Dagens outfit

Hei solstråler!

Haha, gjør ikke annet fortiden enn å lese om kaniner og se bilder, er helt gira! Er nesten 100% sikker på at jeg skal ha en, og håper søsteren min også vil så den kan ha selskap når jeg er hjemme 😀 Tror også jeg vil ha en grå jente, vet ikke helt rase men blir nok dvergvedder. Hihi, tusen takk for tips, har lest alle kommentarene! Vil ha noe àla denne:

♥♥♥♥ Bebii

 

Etter skolen i dag skal jeg på cafè med Henriette, har med kamera så tar bilder så dere får se når jeg er hjemme. Tenker jeg maler litt etter det, har akkurat startet og gleder meg til å få et helt nytt og fint rom. Valgte en lys beige farge, viser dere resultatet så fort jeg er ferdig. Her er dagens outfit:


Skjorte fra Cubus // Bukse fra Acne // Støvler fra Hunter // Veske fra Mulberry // Halsen er fra Nilson shoes (Stockholm)

Like?

 

– ANDREA BADENDYCK

132 kommentarer
    1. ÅÅÅÅ!!!! SÅÅÅ SØT KANIN!!!!!!
      Fin veske hvor kjøpte du den? Elsker bloggen din, jeg
      skal også male rommet mitt, har ikke bestemt farge, da.

    2. HVIS DU VIL HA LITEN KANIN:
      Jeg hadde kanin, og den var en blanding av dvergvedder og løvehode-kanin. Den ble ikke veldig stor, omtrent så stor som den på bildet, og den var veldig kosete 🙂 om du “oppdro” den ordentlig da, selvfølgelig!

    3. Fint outfit:):) Bra at du har det hver dag;) Forsett med det:D Du har bra stil:) Kan du lage et innlegg om dine gode sminkeproduker? pliiiis? ;):)

    4. Hei Andrea!
      Utrolig søt kanin!<3 Har kanin selv og kan si det at først er det veldig spennende og gøy, men så blir man lei. Jeg har bare en og ja, det er sant som de sier at en kanin er avhengig av mye selskap! Så tenk igjennom det og finner du ut at du eller søsteren din ikke har tid til den, ikke kjøp ellår kjøp 2. Men er fullstendig enig i at kaniner er utrolig søte! men også litt rampete til tider! forresten så er de ikke sånn super kosete heller, de kommer ikke når du roper og vil mange ganger bare hoppe rundt for seg selv! men de elsker å bli litt kost med og så elsker de å gå turer.
      dette var bare noen tips fra meg, håpe du finner ut av det!:-)

    5. Vet du hvilken hårfarge du har på håret ditt? Hvis du farget det hjemme; hvilken hårfarge brukte du? Synes den er så utrolig fin! 🙂

    6. bare så du er klar over det, jente kaniner er mer aggresive en gutter… men er selvfølgelig ikke sikkert kaninen din vil være det! 🙂

    7. kjempe bra blogg du har 😀 Fint outfit! Hvis du vil ha en kanin med ørene oppe må du velge løvehode btw 😉

    8. Utrolig fint outfit! litt random, men; jeg synes du kler mørkt hår best, sånn du hadde før. Så jeg håper du farger det tilbake.. men du kler også det du har nå, men du kledde det andre best! haha<3

    9. GIR BORT KANINENE MINE ! jeg får kanin unger om 10 dager akkuratt i dag 🙂 de bli akuratt sån som de .. sånn som foreldrene er .. du kan får så mange som du vill helt gratis .. HÅPER DU VILL HA NOEN ELLER SØSTEREN DIN ELLER NOE<3 Takk for at du leser den på forhånd <3

    10. dvergveddere er de kaninene som har best lynne/mest kostete og snille 🙂 + så er jo de mye finere med sine store, hengende ører 🙂
      men én ting må du tenke på, kaniner lever opp til 8 år, så du må belage deg på å ta den med deg når du flytter ut :p

    11. Vist du skal ha kanin husk på dette:
      – Det burde være 2 (ikke 1 for da er den ensom)
      – Den må ha greiner (trær) HVÆR dag, siden tennene på kaniner vokser HELE livet, så vist ikke de ”sliper” tennene vokser de bak i halsen!
      – Fór#gnager/kaninblandinger#skal de ikke ha mer enn 2-3 ganger i mnd!!!! VIKTIG, vet at dyrebutikker, vanlige butikker sier at de kan ha det hver dag, men det er dokumentert at det er kreftfremkallende!
      – De må ikke sitte i buret hele dagen, hver dag skal de få lov til å springe 2 timer fritt #det er jo selfølgelig bra om de kan løpe lengre#.
      – Det er lurt å kastrere hanner/sterilisere hoer. Da blir de mye roligere #og om man har to sloss de ikke like mye da!#.
      – Høy og vann er daglig for! Så kan de få grønnsaker #ikke løk,drue eller kål/kinakål# i tilleg!
      HÅPER AT DET VAR TIL HJELP! 🙂

    12. hvor gammel er du egentlig? “håper søsteren min også vil ha en, sånn at den får selskap! hihihih”…..

    13. Heei! dette har ikke noe med innlegge å gjøre men jeg lurer på hvor du kjøpte ballkjolen din! jeg har blitt spurt om å være med på ball med en gutt jeg har likt kjemmpelenge, så jeg vill viktig gjerne ha en fin ballkjole 🙂 så kan du pliizz sende ling i komentarfelte eller på neste spørsmålsrunde som jeg håper blir snart? :)) digger bliggen ! <3

    14. heei andrea! jeg har fått meg hamster, og lurer på om du har noen tips angående hamsteren din? hvordan kan jeg får den så rlig som din er? kan du vær så snill lage et inlegg om dette? elsker bloggen din <3

    15. Elsker outfiten din 🙂
      Men var det du som hadde en slik kvise ”penn” ting som fjernet kvisene iløpet av natten eller noe?

    16. Fine kanin-råd her! Håper du har nok tid til kaninen hvis du får, det er ganske mye arbeid! Du må ihvertfall ha 2 timer hver dag til den 🙂

    17. Så herlig med en kanin! Kom med tips om at du burde ha en dvergvedder på et annet innlegg, men siden du vil ha jenter legger jeg til her at noen hokaniner er skikkelig grettene til tider.. you know why, haha

    18. det er ikke så mye mer arbeid med to, det er nesten mindre 🙂 for da er man ikke så avhengig av at man “må” kose med de så ofte 😀
      lykke til med kaninkjøp <3

    19. Så gøy at du vil ha kanin! Jeg ser at det er veldig masse feilinformasjon om kaniner i kommentarene her på bloggen, bare sånn at du er obs på det… Jeg har drevet oppdrett av dvergvendere i 6 år, og av erfaring kan jeg si at du ikke bør ha to sammen. Isåfall bør du kastrere begge og ha et stort bur til dem. Kaniner lever sammen i naturen, men da har de mulighet til å gjemme seg og få fred i huler osv.
      Jeg har to dvergvedder unger i samme farge som kaninen på bildet, viltblå som den heter. En jente og en gutt, en av dem er holdt av, men den andre er til salgs. De er renraset og kan brukes til utstilling. Jeg bor på østlandet, men 4.-6. november skal jeg til østlandet, Letohallen på landsutstilling og NM i kaninhopping. Der er det masse kaniner i alle raser og farger som stilles og selges, samt kaninhopping som er litt gøy å se på. Du kunne kanskje tatt turen dit om det ikke er langt vekke fra deg? 🙂 Ta kontakt om du trenger mer info, lykke til!

    20. Husk at det er mye jobb. Hadde en venninne før som absolutt skulle ha kanin, men etter 2-4 mnd var hun lei og kaninen sto bare ute i buret sitt HELE tiden, fikk ingen kos eller stell, endte med at bestefaren hennes tok vare på den.. men etter ett år avlivet de kaninen fordi hun ikke fikk gitt den bort!
      Kaniner er kjempesøte, men tenk på hvor mye tid du egentlig kommer til å få med den. vgs blir veldig mye

