Unge mødre og litt sånt

Heihei!

Nå er jeg endelig hjemme etter en lang skoledag. Har vært sykt sulten hele dagen, så var deilig å komme hjem og lage litt mat. Vet ikke hva det er, men er så sulten hele tiden, haha. Ok da, er vel fordi vi har åtte timer skole hver dag, da holder ikke alltid to brødskiver når man ikke spiser frokost (whoops). Haha, totalt uintressant… Axel kommer senere i kveld. Vi skal lage nachos og ha oreoshake til dessert (om den blir god gir jeg dere oppskrift :D), se på film og spise masse godteri! Gleder meg til en skikkelig kosvekveld, er dødssliten ♥ Akkurat nå sitter jeg og ser på unge mødre, synes det er litt gøy, haha. Noen av dem er jo på alderen MIN, uff, all creds til dem, jeg klarer så vidt å passe på et hamster :)) 

MAT ♥♥ Fortsatt sulten… Vurderer å lage muffins ellernoe, wohoo

Hva skal dere i kveld?

 

– ANDREA BADENDYCK

78 kommentarer

Siste innlegg