste jeg har sett og vert med på iallefall ! 😀 helt utrolig !!!!!! Vi var på khrabi 🙂 dødsfint der
      krystallgrønt vann :o0O !! anbefales på det sterkeste

    73. Jeg var i Thailand for 3-4 år siden, og det er den beste ferien jeg noen gang har vært på! Jeg har kjempelyst til å dra til tilbake!
      En dag var vi på en strand som het Monkey Beach. Så lå vi og solte oss, og det kom en vill ape bort til oss og stjal en cola boks av oss! Han kom sånn rett ved siden av oss! Så tok den brusen med litt vekk, satte tennene i den sånn at det ble to hull og drakk hele brusen! syk opplevelse! 🙂
      Vi ridde også på elefanter, det var ganske kult!
      Ambefaler Thailand heeeelt sykt! Kjempefint der! krystallklart vann og heerlig temperatur!

    74. Du burde dra til NY! Var der akkurat, og det var helt fantastisk. Finnes ikke et sted med fler shoppingsmuligheter! Beste opplevelsen jeg har hatt så langt

    75. var i thailand i januar. et helt nydelig land, så hvis det er et sted du må reise er det dit. PS: phi phi øyene skuffet veldig….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg