Jeg selger del 1

Heihei!

Nå er jeg endelig ferdig med å ta alle bildene, tok flere timer, haha. Ble hele 33 plagg jeg skal selge, så tar det i to runder. 16 plagg i dag, 17 i morgen. Jeg husker ikke prisen på alle klærne, i og med at mange er det lenge siden jeg kjøpte. Men de jeg husker skriver jeg prisen på! Ingen av plaggene er noe spesielt mye brukt, ingen har noe slitasje og mange er aldri brukt.

Dette funker slik:

Dere sender mail til meg ([email protected]) med hvilket plagg du ønsker og hvor mye du er villig til å betale.Hver gang jeg får bud vil jeg oppdatere “bud”. Du kan ikke by mindre enn høyeste bud, men du kan by feks litt mer. Så fort jeg er fornøyd med prisen, sender jeg deg mail og forteller at du fikk plagget du ønsket deg og at du må overføre inn pengene på kontonr mitt (jeg gir deg det) og at du må legge ved adressen på neste mail. Når pengene er inne og du har sendt meg adressen, sender jeg plagget! DU KAN IKKE BY MED MINDRE DU HAR PENGER PÅ KONTO. Og du kan ikke angre når du har “vunnet budrunden”, alle bud er bindende. Porto (frakt) på 50 kr vil komme i tillegg.

Plagg 1:

Varm og deilig strikkejakke fra Bikbok. Strl: Small. Ny pris: 499 kr

Bud: 430 kr fra Kristine 

Plagg 2 og 3:

Kul topp (plagg 2) kjøpt i London, Strl: S, husker ikke pris. 

Bud: 250 kr fra Hege 

Den er veldig kul med denne cardigannen over:

Cardiganen (plagg 3) er fra Vero Moda og kostet 399 kr. Strl: S

Bud: 200 kr fra Hege 

Plagg 4:

Søt overdel fra Bikbok i strl: M, ny pris 299 kr

Bud: 250 kr fra Rebekka 

Plagg 5:

Bluse fra Mango, strl M, ny pris 499 kr

Bud: 260 kr fra Ingrid

Plagg 6:

Skinnjakke fra Cubus, strl: S, ny pris 499 kr

Bud: 399 kr fra Margrethe

Plagg 7:

Strikkejakke fra Lacoste, strl: M, ny pris 1499 kr

Bud: 400 kr fra Frida Isadora 

Plagg 8:

Topp fra New Look, strl: S, prisen husker jeg ikke

Bud: ?

Plagg 9:

Cardigan fra Vila, strl: S, ny pris 399 kr

Bud: 150 kr fra Amina

Plagg 10:

Nydelig bluse med søte skulderdetaljer fra Vero Moda, strl: M, ny pris 399 kr

Bud: 230 kr fra Silje 

Plagg 11:

Pique fra Lacoste, strl: S, ny pris 899 kr

Bud: ?

Plagg 12:

T-shirt fra Berskha (London), strl: S, ny pris 299 kr

Bud: 250 kr fra Rebekka 

Plagg 13:

Genser fra Vila, strl: S, ny pris 599 kr

Bud: 100 kr fra Caroline

Plagg 14:

Supersøt overdel fra Bikbok, Strl: x-small, ny pris 299 kr

Bud: 99 kr fra Rebekka 

Plagg 15:

Strikkegenser fra ?, strl: M, ny pris 499 kr

Bud: 300 kr fra Therese 

Plagg 16:

Mulbberykopi fra Modedronningen.com, strl: Onesize, ny pris 1499 kr

Bud: 1100 kr fra Karoline 


BUDRUNDEN ER FERDIG, SNART KOMMER EN NY MED NYE KLÆR 😀 Dere som står i innlegget, har vundet budrunden. Sjekk mailen deres!!

 

– ANDREA BADENDYCK

93 kommentarer

Siste innlegg