    21. jeg har hatt kaniner. to stykker. Jeg lekte eller koste aldri med de. de var liksom i buret sitt hele tiden. også røytet de. det var vanskelig å få tak i dem. og jeg fikk ikke ha de på stua heller. å du har jo hund, så den kan jo ikke gå løs heller 😛 bare min erfaring, vet ikke hvordan det blir for deg, bare vil forberede deg på hvordan det kan bli… 😀 digger deg 😀

    22. Hei Andrea ! Jeg har løvehodekanin, og anbefaler virkelig at du kjøper en løvehodekanin! De har et veldig godt rykte på seg. Kjempekosete er de.Min kanin er verdens mest kosete kanin, og han er alene. De i butikken sa ikke at det var nødevendig for at jeg skulle ha en kanin til. Min kanin har fått mye kos fra han var liten. Enten løper i et bur i hagen (om det er fint vær)ellers tar han med inn om kveldene. Lykke til! kjøp løvehodekanin, de er så søte;*!

    23. Hei, Må bare si at jeg anbefaler å skaffer to hanner. De er roligere, kommer bedre overens(krangler mindre enn hunner) og det er mye større sjanse for at de blir ordentlig koseklumper. Hunner er mer aktive og har vanskeligere for å sitte stille for å få kos. Lykke til! (Jenter er også mer destruktive, de tygger ofte mer på ledninger osv)

    24. Åååh, du burde virkelig skaffe deg en dvergvedder. De er så utrooolig søte, snille og myke. Jeg hadde to, men de ble drept av rovdyr for to netter siden ettersom jeg har hatt de ute. 🙁

    25. Kaniner er helt nydelige!:) Men du burde absolutt ha mer enn 1 kanin, for det er sosiale dyr som trenger selskap:) Men for all del ta enten to jenter eller gutt og jente:) (og gutten må kastreres ellers blir det masse små kaniner med en gang:P )

    26. Du burde kjøpe en LØVEHODEKANIN! <3 Har det selv og de er verdens nusseligste dyr ; ) Løvehodene har en kjempe kul personlighet og er kjempe snille og knytter seg veldig til den som ordner mest med den!

    27. Jeg håper virkelig du kan svare på de to spørsmålene her 🙂
      – Hvor kjøpte du kjolen du brukte på skoleballet ?
      – Vet du om noen butikker på nett som selger lange fine koler til ball og selskap ? 🙂
      Håper virkelig du kan svare på det 🙂

    28. Så korslig at du kanskje skal få deg en kanin! De er veldig snille og helt nydelige 😀 Veldig godt selskap også ;)Jeg hadde en kanin tidligere og det var mye kos med han. Lykke til hvis dere får en liten kanin 🙂
      PS: Fint antrekk !! <3

    29. Hei ! Håper virkelig du leser denne kommentaren :
      Før du skaffer deg en kanin bør du kjøpe en kanin fra en oppdretter. Der får du oppgitt hva kaninen har bak i linjene og om den har tannfeil eller andre defekter bak i slekta. Tannfeil kan påvirke veldig, dersom dere kjøper en kanin fra noen andre som ikke har stammtavle eller er hos kjøkkenoppdretter ( avler bare pga kaninugner er søte, eller vil ha unger +++) kan der vere det er tannfeil bak i slekta eller at kaninungen får viselig tannfeil senere. Det kan vere at tennene vokser som bare det, får spiseproblemer og at den lille kaninen dere kjøpte, må avlives. Derfor anbefaler jeg virkelig å kjøpe fra en oppdretter ! Eller en kanin som har full stammtavle, helst helt bak til oldeforeldre. Dette sier jeg for dette har jeg vert borti selv, og jeg driver fult med kaninoppdrett og kaninhopping selv! Vist du lurer på hvem som er din nærmeste oppdretteren til deg, så kan du kontakte meg eller søke på google. Også kan du og ta en titt innomm ” kaninforum.no” der du kan få svar på en masse spørsmål og du kan se hva andre har spurt om!
      – Ragnhild Helene Kirkholm

    30. enig med hun over, vi kjøpte to super søte kaniner og den ene hadde tannproblemer. Det var utrolig mye styr og han måtte operere tennene sine 3 eller 4 ganger! Han måtte heldigvis ikke bli avlivet av det, men det var utrolig mye styr med å ta han til dyrelegen og måtte operere han 4 ganger!
      Men de to er det skjønneste dyrene jeg noen gang har hatt og de var bare sååå utrolig nydelige!!
      Men jeg anbefaler deg virkelig å kjøpe TO stk!! det er VELDIG viktig at de får selskap.
      Jeg kan også huske at hun damen vi hadde kjøpt disse kaninene fra (som var veldig erfaren) anbefalte oss å kjøpe gutter!!

