Billion dollar brows KIT

Hei!

Som jeg har skrevet og som dere kanskje har sett, har jeg tegnet litt på øyenbrynene den siste tiden. Ikke hver dag, men mange dager. Fine øyenbryn former ansiktet og jeg personlig synes man automatisk ser penere ut. Bryn er faktisk ganske viktig og veeeldig fint når de er vellstelte!! Har ALDRI brydd meg om øyenbrynene mine før, nappet dem ikke engang…. Men nå har jeg lyst til å fortsette å tegne litt på dem, selvom det føles uvandt i speilet, har jeg hørt mange synes det ser bra ut 😀 Her er to bilder som eks:


Settet jeg har brukt og bruker er fra Billion dollar brows. Jeg kan si med hånden på hjertet at disse produktene er UTROLIG bra og gir et veldig fint, naturlig resultat. Jeg har dette kittet:

 

Kittet består av en brynspense til å tegne på som også har en børste bakl, en gele for å få de til å sitte på plass og en gele til å ha på om natten som skal forbedre tynne og overnappede øyenbryn. Kittet kan kjøpes HER. Synes brynpenselen er det viktigste i dette settet, for de som ikke har så god råd (blir 300 kr mer med de to andre) vil jeg anbefale å heller bare kjøpe den, du vil fortsatt få et supert resultat. Den alene finner du HER  ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

36 kommentarer

Siste innlegg