Min dag

Hei!!

Omg må fortelle dere om min syke dag. Som mange fikk med seg på Axels hjørne er Fanny forelsket i Axel og prøver å ta han fra meg. Synes det er så sykt slemt, vi er (var) liksom BESTEVENNER. Alt dette har hun gjort bak ryggen min men endelig har jeg funnet det ut. Er så utrolig skuffet, hvordan kan hun være så fake :'( Jaja…jeg får starte og fortelle da. Jeg spiste sushi med Axel, aner fred og ingen fare:

Og plutselig ut av ingensteder kommer fanny bitchen?!?!?!?!??!


Og gir meg det stygge blikket. Hvorfor skal hun komme å ødelegge daten til meg og Axel? Wtf???!! 



Sånn så jeg ut i det Fanny kom inn. Og plutselig i det jeg snur meg står hun å KYSSER på Axel, kjæresten MIN!!!!!!!


Og jeg bare: Hva faen driver du med Axel??!! Jeg holdt på å besvime liksom, det var som et mareritt bare at det var sant…. Og han bare “Sorry Andrea, men jeg har fått følelser for Fanny, kan ikke noe for at hun er så pen”


Og jeg bare:


Med Fanny glisende bak der ja, nyter min sorg…. Så jepp, nå er jeg dumpet og Axel og Fanny er kjærester. Så i det jeg begynner å gråte så bare stikker Fanny og viser meg fingern:


Her snakker vi å strø salt i såret…. Jepp dette var den værste dagen i mitt liv 🙁 Hva skal jeg gjøre nå? <‘3 Ikke noe kjæreste, ikke noe bassa……

 

HE-HE-HE-HE, Neida!!!!!



Som mange skjønte var det bare tull, haha!! Er tydeligvis rykter om at Fanny er forelsket i Axel så vi bare liker å tulle med det, hahaha.  Noen som ble lurt xD???? Egentlig var det en “Gjengen” date, det er det vi tre kaller oss. Det var superkoselig, en dag med yndllingene mine. Jeg og Fanny skal forresten til London igjen Fredag om to uker, cant wait!!! 

Og jeg kjøpte objektivet isted, det kostet ca 3000 kr og jeg er dødsfornøyd! Gleder meg til å teste det ut i dagslys :))



Noen få testbilder inne:


Wohoo!! Skal forresten hilse til noen søte blogglesere som ringte meg i dag: Hermine, Cecilia, Id, Susanne og Charlotte ♥ Men nå legger jeg meg, vi snakkes gull :*

 

– ANDREA BADENDYCK

118 kommentarer

Siste innlegg