Uggs LOVE

Hei!

Da jeg kom hjem fra skolen var det første jeg gjorde å sjekke ut hvordan alt stod til på nettet, som vanlig. Chilte en del og sånn:

Abercrombie genser fra dash-style.com. Og så ringer det på døren, og gjett hva som kom?

Wohoo, de grønne uggsene jeg bestillte fra victoriassecret, kun etter to dager! ♥

Glaaad ♥♥♥♥♥

Fikk også et par brune høye her for noen dager siden, har brukt dem helt siden de kom, helt fantastiske. Elsker Uggs, og det er veldig smart å kjøpe fler par hver vinter, for hvis man bare kjøper et par blir de SUPER slitt og er bare å kaste etter et semester. Nå skal jeg bytte på masse, noe som resulterer at alle vil holde seg til neste år også. Dette er mine elskede bruuune:

Sykt varme, elsker den høyeste modellen i og med at de varmer oppover leggene :)) Mine er fra www.brandos.no, her er link ♥ Skal også ha et par grå i samme modell som de grønne, men de blir de siste i år. Alle gode ting er tre 😀 HIhi, elsker Uggs! Fler som er ugglovers?

Sjekk ut “jeg selger del 2” en gang til, hadde glemt å legge ut 4 plagg, så nå er det fire nye :)) 

 

– ANDREA BADENDYCK

 

142 kommentarer

Siste innlegg