    31. Kjempefint antrekk Andrea<3 synest at du blogger veldig bra nå for tiden!! den kaninen var så søt at jeg kunne ha spist den opp!! 😀 <3<3

    32. vis du skal kjøpe deg kanin så er løve hode kaniner utrolig søte, det er også en dverg rase. jeg har hatt en selv og han var værdens søteste! <3

    33. Kan du lage ett innlegg om selvbruning? Hvilken syntes du er best av st.tropez og xtan? Hvor kan man få kjøpt/bestilt disse produktene?

    34. kaninen min er blanding av løvehode og dvergvedder, verdens søteste! ♥ vi kjøpte to(meg og søsteren min) men de begynnte å sloss, så nå har de bodd hver for seg i et halvt år. Lykke til vil anbefale deg å kjøpe en blanding, da de lever gjerne ett per år lengre enn enn renrasete 🙂

    35. Hei ! <3 Jeg driver med Kaninhopping. Har 5 kaniner selv og driver aktivt med dvergvedder opdrett. Du har valgt riktig rase , men fargen blir nokk litt vanskelig. Den fargen over er ikke grå men blå. Blå ser litt grå ut men det er bare bildet :-) Kjekk ut http://www.kaninhopping.no for å kjøpe en skikkelig dvergvedder uten defekter og sykdommer 🙂 Se også http://www.noden.jimdo.com for å lese om meg og mine kaniner , du finner masse tips til pleie om kanin der også ! <3 Elsker bloggen ! <3 Btw , du burde kalle kaninen din Zafira , nelly eller molly , haha awww super søtt <3
      Håper du leste denne , viktig info ! <3 love your blog !

    36. hei:) utrolig fin blogg! lurte på hvor det går ann å bestille den vesken på nett? også lurte jeg på hvor du kjøper klær på nett? kan du legge ut noen linker i et innlegg?:) håper du får det til!

    37. Fint:)
      Men jeg skal bestille noe fra victoria secret og jeg vet du har noe derfra, vis jeg ikke husker helt feil da. men husker du hvor mye det var i frakt i kr? 🙂 Takk

    38. Jeg lover, du burde ta en guttekanin! Jentekaniner er så sykt aggressive og biter veldig ofte. Guttekaniner er mye mer rolige og lettere å håndtere (med tanke på at du har hund og hamster å ta deg av i tillegg). Jenter trenger mye mer oppmerksomhet for å bli rolige og “tamme” enn det gutter gjør. Og guttekaniner er uansett mye mer kosete 🙂
      Sykt fint outfit forresten!

    39. Jeg har hatt dvergveddere, og de er helt fantastisk fine, og snille alt ettersom hvordan du behandler dem. Men om jeg skal anbefale en annen kaninrase, anbefaler jeg deg å sjekke ut løvehoder!! Det er noe av det søteste jeg ser. Har noen kaniner nå som er blanding av dvergveddere og løvehoder, og de er så utrolig nusselige.

    40. anbefaler deg å kjøpe en dvergvedder! de er veldig rolige og elsker kos! har selv min tredje dvergvedder nå, og kunne ikke klart meg uten 🙂 elsker den!

    41. Har også lyst på en kanin, jeg husker ikke hva boka het, men på dyrebutikker får du veldig bra bøker om forskjellige dyr! 🙂
      Veldig fint outfit! Hvor kjøpte du halsen??

    42. du vet at gutter er myyyyyyyyyye nydeligere for å tiltrekke seg jenter og at jenter får mensen som er ett jævla søl???? dessuten er de mer stressa og biter :/

    43. Har selv jobbet i dyrebutikk i 2 år, og dvergvedder er helt klart den ordentlige kosekaninen! Jeg vil anbefale deg å kjøpe en gutt, siden jentene ofte blir litt grettene når de har perioden sin. Løvehoder er også veldig koseligere, men synes selv at dvergvedder er litt søtere, og ende mer kosete enn løvehoder. Det at man skal ha kanin to sammen er ikke tilfellet, selvfølgelig vil kaninen ha mange andre kaniner rundt seg, men det er marsvinet vi anbefaler og ha to med, siden de er mye mer sosial. Kanin selger vi en og en heletiden 🙂 Så det er ingenting å bekymre seg for. Om du har tenkt og ha den noe ute, så er faktisk tørket gress bedre enn friskt gress, pågrunn av at det tørkete er lettere og førdøye. Lykke til med å finne en kanin, du blir ikke å angre ! 🙂

    44. Kaniner er veldig sosiale og utrolig kosesyke! Hvis du skal ha kanin er det best å ha kaninen ute,og at det er to stykker av dem. Kaniner er et utedyr,og pelsen blir så mye finere og de får ikke så lett lopper eller lus. Jeg har to dvergveddere som står ute,og de er 1 og 4 år og de står ute,og de har aldri hatt lus 🙂 Bare et tips da xD <3

    45. Sø utrolig supersøt kanin, skjønner godt at du vil ha en sånn!! Lykke til med at du skal prøve å skaffe deg en da^^
      Liker veska, skjerfet .. og selfølgelig resten av outfittet!<3
      Elsker bloggen din, syntes DU burde være på topplisten!!! 🙂

    46. Jeg hadde akkurat mange kaninunger.. Renrase dvergveddere.en svart og en fler farget, To grå og to helt hvite jenter.. og noen belgiske kjempekaniner :L haha.. Men nå er den siste holdt av :/

    47. jeg bare vil du skal vite dette og jeg håper du leser denne komentaren!: du er en fantastisk blogger , jeg håper du aldri slutter å blogge , klarer ikke å slutte å lese bloggen din ! går inpå flere ganger omdagen! du skriver alltid noe spennendes! men kunne du skrevet axel sin blogg på et inlegg? ps: jg elsker bloggen din! du er utrolig vakker! du er jo værdens peneste du søtaa <33<3<3<3<3<3<3<3

    48. Har selv 6 kaniner, sider du burde bli medlem av, koster ingenting! 🙂 kaninvenner på facebok, fins også kaninhopping, om du skal hoppe med den, utrolig gøy! kaninforum.no er en utrolig bra side, hvis du lurer på hva fargen til den der heter så heter den blå otter 🙂

    49. Smart valg å velge en dvergvedder. De er veldig rolige av seg og lett å temme. Jeg har selv en hvit dvergvedder jente på 3 1/2 år. Hun har rosa øyne og brune poter. Utrolig skjønn. Obs obs på kjønn. Når jentene blir rundt 6 mnd bør de kastreres (de kan bli veldig aggressive og urine/avføre over alt).
      Det du må være obs på er at kaninen kan bite over ledninger. Kaninen min har bitt over 3 mobilladere, 2 dataledninger, en lampe og diverse andre ledninger. utrolig irriterende! du må rett og slett kaninsikre det rommet du vil at hun skal løpe rundt i. Jeg lar min løpe over alt, og hun avfører og tisser bare i buret, så det er supert!
      Husk kaniner er veldig selskapsjuke og de må være ut av buret minst 2 timer i løpet av dagen (jeg synes det er alt for lite)! og de må følges godt med så de ikke finner på sprell. Gi de et stort bur, gjerne mekk et selv. Jeg har 2 etasjers bur og hun stortrives.
      80% av maten skal bestå av fersk sprøtt høy og resten av gulrot, brokkoli f.eks og pellets (ikke kjøp gnagerblanding, for det tåler de faktisk ikke). Kaniner blir også ofte løs i magen når de får i seg nye ting eller ting de ikke bør spise. Du bør derfor alltid ha “pasta” liggenes framme i tilfelle (fås kjøpt på dyrlegen).
      Ikke minst husk at de kan leve opp til 6-8 år! så du burde tenkte godt over saken før du kjøper en. er så synn hvis du skulle gå lei etter en stund.
      Dette ble langt! Men håper det hjelper.

