Svar på noen spørsmål

Hei!

I dag har jeg vært med Tuva, Vilde og Cecilie. Vi var på Olivia og spiste litt digg og snakket i noen timer. Det var kjempekoselig! Veldig søte jenter ♥

Cecilie, Vilde og…. Tuva! Haha

Tenkte å svare på ukens spørsmål, så her er et par:

Kan du skrive litt om klokken din fra MJ og vise bilde nærme? Hvor er den kjøpt?

Her er den litt nærmere 🙂 Den er fra klokker.no, direkte link HER! Fikk den for ca en uke siden, og har brukt den hver dag siden den ankom postkassen. Synes den er dødsfin ♥

Hvor kjøpte du uggsene dine? Vet ikke hvilke du mener….. De brune er fra Brandos, de grønne er fra VS og de grå kjøpte mamma i Australia!

Kan du legge ut ønskelisten din til jul? Vet faktisk ikke om så mye jeg ønsker meg….. Har aldri i mitt liv laget en ønskeliste, er det vanlig? Haha. Menmen, hvis jeg kommer på noe kan jeg sikkert gjøre det:)

Hvordan gikk naturfagsprøven? Den gikk bra, takk som spør! 🙂

Hvorfor skrev du “bare” 15 sider når det gjaldt naturfagsprøven, det er jo MYE? Haha, ikke for oss. Kan nesten ikke huske sist jeg hadde en prøve med så lite stoff å pugge, pleier å være 60-70 sider i boken vi får prøve fra.

Hvilken størrelse bruker du i Bikbok-bukser? Hmm, husker ikke helt… 26 eller 27

Hvor mye får du av blogg.no for å blogge der? 10.000 i mnd, men bytter jo nå i desember da

Hva heter broren og søsteren din? Ulrik og Madicken

Hva koster uggvottene?

1500 🙂

Hvor er det bra å gå på shopping i Oslo? Oslo i seg selv har ganske dårlig shopping, Oslo har blitt kåret til en av Europas dårligste shoppingbyer. Men jeg liker Karl Johan og Bogstadveien.

Hvilken liker du best av mulberry og burberry vesken din? Har ikke Burberryveske, du mener kanskje LV, men jeg vet ikke helt. Kanskje mulberryen, den er så praktisk i og med at jeg kan bruke den som skoleveske med plass til alt jeg trenger 🙂

Hvorfor skriver du bare et innlegg om dagen? Jeg skriver som oftest minst 2. Og når jeg slutter litt før 16.00 hver eneste dag + at jeg har skole, trening, venner og kjæreste er det ikke veldig mye tid til overs. Men prøver så godt jeg kan! For å ha litt interessant blogging kan jeg jo ikke bare sitte hjemme uansett….

Hvor mange Uggs har du? 6 par, men tre av de er utslitte og stygge.

Liker du bloggen til Axel? Jaaa, fast leser her altså. Synes han gjør en super jobb!! ♥

Hvilken kalender skal du ha i år? Smartieees ♥ Haha!!

 Nå må jeg lage engelskpresentasjon.. Sukkk :((

 

– ANDREA BADENDYCK

67 kommentarer

Siste innlegg