Julegave tips til MANN/GUTT

Hei!

Mange har spurt om julegavetips til kjæresten og det skal jeg fikse veldig snart. Har jo vært et par bursdager og juleaftner og andre anledninger i løpet av disse snart 3 årene ♥ Jeg synes det er UTROLIG vanskelig å kjøpe gaver til gutter generelt, så derfor lagde jeg en liten kollasj med “kosmetiske” ting dere kunne kjøpt i julegave til enten kjæreste, bror eller far ++.


Rettetang FOR gutter, det er jo kult da! Spesiallaget for kort hår, så hvis noen har en kjæreste/bror som retter håret hadde jo dette vært en bra julegave. Ellers er det jo også en del barbersaker for de eldre og ikke minst voks som nesten alle gutter bruker. Alt fant jeg på Makestyle ♥ Lager en guide snart med masse annet som klær/parfymer/smykker and so on:))

Hva skal DU gi til din kjæreste, far eller bror til jul? (Så kan vi få litt inspirasjon fra hverandre)

 

– ANDREA BADENDYCK

56 kommentarer
    1. gode tips! uansett, du får sikkert dette spørsmålet ti ganger til dagen, men jeg prøver uansett 😉 hva heter modellen på parajumpersen din? og hvor kjøpte du den? elsker bloggen din andrea <3

    2. til kjæresten min skal eg gi en boks, som er forma som eit hjerte – med bilde av oss under lokket! nedi skal eg ha en hjerte sjokolade med ‘jeg elsker deg’ lapp uta på, lappa der det står fine ting om han fra meg o.l 🙂 så skal eg gi han voks, også må eg finne litt andre ting! 🙂

    3. til broren min skal jeg gi en Pondus-bok og til pappa skal jeg gi en kokebok.
      Dette er faktisk de eneste gavene jeg vet jeg skal gi, vet ikke ennå hva jeg skal gi til venninnene mine og mamma og sånn.
      Så kan du lage tips til hva man kan gi til dem? Alle sier jo at jenter er så lette å gi gaver til, men det er det å gi de riktige tingene liksom.

    4. Voks, som nevnt over, kommer aldri gutter utenom og er en klassiker. De trenger det hele tiden. Jeg har også gitt bagasjevekt(vi reiser litt), toalettmappe, gensere, tskjorter, håndkler med våre navn på 🙂

    5. Å, takk! Det var akkurat det jeg trengte:) du, er det sant at du har spilt fiolin? Kan du legge ut video fra den tiden?:D

    6. har kjøpt tøfler til han og en stor bok med tegneserier av pondus 😉 også la jeg til melkehjerter for å være litt romantisk <3

    7. Til faren min har jeg kjøpt et bilde av Maria og jesusbarnet som skifter til flere bilder når du snur på det osv. fordi han er gresk ortodoks. Til broren min skal jeg gi et armbånd i svart skinn som er flettet med metalldetaljer 🙂

    8. tuuusen takk for gode tips Andrea! trenger deet! Til typen min skal eg kanskje kjøpe en parfyme og klee, siden han ønsker seg det 🙂 vil finne på noke meir romantisk i tillegg, vurdere å lage eit album elns 🙂 så må jo sjokolade ALLTID vere med i en julegave! hehe. Til faren min skal eg vertfall kjøpe slips og statiolkopp m/lokk! (Hahahaha, den sistenevnte er tradisjon)
      Utrulig bra blogg, er fast leser 🙂

    9. Til stefar skal jeg gi en utgave av Illustrert vitenskap, så han har noe å lese i jula + favorittsjokladene hans!
      Har ikke peiling hva jeg skal gi til kjæreste..

    10. Faen for noe tull, jeg vil ikke ha noe av det der. Gi meg spill, filmer eller penger, det er det skikkelige gutter vil ha.

    11. Jeg kommer ikke fra noen stor plass Andrea, og noen ganger lurer jeg på om du ville overlevd utenfor Oslo. Her er gutta gutter, og om noen her hadde fått en rettetang hadde de nok hevet den i peisen sammen med papiret. Haha! dere i Oslo er så sinnsykt forfengelige..

