3 stykk søte folk

Heyhey!

I dag møtte jeg først Henriette etter skolen i byen. Vi dro bort til Fridays og etter en halvtimes tid kom Bjørn Erik ♥ Utrolig koselig å se begge igjen, veldig glad i koseklumpene mine! 

♥ Bestiiiess

Etter å ha skravlet og ledd en times tid, dukker plutselig en søting til opp:

Måtte jo kose litt med bebi

Wohoo!! Så dro jeg og Axel på møte med han ene fra werun.se, var veldig hyggelig. Ikke lenge igjen til bloggbytting, gleeeder meg 😀 Vi skal prøve å få til en julekalender til dere med masse godsaker, skal jobbe så hardt som bare det for at det blir noe av! Ellers gleder jeg meg masse til å se det ferdige designet ♥ Nå skal jeg øve til engelskfremføringen vi har i morgen. Og bare så alle vet det, i og med at mange tydeligvis tror det. NEI, det er ikke ekte pels i uggs, det er saueull! 🙂 Og en siste ting, nå har jeg sendt mail til de som “vant” på jeg selger del 2, så sjekk mailen deres.

 

– ANDREA BADENDYCK

 

56 kommentarer

Siste innlegg