Da drar jeg til Sverige!

Heihei!

I dag var jeg først en tur på Fridays med Julie, og da vi var ferdige der gikk jeg forbi Henriette og Benedicte som satt på Olivia. Lenge siden jeg hadde sett begge, så da var jeg med dem en stund. Veldig koselig! Og nå er jeg hjemme fordi vi skal dra til huset vårt i Sverige. Har hatt en sykt slitsom uke, så det skal bli deilig å komme dit. Er så fredlig der i forhold til bylivet, kan virkelig slappe av ordentlig. Ikke minst å ha med Axel, blir koselig ♥ En hel helg med kjæresten! Vi er jo ikke så mye sammen i ukedagene, så jeg gleder meg. Regner med at det blir EN usunn helg, haha, er man i Sverige så er man i Sverige. Men nå maser mamma og pappa, dere får ha en SUPER helg, så snakkes vi på søndag :))

Hihi, lille søta skal også være med ♥♥

 

– ANDREA BADENDYCK

143 kommentarer

Siste innlegg