    12. Wtf, Strittetang til gutter. Vil du at de skal se mer homo ut enn de nomalt gjør. Ville aldri kjøpt det til min kjæreste!

    13. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal kjøpe til kjæresten min .. ahha, vurderer å kjøpe en parfyme da, men det er så “vanlig” visst du forstår, heh :p
      Synes det hadde vært kult jeg om noen gutter her jeg bor hadde brukt rettetang , hehe 🙂 helt normalt det 😉

    14. har laget en julekalender til kjæresten min så det er litt av julegaven, men tror jeg skal kjøpe inngravert gutte armbånd/smykke 🙂

    15. Fine tips 🙂 Syns det er vanskelig å kjøpe gaver til gutter jeg å, så dette var veldig nyttig 🙂
      Tuusen takk!! 🙂

    16. Jeg har faktisk null peiling på hva jeg skal gi til kjæresten min, men jeg finner nok ut av det! Pappan min skal jeg i hvertfall ordne noe barbersett til, det passer jo bra 🙂

    17. Gir kjæresten en kjempe fin mørkeblå “strikka” genser og en drops eske hvor det står “kjempe glad i deg” på. Håper det kommer til å falle i smak 🙂

    18. Parfyme til kjæresten <3 Fine julegavetips!
      Du er virkelig den beste bloggeren, fortjener 1. plass! 🙂 Du kommer nok dit en dag, skal du se. *I cross my fingers* 😉

    19. Enig sykt vanskelig!
      Jeg og søstern min pleier å spleise på noe dyrt til pappa, f.eks en gant ullgenser, man har over skjorten. Et kjerf er også fint! Det går jo til både bror, far og kjæreste. Ellers går det jo også i handsker og CD’er, hvis de øsnker seg slikt 🙂 ER foreløpig glad broren min er så liten at lekebiler er supert å få 😛

    20. Pappa ønsket seg bilde av meg, så det skal han få 🙂
      Broren min er 8 så det blir nok teknolego for den kommende ingeniøren (han har ikke noe valg, jeg skal tvinge han).
      Typen er relativt ny av dato, så jeg har aldri kjøpt gave til han før. ANER IKKE HVA JEG SKAL KJØPE! Han er IT-nerd, så tenker på noe teknisk og stilig, men så er jeg flink med klær igjen da og ikke han :p hm..

    21. Jeg skal gi deodorant.
      merke til far og to forskjellige i fra nivea til mine to brødre.
      far kr 155kr
      største bror kr 42(skal kjøpe noe mere)han er 21 år.
      andre bror kr 32(skal kjøpe noe mere)han er 14 år blir 15 i januar.

    22. Kjæresten min (16) har lånt skjerfet mitt en god stund nå, så da tenkte jeg det var på tide at han fikk sitt eget 🙂 Så jeg skal nok gi et fint skjerf også en liten gave ved siden av 🙂

    23. Jeg gir kjæresten min en flatskjerm han kan ha på rommet sitt 🙂 en gave jeg også får bruk for. haha

    24. Utrolig bra at du legger ut julegavetips for oss jenter til gutter. Det trenger jeg virkelig. Så det må du ikke stoppe med !! trenger masse tips, har ingen aning om hva jeg skal kjøpe til min kjæreste :((

    25. Til min bror skal jeg gi en film, hodejegerne. Har hørt av noen andre gutter at den var veldig bra, så da sattser jeg på det 🙂 Til min andre bror har jeg rett og slett kjøpt en voks. Han bruker det være eneste dag, så han blir sikkert glad for det 🙂

    26. Jeg skal kjøpe en skihjelm som han ønsker seg! Han elsker og stå på ski så tenkte kanskje jeg skulle kjøpe noen nye skisko til ham også 🙂 Men kommer egentlig litt an på hvor lenge dere har vært sammen? Vi har vært sammen i 5 år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg