Svar på noen av spørsmålene

Hei!

Skal ha videoblogg hvor jeg svarer fra spørsmålsrunden, lager den så fort jeg har tid 🙂 Tenkte å svare litt skriftlig først:

Hvor høy er du? 165 cm

Har du vært utro? Hva synes du om utroskap? Jeg har aldri vært utro, eller i nærheten. Utroskap er det værste jeg vet om og faktisk utilgivelig i de fleste tilfeller. Håper aldri jeg får oppleve det….

Hvem er din aller beste venn? Har egentlig ingen ALLER beste venn, kanskje Fanny selvom vi ikke sees så ofte lenger. En gang soulemates, alltid soulemates

Kan du beskrive deg selv med tre ord? Alltid i godt humør, omtenksom og veldig pratsom

Er du en sjalu type? Når det gjelder kjæresten min er jeg nok det, men det er bare fordi jeg er så glad i han og gjerne vil ha han i fred ♥ 

Hvor lang tid tok det før du og Axel begynte å si “elsker deg” til hverandre? Hahaha, vi sa det til og med før vi kjente hverandre og lenge før vi ble sammen. Sånn er det når man er 13 år og kule

Er du utenlandsk? Kvart svensk

Hva synes du om det røde håret til Fanny?

S-Y-K-T fint!!! 

Skal du farge håret brunt igjen? Tror det. Men er så redd for å angre… Også vet jeg ikke om jeg skal ha lysebrunt eller mørkebrunt, haha 😀

Skjer med at du ikke ville gå på juleballet på brannfjell i 10ende fordi du ikke fikk gå med Axel? haha lavmål… hvem tror du egentlig at du er? fikk en gutt til å bli hjemme baaaaare så du skulle slippe å gå med han. Bra forbilde du ja 😉
Hahahahah, okei, kanskje en grunn til å slutte å tro på rykter? Blir for dumt! For det første delte de inn hvem man kom med helt random. Jeg hadde hørt noe om at han ikke skulle komme, så da spurte jeg han på facebook om han skulle komme, for jeg ville jo ikke komme på ballet så hadde jeg plutselig ingen partner. Men han svarte at nei, det skulle han ikke. Så fikk jeg en ny en igjen, men fortsatt ikke Axel. Og jeg dro uansett og hadde alltid tenkt til å dra? 

Hva liker du best av Cola og Fanta? Cola 

Kan du forklare det med bloggbyttinga? Er vel bare det at bloggadressen min ikke lenger vil være http://andreabadendyck.blogg.no lenger fra 1 desember, men http://andreabadendyck.com! Vil på en måte bli den samme bloggen, bare med et mye proffere design :))

Drakk dere på revyfesten uten lov? Ingen drikker på selve revyfesten, der kommer man ikke inn med drikke. Om noen drikker er det på vorset!

Når har du bursdag? 24.01.1995! Januar er best

Hvor mye tjener du i mnd på blogg?  Thats a secret! Haha, men er mye penger

Hvem var din første kjæreste? Jonas, i barnehagen. Jeg og Tuva delte kjæreste, vi tre skulle få hundre barn og bondegård. Gode tider!

Hvor lenge har du vært bestevenn med Fanny? Siden 8.klasse da vi startet i samme klasse, før det kjente vi hverandre ikke

Har du et stort hus? Vil si det er ganske stort ja

Hvem er de tre beste personene du kjenner? Utenom familien så er det Fanny, Tuva og Axel. Fanny og jeg har det bare så sykt gøy og det finnes ikke en bedre match enn oss to. Tuva har jeg vært bestevenn med siden jeg var 3-4 år, og jeg er bare så sykt glad i henne, er noe spesielt når man har kjent hverandre hele livet. Jeg er 99% sikker på at vi kommer til å holde sammen livet ut ♥ Og Axel er bare verdens beste kjæreste og venn, han er fantastisk på alle måter og vi har det så utrolig GØY sammen 😀

Hva ønsker du deg til jul? Hmmm, si det…

Er du kristen? Ikke noe spesielt

Røyker eller snuser du fast? Nei 

Har du noe i mot Sophie Elise? Nei, det teiteste man kan gjøre er å dømme noen uten å ha møtt dem. Sophie virker som en søt og snill jente 🙂

Hva gjør du når du skal chille alene? Koker nudler og ser på MTV

Hva er det beste du vet av mat? Biff, laks (haha), pizza, sushi og scampi

Liker du at lesere spør om å ta bilde? Ja, det er kos! 🙂

Et bilde fra i sommer! Tenkte forresten å gjøre det slik at dere som tar bilde med meg kan sende det til meg på e-mail og skrive med eventuelt bloggadresse om dere har. Så lager jeg et innlegg hver mnd eller annenhver måned hvor jeg legger ut bildene dere har tatt med meg og linker til bloggene deres. Dette vil da være en fin måte å kunne gi leserene mine noe tilbake på ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

96 kommentarer

Siste innlegg