    50. jeg bare lurer på en ting: bruker du sekk eller veske på skolen og evt hvor kjøper du vesken din fra? 🙂

    51. Jeg vil advare deg når det gjelder kanin. Det er mye mer jobb enn du tror. De skal også kun ha 20 gram pellets pr. kroppsvekt hver dag og resten høy. Du må gi den masse mosjon hver dag. Mye oppmerksomhet. Det er vanskelig å lære dem til å bli stuerene. Det er masse du må passe på den ikke kan spise. Sånn som kål, agurk, gnagerblanding, masse kløver osv. Kaniner har lett for å få forstoppelse, så man må være forbredt på hva man skal gjøre. Det er faktisk dødlig for kaniner. Og ikke kjøp fra dyrebutikk, da du ikke aner hvem som hadde de kaninene før. Det er bare randome folk som “avler” kaniner, kanskje bare for å få penger. Men du aner ikke hvordan forfedrene var, om de hadde noen sykdommer, eller slikt. Anbefaler da å kjøpe fra egen kanin oppdretter. Og http://www.kanin.org er en ganske nyttig side 🙂

    52. Har ikke du hamster? Hva har du gjort med den? Lever den fortsatt? Siden du aldri blogger om den mer. Du må tenke deg mer om, det er ikke bare å skaffe seg et kjæledyr, de krever mye oppmerksomhet som du kanskje ikke har tid til å gi(ikke at jeg vet det). Tenk deg godt om!

    53. hei, hvis du vil ha en skikkelig kosekanin tror jeg du burde kjøpe en hannkanin! jeg har hatt 6 kaniner, 3 gutter og 3 jenter. guttene var helt klart mere kosete mens jentene bare stakk hvis du ville kose med de! det kan jo henne at det er bare et tilfelle med mine kaniner at jentene var mere hissige…

    54. Pent outfit<3
      Siterer en kommentar: "du vet at gutter er myyyyyyyyyye nydeligere for å tiltrekke seg jenter og at jenter får mensen som er ett jævla søl????"
      Wtf!? Og denne personen tør å legge igjen bloggadresse! Kaniner ser helt like ut, uansett kjønn, og kaniner har da ikke mensen!! Herregud -.-

    55. Det står mye rart om kaniner over her. Jeg driver selv med kaniner, og har 6 vedderblandinger som hopper aktivt med. Alle er utrolig sosiale og tillitsfulle, selvom jeg ikke bruker 2 timer på vær hver dag. Jeg anbefaler deg å kjøpe en dvergvedder eller vedderblaning fra en oppdretter. Da får du mer info om slekten, og oppdretteren har ofte mer kontroll på sykdommer enn det dyrebutikkene har. Selvom 5 uker gamle kaninunger ser veldig søte ut, betyr ikke det at det er en bra alder å selge de i. For kaninens beste burde du kjøpe en som er rundt 8 uker gammel. For aktivitet kan man kjøpe en sele og en line som man kan bruke til å gå tur med kaninen i. Kaninhopping er også en veldig sosial og fin hobby for kanin og fører sammen. Det kan du lese mer om på kaninhopping.no. Lykke til!

    56. Utrolig søt!
      Jeg kom over en blogg en gang, jeg husker ikke hva den heter, men den handlet om kaniner (og hun som eier dem da).
      Hun skrev iallefall at det er veldig viktig at kaniner får masse plass. De er vant med å løpe rundt i skogen og må få strukket på beina sine. Kaninene i dyrebutikker har altfor liten plass dessverre. Hun som hadde bloggen hadde faktisk kaninene inne i leiligheten/huset. Og kaninene hoppet rundt og koste seg.

    57. eg har kaniner, og eg anbefaler det,men det er veldigt mye styr. eg har tre stykk og den ene skal ha kaninunger vist du vill kan du kansje få en eller flere… på http://www.brummelumm.weebly.com er det bilder av mine kaniner… eg hadde blitt veldig glad om du hadde gått innpå og lagt igjen en kommentar… 😀

    58. Skulle stjelt den der mulberry’en din om jeg hadde hatt sjansen! Jeg er så sinnykt sjalu… ønsket meg den kjempe lenge!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg