Håret….

Hei!

Blogget ikke i går etter at jeg kom hjem, rett og slett fordi jeg ikke ville bli tatt bilde av. Håret er mørkt, mørkere enn jeg hadde sett for meg. Jeg synes selve jobben med håret var dritbra, fargen er kjempefin/jevn osv, men det er bare ikke MEG. Ja, jeg angrer…. Gråt masse i går, haha. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg synes iaf at jeg ble 1000 ganger styggere med brunt hår, får bare ikke lyst til å dra på skolen.

Blitzen gjør at håret ser litt lysere ut, det er som helt nederst og bakerst der over hele. Vurderer å få ny time får å få gjort det litt lysere, brunfargen ble alt for BRUN for meg. Eller skal jeg bare prøve å få det så lyst igjen som jeg hadde? Blir nok vanskelig nå….Åh :((((( 

 

– ANDREA BADENDYCK

613 kommentarer
    1. det er kjempefint! Tro meg håret ditt blir et hakk lysere for hver gang du dusjer! Dusj hver dag så ser du at håret blir mye lysere. Har gjort dette mange ganger, men blitt fornøyd etter 1 uke eller bare noen dager 🙂

    2. Det ble jo kjempefint!!! Hvis du skal farge det lysere, syns jeg hvertfall at du bare farger det til en lysere brunfarge, for du kler brunt!

    3. det var sykt fint da!! jeg syntes du ikke burde farge det lysere, du burde vente litt Hvis ikke får du utrolig slitt hår! 🙂 btw: DU KLER ALT! 🙂

    4. KJEMPEFINT! Jeg ville ikke ha prøvd å gjort det lysere allerede. Det tar jo alltid litt tid å bli vant med det:) Syns du kledde det veldig godt, og tror ikke andre kommer til å syns at det ikke er fint. Jeg klipte håret for en stund siden, og det ble MYE kortere enn jeg ville ha det. Jeg var kjempe lei meg etterpå, og syns jeg så helt forferdelig ut, men nå liker jeg det:)

    5. Andrea, det var kjempe fint! Og jeg kan se for meg hvordan det ser ut uten blitz og i virkeligheten. Det er veldig fint, ikke tvil på det, jeg syntes dette brune var i hvertfall like fint som det som var lyst! Du er helt sinnsykt pen og kler alt! Og hvis du fortsatt ikke syntes håret ditt er noe fint etter alle de fine kommentarene du har fått, så kan det hende at den mørke fargen fader litt bort hvis du prøver og vaske det med mye shampoo og vasker det ofte. Lykke til Andrea, jeg elsker bloggen din <3

    6. Det var jo utrolig fint! Jeg syns du kler brunt(kanskje pittepittelitt mørkere enn dette) myyyyyyyyyye bedre enn lyst!! Det mener jeg helt ærlig!

    7. syns det ble sykt fint jeg. det ligner jo helt på sånn du hadde før, kanskje det bare er uvant. alltid sånn først vetdu.

    8. Du burde virkelig ikke angre! Jeg har gjort det samme, bare blondere, og du blir fornøyd om ikke lenge. Du må bare bli vant til det 🙂 Oooog du ser så mye finere ut med det nye håret!

    9. Håret ble kjempefint! du ser mye voksnere ut! det blir lysere og lysere for hver gang du dusjer, så jeg ville IKKE farget det lyst igjen. var superfint! bare uvant i begynnelsen

    10. vær snill med håret ditt! jeg synes det var helt nydelig nå! du kler alt 😀 Ha det slik som det er nå søta! du blir vandt til det etter en uke omtrent! jeg lover deg 🙂 sånn er det med hårfarging!

    11. kjære deg! du er fin uansett! Du skulle bare sett håret mitt ta jeg stripet det blondere hjemme, flekker i HELE HÅRET! gjett om jeg trodde jeg skulle dø da!

    12. Det var kjempefint, du burde ikke farge det tilbake. Uansett så blir det jo avfarga igjen når du dusjer så det blir lysere 😉

    13. Skjønner at du synes det er uvant, hadde det på akkurat samme måte når jeg farget håret, men tro meg; man blir vandt til deg og du ser ut som “a million dollars”!!! VAKKER <3

    14. det ble myye finere enn blondt hår, ser mye mer naturlig ut, og du virker eldre med brunt hår. hvis jeg var deg, hadde jeg ikke farga det tilbake!!

    15. Fint! Men du skulle beholdt den superfine fargen du hadde! Er jo ikke lett å få den fargen du hadde..

    16. >For meg likner det helt på din naturlige, kjempe fint! Du trenger IKKE slite mer på håret nå, selv om det er uvant, bare vent litt til:)

    17. Jeg synes det var fint, men det ble litt kjedelig. Litt lite spill i det! Før var det mye liv i håret ditt, nå virket det litt tyngre på en måte. Jeg tror det hadde vært kjempefint om du hadde tatt noen litt lysere striper enn hårfargen din er nå, da ville det blitt mer “liv”. Men for all del, Andrea. Du er utrolig flott med brunt hår også.

    18. nå ble du endelig naturlig pen igjen!
      misunner det naturlig vakre utseendet ditt!
      når du var blond så håret ditt bare ekstra slitt ut nederst, og du så mye mer unaturlig ut.
      jeg selv farger håret mitt brunt og er aldri fornøyd med fargen før det har blitt vasket 3-5 ganger etter fargingen, så ikke farg det tilbake:) du er så mye finere nå! nå passer øyenbryn og øyefargen din til håret igjen! du så mye mer unaturlig ut med blondt, mener det, og misunner deg helt sykt med den hårfargen du har nå!!:)

    19. Håret ditt ble jo kjempe fint. Du er helt nydelig! Men hvis du vil ha det lysere så strip litt lysebrune striper inn i det. ikke ha det slik som før!

    20. det var jo ikke så værst Andrea! 🙂 du kler d meste ;*
      kan du legge ut et tydeligere bilde ?? :))

    21. Eg likte det veldig godt! Det blir lysare etter ei stund, men selfølgelig; det er jo DITT hår, og du som må vere fornøgd med det 🙂

    22. Er du gaal, Andrea? Det var jo dødsfint! Jeg er bestandig sånn som du er nå etter jeg har vært hos frisøren. Gi det litt tid, en uke eller noe sånt, du kommer til å like det bedre etterhvert 🙂 Jeg syns i hvert fall at det ble nydelig 🙂

    23. Leste første delen av innlegget først og så for meg at det ikke skulle bli så fint, men herregud – du og hvertfall håret er helt nydelig! Du burde ikke angre 🙂 Jeg synes du kledde det veldig godt og jeg har lyst på lik farge!

    24. IKKE FARG DET LYSERE. Det var kjempe fint!!! + Det lysner bare mer og mer for hver vask!! Du burde ikke angre i det hele tatt. Var mye finere en slik du hadde det før synes jeg!

    25. du ser jo heeeelt fantastisk ut <3 (a) hahah <3 det blei jo kjempefint <3 du angrer sikkert bare fordi du ikke er vant til det! gi det litt tid, så blir du nok fornøyd! 😉 for du var utrolig fin <3

    26. Nei du, det var kjempefint! Huff, ikke gråt, det var virkelig superfint. Jeg er helt overbevist om at du bare synes det er litt uvant.

    27. tuller du med meg? Det ble helt sykt fint,forstår ikke hvorfor du ikke er fornøyd, og det kommer til å bli litt lysere hver gang du dusjer, så vist jeg var deg ville jeg ikke farget det noe lysere! Du kledde det virkelig <3

    28. når folk farger håret lysere blir man ofte fortvilet. men hør på leserne dine! du ble mye finere enn før. du er ei eksotisk jente som kler brunt hår, og øynene dine kommer så utrolig godt frem da. pen er du blitt!!

    29. Fargen så veldig bra ut på bildet, men hvis du vil ha det litt lysere kan du jo bare ta noen folie striper hos frisøren. Ellers kan jeg jo også si at håret blir lysere jo oftere du vasker det.
      Er ikke noe kult å føle seg uvel, men det så dødsbra ut:)
      Synes ikke du skal ha helt lyst igjen..

    30. Hehe, sophie elise situasjon nr. 2?
      Synes du ble kjempefin med brunt hår! Er det for mørkt, kan du gå tilbake og spør om lysere brunfarge. Nå som det først er brunt er det lett å farge om igjen.
      Men jeg hadde ikke vært lei meg, du passet det mørke kjempebra!

    31. Det ble jo kjempefint Andrea, men hvis du ikke trives med det så skjønner jeg deg veldig godt.
      Var selv hos frisøren en gang for og farge håret litt mørkere brunt, men håret endte opp svart, var drit missfornøyd i 6 mnd, men en annen frisør fikset det, og hun slet utrolig mye. Nå er jeg kjempe fornøyd med hårfargen, ettersom det er min naturlige hårfarge.
      Og farge håret er alltid en risk.

    32. Du ser jo bare helt nydelig ut med brunt hår! Wow! Myyyyyyyyye finere!
      Synd du ikke ser det selv Andrea, for du ser fantastisk ut. Brunt hår er HELT deg!
      – Irlin 🙂

    33. Jeg synes det ble kjempe fint!!!! Du må bare vende deg til det og du må huske at det blir litt lysere når du vasker det noen ganger! Elsker deg og bloggen diiin!!!!! <3

    34. du er mye finere med mørkt hår! dessuten er det mer naturlig.. og man blir som oftest ikke fornøyd med en gang uansett. ikke farg det tilbake

    35. For å være helt ærlig, så ble det dødsfint! Du passer jo den fargen dødsbra! Ikke farg det lysere 😀

    36. DU MÅ ha det sånn som det her! Jeg har også vært blond og blitt brunette, synes helt klart det ikke var helt meg i starten. Men nå kan jeg ikke se for meg meg selv med lyst hår. Du må vente litt så du blir vant til det. Du ser mye mer voksen ut med brunt hår 🙂 Du er vakker

    37. du skal ikke angre. mitt hår ble svart, ja helt svart! og etter kunn to uker så var det en lys fin brunfarge, akkurat som jeg hadde sagt jeg ønsket 🙂

    38. du kledde den fargen mye bedre enn lyst for å si det sånn 🙂 ikke farg det like lyst som du hadde, men litt lysere enn nå kanskje

    39. Dumt at du angrer, hvis du føler deg mer vel med lyst bør du ha det. men du kler virkelig brunt også!:)

    40. Åh herregud kødder du? aner du hvor bortskjemt du høres ut?
      Du ble kjempefin. Men oppførselen din gjør meg kvalm

    41. Herreguuud, det ble syyykt fint 😀 !
      Du burde ha det sånn, værtfall for en stund 😀
      Farg det heller tilbake til sommeren eller no ^^
      Det tar litt tid før du vender deg til det, tro meg :p
      jeg fikk gra platinablond til brunt, det var helt klikk! men så farget jeg det blondt igjen nå nylig ^^

    42. Synes det ble fint :] tar nok bare tid til og bli vant til det! Fin med lyst hår også. Alt kler den smukke, vetdu :]]

    43. Det var kjempefint, Andrea!! 😀 vet at det ikke hjelper å høre hva andre sier når man har bestemt seg for at man ikke synes det er fint selv! Men i å med at brunt er din naturlige farge er du utrolig fint med det, og om det er litt lysere eller mørkere brun ugjør ingen veldig stor forskjell!! <3 Du synes jo det også var uvant med en gang du hadde farget håret ditt blondt? 😛

    44. Dette kledde du syyyyyyykt bra ! Du burde absolutt ikke angre ! 🙂 Det er nesten alltid sånn når man farger håret, at en angerer, men det er fordi det er så uvant, og en føler der og da at en var finere før ! Vent noen dager å se hva du tenker da ! 🙂 Da kommer du sikkert til å syns at du er like fin som det andre tenker om deg <3 Jeg ha lenge gått å tenkt på om jeg skal farge håret mitt mørkt, og etter jeg såg deg vil jeg bare enda mer ! Stå på ! Du ruler !

    45. Synes du passer både lyst og mørkt hår. Jeg selv farget håret til en skikkelig dyp brunfarge (myyye mørkere enn din). Det var en veldig fin farge, og folk likte den veldig godt på meg, men det tok en stund før jeg likte den på meg selv. Men nå elsker jeg den fargen, haha. Du finner nok ut av det, men du passer ærlig talt både lyst og mørkt… så bare ta det du er komfortabel med. 🙂

    46. Du kledde det jo kjempe bra!:-)
      Synes ikke du burde farge det om igjen! Det så også veldig naturlig ut!!^^

    47. det er uvant de første dagene, men du kledde det UTROLIG godt! syntes ikke at du burde farge det tilbake , eller lysere.. det ble kjempe fint, alt kler den smukke vet du 🙂

    48. Håret blir som regel lysere når du får dusjet er par ganger. Syntes fargen var kjempe fin, og du kledde den. Ble mer voksen i ansiktet.
      Ikke strip det lysere.. Men du bestemmer jo så klart selv ^^

    49. jeg synes det var kjempe fint! det var veldig fin farge og det så naturlig ut! 🙂
      ikke farg det igjen!

    50. Det ble kjempefint!! Og det brune blir uansett lysere etterhvert fordi fargen kommer til å vaskes ut! Du kler jo alt:) Men hvis du er skikkelig misfornøyd så kan du jo alltids legge noen flere lyse striper:)

    51. told you! hvis du ikke føler deg komfortabel med det selv, burde du farge det lysere igjen.
      Da jeg farget mitt lyst var jeg ikke fornøyd, alle andre syns det var finere, men JEG følte meg ikke vel og farget det mørkt igjen 🙂 er kjempefornøyd nå

    52. Synes du var fin jeg, men om du vil – ikke farg det lysere bare strip litt lysebrune striper oppå? 🙂

    53. Jeg elsket det lyse håret ditt, men du passet utrolig godt i mørkt også! Du er nydelig uansett 🙂

    54. Hæ, jeg tenkt oi hun var fin med brunt hår! Før jeg leste innlegget. Syns så absolutt du skal ha det sånn, det var jo dødsfiiint

    55. Hereguuuuddd, det var jo kjemppe fint! Det er sikkert mørkt og uvant. Men du kledde det kjempe kjempe godt. Men det er jo ikke noe “godt” å gå rundt å føle seg ukonfertabel…
      Men som sagt, du kledde det kjempe godt!!!!!

    56. Jeg syns det ble kjempefint! Hvis du hadde tatt lyse hette-striper tror jeg det hadde blitt kjempefint! Da vil det nok se mye mer naturlig ut og enn hva det lyse håret gjorde 🙂

    57. Jeg husket at du var veldig misfornøyd når du farget det blondt/lysere, men etterhvert så ble du fornøyd, ikke sant? Jeg synst det var kjempefint, litt uvandt, men nydelig 🙂 ha en fin dag!

    58. Og om du er virkelig missfornøyd, kan du alltids stripe håret med lyse brune striper! Det kan bli kjempefint! 🙂

    59. du kledde det bra! bare behold det i ca to uker for da er du blitt vant med det. rart det der med jenter og gråting når de ikke liker håret.. men du kledde det virkelig!

    60. myeeee finere nåååå! ikke farg det tilbake<3 utrolig fint.. bare gi det en sjanse!! bli vandt til det 😀 når du blir vandt til det synes du sikkert det er fint 😀 ¨
      KJEMPE FINT!<3

    61. Er da vell ingenting å gråte for detta, det var jo bare fantastisk fint! MYE finere enn blondt. det ser mye mer friskt ut andrea og du ser eldre ut. når det var blondt så det veldig slitt og “livløst” ut. DETTE VAR RETT OG SLETT NYDELIG! du kler det så sykt!!

    62. Det ble jo kjempefin! Du er fin uansett hvordan du ser ut. Håret blir lysere og lysere for hver gang du dusjer, en venninne av meg farget det og hun syntes det ble aaaalt for mørkt til henne, men etter noen dager ble det lysere i og med at hun dusjet.

    63. Synes det var kjempe fint! men vist ddu ska farge et sysnt jeg du skal prøve å få det mest muligt likt din naturlige hårfarge.

    64. Det var kjempe fint, ikke farg det tilbake til blondt 🙂 Det er mye finere å være brunette, pluss at fargen kommer til å lysne litt etterhvert, den kommer ikke til å være slik for alltid 🙂

    65. Superfint! Og husker du ikke at du først hatet det blonde også, men etterhvert elsket du det? Det samme skjer nok med dette, det er nydelig !

    66. Over; Mye finere å være brunette? Jaja, jeg er blond, stygt å ha lyst hår? Sorry, måtte bare si det..
      Synes det ble kjempefint c: Men jeg vet ikke jeg.. likte det lyse håret veldig godt da, det kledde deg mest : ) ♥

    67. Neeeeeei, det var en helt nydelig farge på deg, fikk frem ansiktet ditt mye bedre! 🙂 Men hvis du ikke føler deg bekvem med det, kan du jo farge det litt lysere? Også blir jo fargen litt lysere etter vert uansett! 🙂 Lykke til, da <3

    68. WOW! Det var sinnsykt fint! 😀 du er nydelig, du passte mørkt myee bedre, og det så veldig naturlig ut! 😉

    69. HERREGUUUUD KOR DU KLAGE, BLI DU SERRIØST ALDRI FORNØYD? GRIN OVER HÅRET DITT? GROW UP, KID!
      herregud

    70. det var jo utrolig nydelig! 😮
      tror det bare er en vane, hadde jeg fått så pen farge hadde jeg aldri forandret den 🙂

    71. Du ble jo kjempe fin andrea! :)som flere skriver fikk det frem ansiktet ditt mye bedre. Det er nok bare en vanesak.. uvant med mørkt når du har hatt så lyst. kanskje du skal prøve det noen dager å se hva du syns om det da?:-)

    72. du skulle bare ha hørt etter! du er mye penere med lyst hår.. ikke for å gni det inn assa, men prøv å legge inn litt blondere striper kanskje 🙂

    73. det var kjempefint! om jeg hadde vært deg hadde jeg vært drit fornøyd!!
      kanskje du bare må vende deg til det 😉 <3

    74. Wow, ble jo sykt fint! Men det er jo tross alt du som skal bestemme, og ha det sånn som du liker..<3 good luck

    75. Herregud, håret ditt ble IKKE stykt i det hele tatt. Du kledde det kjempe bra! Du burde ikke farge det lysere, fargen er alltid kjempe sterk rett etter farging. Når jeg skulle farge håret mitt mørke brunt ble det svart men etter en uke ble det lysere. Så du må nok bare bli vandt til det. Tru meg, det var sykt fint Andrea! 🙂

    76. andrea, du ble kjempe fin!!! Jeg gjorde det samme med håret mitt fra mørkere til lysere, og jeg gråt kjempe mye!! (jenter og hår) Men etter en stund vendte jeg meg til det, og fargen ble mindre tydelig!! ( hårfarger svekes) Så jeg tror det kommer til å bli bedre!<3

    77. Ikke farg det igjen! det var kjempefint Andrea, syns ikke du skal være lei deg for noe så flott som det der:-) Du kler det, helt klart!

    78. Synes det ble dritfint jeg! Det liksom matchet både hudtonen din og øyenbrynene dine 🙂 Det passet det skikkelig godt! Men hvis du synes det er for mørkt, så kommer det til å vaskes ut litt etterhvert assa 🙂

    79. ja nå sier jeg noe omtrent noen ingen av de andre sier,jeg vedder de sier at du er så fin siden de er brunette selv.Men hvis jeg skal være helt ærlig er jeg litt enig med deg,synes ikke det så ut som deg egentlig du ser også mer voksen ut i lysere hår og du kler det jo sykt bra og!Det er få som kler det like bra da som deg,jeg tror ikke det hjelper og dusje så mye bare farg det sånn du hadde,tror det hjelper deg og mye bedre tror du synes det er finere selv!

    80. Jeg farget håret mitt nesten helt svart for en uke siden, jeg HATET det! det skulle bli brunt egentlig.. men nå har jeg dusjet noen ganger og da går faktisk fargen av! 🙂 du må bare bli vant til det, ellers kan du jo farge det litt lysere men husk at fargen går litt bort i vask 🙂

    81. synes håret er kjempefint blond og brunt! jeg ville tatt noen blonde striper, synes det er fint med møkt blondt med litt forskjellige farger;)
      kan du forresten legge ut bilder og link til noen jakker du synes er fine? 🙂

    82. det ble kjempefint! ikke prøv å få tilbake den gamle fargen din! viss det er noe du skal gjøre, burde du bare ta litt lyse striper! 🙂

    83. Det ble utrolig fint, Andrea! Du behøver ikke farge det, bare dusj en gang til dagen så blir brunfargen mye lysere. Jeg bommet med fargingen og håret mitt ble helt svart for noen måneder siden, det eneste jeg gjorde var å dusje veldig mye og snart hadde jeg den fargen jeg ønsket. Nå har jeg nesten helt blondt hår igjen 🙂

    84. Behold den fargen du har nå! Du passer mye bedre brun enn blondt, syntes nå jeg! 🙂
      Tar jo litt tid å bli vant til det!

    85. Jeg synes du var mye finere med brunt hår, det så mer naturlig ut:) Men det viktigste er jo at du er fornøyd med håret ditt:)

    86. Du hadde så nydelig farge Andrea, kunne gjort hva som helt for å få den. Det blir nok vanskelig å få den tilbake.. JEG ville hatt det lyst hadde jeg vært deg 😀
      MEN ikke farg det med en gang, vent en ukes tid, minst!! det er bare at det er så uvandt for deg at du synes det er stygt 😀 Det er veldig vanlig etter en frisørtime, så slapp av, ikke tenk så mye på håret ditt og vent en ukes tid 😀 Jeg tror det kan være veldig fint med brunt også, husker jeg var skuffa når du farga det lyst, haha! Det er det samme nå, du kommer til å elske det om ikke så lenge 😀 Tror det kan kle deg veeldig godt Andrea 😀

    87. synest du kledde det!
      det er jo selvfølgelig viktig at du føler deg fin og komfortabel selv med håret ditt, men jeg synest du skal vente noen dager/uker før du vurderer å farge det lysere igjen, for det er nok litt uvant nå. 😉
      om jeg husker rett var du jo ikke så fornøyd første gang(?) du farga håret lysere heller.

    88. Tro meg, det var KJEMPE fint!! Helt sykt hvor mye mer du lyser opp med brunt hår, med blondt er du som en grå sky. Du lyser opp, tro meg! Vær forsiktig med håret ditt, ikke ødelegg det, pga du ikke er vandt med det nå. Husk at du farget det igår, det er vanlig å ha det sånn. Og husk at det blir lysere av seg selv etterhvert + om du skal gjøre noe med det, IKKE bli blond igjen, gjør det litt lysere, ikke mer enn LITT. Kjempe fint!

    89. Hva var det vi sa til deg?! De som sier du er finere i brunt hår sier det bare fordi de er sjalu på det lyse fine håret ditt!

    90. Det var utrolig fint! Jeg synes ikke denne fargen er så langt i fra din vanlige brunfarge, så det burde ikke være så gale? Men du er ihvertfall superpen med både lyst og mørkt 🙂

    91. Kjærekjære Andrea, en dag må du nok bare innse at du kler alt!! Men selfølgelig må man jo være fornøyd selv <3 Lykke til med håret, du er best 😉

    92. Håret ditt så mye mere slitt og kjedelig ut med brunt..Du skulle aldri ha farget! MYE penere med blondt hår. Du er jo utenomjordisk pen uansett,men synes du kledde blondt bedre. Men det er fint,ikke vær lei deg,du blir vant til det:)

    93. Du ble kjempefin , Andrea!
      Jeg også hadde helt blondt hår før , farga det brunt og var kjempe missfornøyd. men nå liker jeg fargen som er nesten som min naturlige 🙂 , det tar litt tid og venne seg til.

    94. syns du ble kjempefin <3<3 har nettopp fått brunt hår, har vært blond hele livet, gråt også mye i starten men det går over, jeg lover! <3

    95. det var kjempefint 🙂 det med at du ikke liker det er vell fordi du ikke er vant til det. Jeg farga håret mitt rødt av alle ting, var skikkelig rart i starten og angret som gal..men etter noen dager tenkte jeg ikke på det, og nå synes jeg det er kjempelekkert. men du var totaly stunning 🙂 Stå på!

    96. Det var vakkert! <3
      Syns fortsatt det aller fineste var slik du hadde det før du farga det blondt <3
      Husk: Du er alltid vakker Andrea 🙂
      Skulle ønske jeg hadde ditt hår og ansikt!
      Pena <3

    97. Jeg syns det ble kjempe fint! 🙂 Men hvis du selv ikke liker det, kan du gjøre noe med det,så du føler deg fresh og fin selv 🙂 Det er viktig 🙂

    98. Serriøst nå må du skjerpe deg, det var jo drittfint 🙂 Og fargen er alltid litt kraftig de første dagene men så tilpasser den seg bedre, jeg følte det samme da jeg farget håret, var helt annerledes men nå elsker jeg det!

    99. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke ser selv hvor nydelig du er, du kler alt uansett. og det mener jeg virkelig! det ble utrolig fint, syns du kler den fargen der så mye bedre enn lyst!

    100. Om du vil ha det lysere igjen så anbefaler jeg bare å stripe det ned to-tre ganger, med litt godt mellomrom mellom hver gang : ) Du blir sikkert mye mer fornøyd med bare en striping også : )

    101. Jeg skjønner virkelig ikke hva du snakker om.. ?
      Det ble driit bra, du så mye tænere ut med den fargen, nesten sånn spaniol, og spanioler er drit pene! Herregud, ha den fargen der assa!
      Synes den passer kjempe bra! Selv om du ikke synes fargen var fin, så har du 10000 andre folk rundt deg som synes det!

    102. Neei, ikke vær lei deg! Du ser SÅ mye bedre ut med mørkt hår, og du ser så mye mer voksen ut med den fargen :)) <3

    103. synes det ble kjempefint, men føler du deg ikke komfortabel og fin selv bør du kanskje farge det lysere eller tilbake 🙂 Synes du kler alle de tre fargene du har hatt

    104. Vet du hva.. skjerp deg, du er mye, mye penere nå og det ser mye mere natulig ut til deg!! Skjerp deg!! IKKE GJØR noe med det… håret kommer til å bli littt lysere av seg selv etter du har dusjet noen ganger… også synes jeg du skal få din natulige hårfarge etter det å slutte å farge håret hele tiden, det er jo virkelig ikke bra Andrea! Det sliter skikkelig, en vennine av meg farget håret så mye at frisøren måtte klippe av masse av håret fordi det var helt ødelagt, uansett er det naturlige finest !! 🙂 🙂 <3 Digger bloggen din, Andrea!!

    105. Du er alltid pen, uansett hvilke farge du har på håret! Men jeg likte mye bedre den lyse fargen du hadde <3 Du kan sikkert få noe lignende, bare til å farge det litt og litt vell, eller stripe det mye 😀
      <3

    106. Jeg saaaa at du burde ha håret naturlig og ikke farge det! Men du hører jo ikke på meg:( TUlla, det er superfint<33

    107. takar<3 jeg syntes det var kjempefint!!<3 men det er fælt når man ikke liker det selv, kanskje du kan farge det sånn som du hadde det, eller du kan prøve å få det sånn brunt som du har hatt det... men uansett det var skikkelig fint og kan godt hende du blir vant til det<3<3

    108. Du kledde det kjempebra!!!! <3 <3 <3 Men om du ikke ble fornøyd burde du farge det sånn som du hadde det for under et år siden, det kledde du hvertfall dritbraa !!! <3 <3 <3 <3

    109. vær fornøyd Andrea! Det var dritfint! vend deg til det, så kan du heller farge lysere til våren 🙂 alt kler den smukke! jeg synes du er fantastisk uansett. forbilde!

    110. hæææ? seriøst hvorfor er du ikke fornøyd? det er driiiiiiiiitfint, mye finere enn det du hadde, HELT SANT!!! kjempefint<3<3<3 nå skjønner jeg ingenting du...

    111. Du ser mer voksen ut med lyst hår, du ser mye yngre ut med mørkt hår. Du er vakker UANSETT, men jeg må være ærlig; vakker med brun, VAKREST med blondt! 🙂
      du ser 100 ganger større ut <3

    112. hvaa?? det var jo mye finere 🙂 synes du ser eldre ut med mørkere hår jeg.. kan du legge ut et bilde sånn at man ser hvordan håret ditt akkurat er – eller som er ganske likt:)

    113. verden går VIRKELIG ikke under, om håret et en tone eller to mørkere enn du ville ha det! Fargen sklir ut fort i tilegg, så blir for dumt dette her altså!

    114. Du er bare ikke vandt med å ha så mørkt hår, derfor føler du at det ikke er deg. Det var kjempefint! 🙂 du burde ikke gjøre noe med det, for det 1. så sliter det på håret og for det 2. så blir nok fargen litt svakere når du har vasket det noen ganger 🙂

    115. Den fargen kledde deg mye bedre enn blondt! blondt ble liksom helt feil på deg som er mørk. Det mørket så mye mer naturlig ut 🙂

    116. Skjønner ikke hvorfor alle jenter skal ha blondt hår?! Du har brune øyne så brunt hår er din stil!!( Syntes JEG) ;))<33

    117. Det ble jo kjempefint !
      Men såklart, hvis du føler at det ikke er deg, så er det jo ikke nødvendig å beholde fargen.
      Jeg synes som sagt det var NYDELIG, men du kler lyst hår også. Du er nydelig uansett du. Du kan jo være fornøyd med det som det er, og prøve å gjøre det beste ut av det, Andrea. Kanskje du ombestemmer deg og synes det er fint om neon dager. Når jeg farget håret mitt var det veldig uvant å se meg i speilet de første dagene, men nå er jeg vant til det og veldig fornøyd 🙂
      Så hvis jeg hadde vært deg ville jeg sett det litt an og ventet en liten stund før jeg bestemte meg for at det ikke var meg eller min farge. Jeg sier bare at jeg kanskje ville ombestemt meg, men hvis du er sikker på at du ikke vil ombestemme deg er det jo ikke verre enn at du stikker til frisøren og ser hva hun/han kan gjøre med det.

    118. Du burde virkelig vente å se det an.
      Første gang jeg skulle farge håret mitt brunt, ble det nesten svart, men etter en uke ble håret i en fin brunfarge.
      Det kommer til å bli lysere, bare vent å se!

    119. det ble kjempe fint, men viss du vil ha det lysere så er det bare og kjøpe striping det bli kjempe bra jeg hadde skikkelig mørkt hår men jeg har fått det gangske lyst med 2 stripeomganger : )…. men du er like fint med mørkt som lyst da 😀

    120. Leser bloggen din hver dag men kommenterer aldri, men følte for å gjøre det nå for og kanskje muntre deg opp litt! Håret ble dødsfint 🙂 Og som flere har nevnt over her, så blir det lysere etter ett par runder i dusjen! Du er fin som du er:-D

    121. VENT, det tar ofte en stund før håret får en mer jevn og fin farge <3 det kommer til å bli lysere! nå har jeg neeesten lysebrunt og det var svart rett etterpå.
      Det er sikkert nydelig, akkurat som deg<3

    122. Jeg angrer alltid etter jeg har vært hos frisøren, men det er bare de første dagene, jeg syns du burde gi det en uke for da blir du nok vant til det og da syns du sikekrt det er kjempefint, jeg syns i hvert fall at du kledde det kjempe bra!

    123. du ble kjempepen! ikke tro noe annet, men jeg sa du skulle tatt det blondt! du kledde blondt hår utrolig godt 🙂

    124. Jeg tror du bør gi det litt tid 🙂 De gangene jeg har vært misfornøyd med håret mitt etter å ha vært hos frisøren, så har det pleid å gått noen dager før jeg begynner å like håret mitt igjen. Og da mener jeg at jeg VIRKELIG hatet det, og var kjempelei meg rett etter jeg har klippet det, men så innså jeg at det faktisk var fint. 🙂
      Dessuten, er det ikke sånn at farget hår er mørkest rett etter farging, og så blir det litt lysere etter noen dager? Eller etter du har dusjet noen ganger?
      Men hvis du absolutt ikke blir fornøyd, så synes jeg det beste alternativet er å gå til frisøren for å farge det LITT lysere. Ikke like lyst som du hadde før, men litt mer av lysebrune toner. Uansett hvor misfornøyd du er, så synes jeg du er kjempepen uansett hvilken hårfarge du har. Helt sant!

    125. Andrea! Wow, du kler virkelig det brune håret! Og det mener jeg! Misunner virkelig alle de som kler brunt hår, for jeg synes det er såå fint! Og du er en av de jeg synes kler brunt hår best av alle! Ikke tvil på at det ser fint ut, for det ser veldig bra ut! Og bare så du vet det, så er jeg helt avhengig av bloggen din liksom, fordi du blogger så sykt bra og innleggene dine har nesten alltid en bra mening i seg! trenger ikke være noe seriøst, ikke det jeg mener, men du skriver nesten aldri sånne kjedelige “HEI BLOGGEN, nå skal jeg trene og tæne litt, blogges!!!! <3" det er det som er så bra med deg! Andrea, du har virkelig opnådd det beste innen blogg 😀

    126. Kjempefint! Skal jeg være helt ærlig synes jeg du kler mørkt hår bedre enn lyst.
      Og hvis du skal farge det lysere, anbefaler jeg deg og ikke farge det ALT for lyst:D
      Men du venner deg jo til det etterhvert sikkert:)
      Lykke til, det var kjempefint!

    127. Skjønner godt hvordan det er å angre hvis man har gjort noe med håret! Jeg syns det hadde vært finere hvis det var et hakk lysere, altså lyse brunt!<3 kjempe pen er du uansett.

    128. Syns det håret du hadde først var waaaaay for lyst til deg! Dette var helt perfekt! Du kledde det sykt! Skjønner ikke at du ikke liker det.. Foressten: jeg er en daglig leser, men gidder bare ikke å kommentere.. Haha.

    129. du ble jo kjempe fin med brunt hår! angrer hver gang jeg farger håret mitt brunt, gråter og alt det der, føler ikke at det er meg.. men bare vent litt, bli vant med, for du er nemlig veldig fin med mørkt hår!

    130. Synes det var KJEMPE fin jeg!!! Du blir jo vann til det etter hvert, du ville jo ikke ha lyst hår med en gang heller, du sa jo at du ville farge det lyse også tilbake, men etter at du hadde gått med det en stund så ville du jo ikke det like vell.. 🙂 det er alltid sånn at man ikke føler seg helt fin med en gang.. 🙂
      Du burde ha det sånn!! 🙂

    131. Har aldri kommentert her før, men nå måtte jeg bare! Syntes håret ble utrolig fint, og syntes du burde vente litt før du gjør noe mer med det. Ofte tar det bare noen dager til å bli vant med det, sån er det med alle forandringer. Gi det litt tid, for som jeg sa; du kledde det kjempegodt! 🙂

    132. KJEMPEFINT!!! Du så mye mer voksen ut med denne fargen, pluss at jeg synes du får finere ansiktsform. Det kledde deg virkelig! Fargen kommer til å lysne litt etterhvert som du dusjer, men hovedgrunnen til at du syntes det ble altfor mørkt, er vel at det ble en stor overgang fra lys til mørk 🙂 Behold denne fargen!

    133. jeg syntes du ble kjempe fin nå jeg! Jeg syntes ikke du skal farge det blondt igjen!!! men du kan jo farge det lysebrunt istedet daa… Men så klart bestemmer jo du selv 🙂 bare min mening <3

    134. Det ble kjempefint, Andrea! 🙂
      Du har ingen grunn til å angre! Du er like pen uansett hvilken farge du har! 🙂 men jeg synes at det du kler aller best er brunt hår! 😀

    135. Det vart kjempe fint da Andrea!!! Hvid du ikke liker det selv så må du jo gjøre det du vil, stol på deg selv og prøv det du tror er finest på deg <3Men husk det var overhode ikke stykt Andrea. Det var sykt fin <3

    136. Du kledde mørkt hår kjempebra! bare la det gå noen dager så venner dud eg til det også blir det jo lysere hver gang du vasker det vettu! Du er kjempefin med den nye hårfargen! men skjønner godt det er uvant:)

    137. Vis du ikke har mere og gråte over i en hel natt er du patetisk! tenk på barn som gråter hele nettene får blir selv utsatt for noe. Kansje vold, missbruk eller foreldre som ruser seg! kansje du gråter men er ikke noe du trenger og skrive her for at folk skal synes synn på deg eller for at du vil folk skal si at det er pent! men elsker fortsatt bloggen din, ville bare si det!

    138. told yaa! du skulle ikke gjort det, skrev det på en tideligere kommentar! du er nydeligst med lyst, just saying

    139. Du burde ha det sånn som ”Hårfargen min for litt under 1 år siden”-bildene. Det var sykt fint! 🙂 Synes du var fin sånn du var nå også. Men du burde ikke farge det tilbake til så lyst som du hadde. Synes du er mye finere med litt mørkere 🙂

    140. Det kan være det er annerledes enn hva du hadde planlagt, men fint ble det sikkert! Det å ta sjanser og prøve nye ting i ivet skader ikke 😉

    141. det var utrolig fint!
      hvordan er det med hullene i ørene dine nå? har du byttet øredobber enda ? 🙂

    142. Jeg skjønner ikke hvorfor du angrer. Du kler å ha brunt hår så sinnsykt godt! Du er sån person som kler både mørkt og lyst. Den smukke kler alt! <3

    143. Heeihei;* Jeg elsker bloggen din, den er kjempepen og super! :-))) Og det er du også! <3 Du er utrolig pen og du er en kjempeflink blogger!! :-) Jeg lurte bare på om du kunne tenkt deg og legge igjen en kommentar på bloggen min? Da hadde jeg blitt veldig glad! :-)) <3 Bloggadressen er http://www.vicoa.blogg.no da om du ikke så det, heh :-)) Men som sagt, du er kjempeflink og kjempepen! <3 Stå på! 🙂

    144. Det ble kjempefint, Andrea!! Ser veldig naturlig ut, mye mer naturlig enn din forrige hårfarge. Siden du opprinnelig har brunt hår, synes jeg dette virker mer deg. Du var jo veldig blond før du farget det, så det tar litt tid å venne seg til at det plutselig er brunt! Vent og se, om en uke kommer du til å se det samme og du kommer til å være kjempefornøyd!:)

    145. nei det var dritfint!!!! ikke farg det sånn som du hadde det for du kler brunt hår mye bedre!! 😀 du kan kanskje farge det litt lysere.. men ikke så lyst som du hadde det 😀

    146. dusj hver eneste dag. så ser du at fargen falmer etterhvert og blir litt lysere! jeg LOVER deg, det skjer. bare vent å se! skjønner at du er lei deg. men vet du hva, du er UTROLIG fin med brunt hår 🙂

    147. Du ble kjempefin Andrea, men jeg syns faktisk du burde ha det sånn som du hadde det. Men jeg syns det var fint. Og at når du hadde det lyst så du mer voksen ut.(kompliment.) For med det mørke håret så ble du liksom ikke sånn bloggaktig viss du skjønner xD Elsker bloggen din. Håper du tar det valget du vil bli mest fornøyd med 😉

    148. ikke gjør noe med det:) det vil jo bli lysere etter ett par vask uansett. jeg synes du ble veldig fin! du kler brunt hår bedre enn blondt! 😀

    149. jeg gjorde den samme feilen selv, og jeg ble ganske misfornøyd! ;s gråt litt jeg også, det er jo håret mitt! det er viktig! 🙂
      jeg har lyst på den gamle, mer naturlige fargen tilbake!!
      Jeg synes du kledde fargen veldig godt, men jeg forstår akkuratt hva du mener når du sier at det ikke var slik du hadde sett det for deg. I mitt tilfelle var det nok frisøren min som misforstod, da.
      Håper det blir bedre snart, det ble hvertfall mitt hår.

    150. Neeei, ikke farg det tilbake igjen! slik var det med meg også når jeg gikk fra blond til brun. det er utrolig uvandt i starten og jeg gråt selv masse. men det er såå verdt det etterhvert. det var helt nydelig til deg. så veldig naturlig ut:)

    151. Det ble jo kjempefint! Det er alltid sånn at håret blir veldig mørkt med en gang, og det er veldig uvant. Du føler ansiktet ditt ikke passer inn og at fargen er alt for hard til ansiktet. Men det går seg til, og fargen vil også bli lysere. Det vil føles bedre, lover deg! 🙂

    152. Dere som skriver at alle sier det er fint bare pga vi er sjalue på den blonde fargen hun hadde, da kan dere være sjaluepå den brune fargen da? siden dere sier at den blonde er finere. tapere

    153. herregud, andrea! du er syykt fin uansett hvilken hårfarge! så ikke forskjellen først, trodde det var et gammelt bilde du hadde lagt ut. du kledde det! 🙂

    154. Jeg synes du var nydelig, Andrea 🙂 Ikke farg det tilbake enda, vent litt 🙂 Det kommer til å bli litt lysere med tiden, og da får du også vendt deg til det! Jeg har gjort dette selv før, og det tar bare litt tid før man vender seg til det! Igjen, jeg syns du var nydelig 🙂

    155. nei, du burde ikke farge det igjen, fargen blir svakere etterhvert.
      og jeg syns det ble utrolig fint , du kledde det kjempebra !

    156. Fint 🙂 du kler det og.. mn holder mg til det litt lysere du kledde det såå godt en spesiell og fin farge ikke helt blondt ikke brunt , er såå fint sidn du er så brun og .. Synes du burde ha din naturlige med litt striper jeg 🙂

    157. du har jo alltid hatt brunt hår så det er jo deg, det er bare fordi uvant. lover det kler deg veldig bra, men du kler lyst også så du kan jo egentlig gjøre hva du vil! 🙂

    158. Det ble utrolig fint! Jeg syns ikke det ble for mørkt, du kledde det veldig godt 😉 ikke farg det helt lyst igjen 🙂

    159. Hei, jeg må bare si at jeg har farget håret mitt brunt for en uke siden, har naturlig brunt hår, men har alltid farget og hatt det blondt.. Jeg gråt og gråt etter jeg farget det, synes det ble alt for brunt 🙁 men når du har hatt det blondt vil den brune fargen skli litt ut etter noen vask, det gjorde den på meg, så ble jeg vant til brunfargen og ville farge det mørkere. Farget det mørkere idag og er kjempe fornøyd 🙂 så ikke fortvil 🙂

    160. Så fint! Du burde vente i et par uker isåfall, siden fargen blir mer naturlig etterhvert 🙂 Synes det var kjempefint 😀

    161. Hei,andrea!
      håret ditt blir sikkert kjmpefint!
      men , jeg lurer på hvor my du tener på bloggen din i løpet av en måned?

    162. Syns det var fint, men syns du er finere med det lyse håret. Da blir fjeset ditt satt frem i lyset og du skinner mer. Men du får se hva du gjør! Du er jo pen uansett.

    163. Med en gang du farget det lyst så likte du ikke det heller, husk på det! Det er en stor forskjell å gå fra lyst til mørkt, og mørkt hår eg jo din naturlige farge, så tror du kommer til å like det etter hvert! Du er nydelig Andrea <3

    164. ah, så kjipt! har opplevd det der selv, er så dritt når man ikke blir fornøyd! men jeg har hele tiden ment at du er mye finere med lysere hår, du ser så mye mer voksen ut 🙂 men du kan jo eventuelt prøve en lysere brunfarge og se hvordan det blir! lyse striper ville gjort seg etter min mening, gir jo håret ditt mye mere liv! 🙂

    165. merket nesten ikke forskjell! 🙂 men andrea, jeg var selv blond og farget håret mer nøytralt brun. Jeg var helt sjokka i starten fordi håret var så mørkt, men for hver dusj så ble det lysere og lysere, og til slutt veldig mye lysere enn det var! 🙂 så jeg anbefaler at du bare venter og ser. jeg syns det ble kjempefint, ihvertfall!! :))

    166. Skjønner kjempe godt hva du mener!
      Jeg var hos frisøren i går og gikk fra brunt til mørkblondt, det ble en kjempefin farge men ikke helt meg. Gråt i flere timer, og dro ikke på skolen idag. Høres kanskje helt sykt ut at man blir så lei seg pågrunn av hår, men håret sier mye om en person 😛
      SÅ JEG FØLERN, ANDREA! 🙁

    167. Synes du kledde den brunfargen myyyyye bedre enn blondt. Du ser jo enda brunere ut! Ikke at det var så nødvedig akkurat, men likevell ;D Du blir vant til det etterhvert, og da vil du se hvor utrolig fint håret ditt faktisk ble!

    168. Nei, ikke gjør det lysere!!! det ser kjempe fint ut nå. Du blir nok mer vant til det etter hvert og det er alltid gøy med litt forandring (selv om jeg ikke ser noe særlig forskjell)…

    169. så veldig fint ut, men du sier jo at blitzen gjør det lysere da såå… men hvis du ikke liker det bør du gjore noe med det! Du burde bare høre på deg selv og ingen andre!<3

    170. Det er bare uvant på grunn av at du nå i en periode har hatt såpass lyst hår! Etter noen dager og noen vask blir du mer vant til det, lover deg 🙂

    171. Det er jo alltid uvant, men du passet det SYKT bra! Ikke farg det tilbake for du passet det mye bedre enn det du hadde før. Du blir mer vant med det etter en liten stund:) du er super pen!

    172. Fargen kommer sikkert til å bli litt lysere etterhvert pluss du blir vandt med d : ) å d var en veldi fin farge til deg :)!

    173. er du gaaal? herregud så fin du ble med mørkere hår! du ser mye brunere ut også med denne fargen, passet veldig bra:)
      er nok bare for det er uvant, bruker å gråte jeg også etter en frisørtime, men ikke dra tilbake! behold den:)

    174. Jeg blir blond etter striping og har til vanlig sånn hårfarge som deg, men etter ei stund blir jeg vandt til det og blir dritfornøyd, syns det var fint jeg!

    175. Den fargen var jo kjempefin og det er bra at du har prøvd ut å ha brunt hår ihvertfall 🙂 Fargen blir nok lysere etter et par vasker, så det blir ikke like stor forskjell. Det er en tilvenningssak når man farger og klipper hår, så jeg tror det er best å vente litt med frisørtime. Jeg hadde litt kortere hår enn deg og ca samme farge før jeg klipte av nesten alt og farget det mye mørkere, men det funket supert! Ingenting å bekymre seg for og du er nydelig uansett hårfarge 🙂

    176. Det er alltid uvant i starten, er nok ganske sikker på at du blir vant til det etter en uke ca. har opplevd dette selv og ved mange av venninnene mine. Syntes ikke du burde farge håret tilbake igjen, Andrea 🙂 Brunt hår passet deg utrolig godt,det ser litt mer naturlig ut også passer det jo så fint med brynene dine <3 Prøv å ha det 1-2 uker og om du enda ikke er fornøyd, så kan du jo prøve å få tilbake det sånn någenlunde det var. Er en sjanse for at du blir missfornøyd da også.. Ville bare si at du kledde det utrolig godt, og misunner utseende ditt så sykt! <3

    177. Dette sa du når du farget det lyst også. Det er fordi det er uvant. Dessuten er du mye penere med brunt hår, rart du ikke ser det.

    178. Du kledde det kjempebra! Det er jo sikkert litt uvant i starten, men det er samme som når du farget håret lyst da syntes du jo også at det var uvant! Jeg syntes at du burde beholdet det å se litt om du syntes det blir bedre etterhvert! 😉 Ellers kommer du til å angre!

    179. Det er jo helt nydelig! Du ser liksom mer varm og livlig ut i ansiktet, fargene i øynene og leppene dine kommer mer fram. Synes også at du ser mer brun ut 😉
      Jeg stemmer for brunt hår!! 😀

    180. Jeg synes du kledde brunt hår kjempebra!! Synes det ble finere enn før, egentlig, selvom du varfin da også :)Du ser mer naturlig ut, og ville IKKE farget tilbake om jeg var deg!

    181. Det var jo skamfint!! 🙂 Jeg farget også håret brunt for noe uker siden, og da ble det nesten svart, jeg angret litt, og kommer nok til å farge det litt lysere brunt, i og med at jeg egentlig har mørkeblondt hår, men poenget mitt er at, du blir vandt med det snart, og det ser ut til at de fleste her er enig med meg at det var knall fint, og jeg synes du ser bedre ut nå! 🙂

    182. Utrolig vakker å se på, finest med brunt hår.
      Men å grine så mye for noe sånt? For 2 år siden gråt jeg når tanten min tok selvmord. I sommer gråt jeg når kompisen min ble påkjørt av et tog og døde.
      Lille bortskjemte Andrea er misfornøyd etter frisørbesøket og gråter og skulle ønske at mamma og pappa kunne bla opp lommeboka og fikse det, for penger vokser på trær og hun fortjener mer enn alle andre..

    183. synes du ble vakker jeg !
      etter ett par vask i dusjen så går hårfargen mer og mer ut, til slutt får du nok den fargen du hadde håpet på, men du var utrolig nydelig med denne fargen også !
      Du er ALDRI strygg<3

    184. Jeg gråt også da jeg gikk fra lys til mørk, men er såå fornøyd i ettertid! Da man har naturlig brunt hår er det så mye enklere da det gjelder ettervekst! 🙂
      Det ble utrolig fint syns da jeg 😀 men så kler du det meste :’)

    185. Det var jo superfiiint!!! du burde ikke farge tilbake!
      du passet det kjempefiint!! HA DET SÅÅÅÅÅÅNNNNN!!!

    186. åhh, koffor farga du de ?:( det såg så slitt ut nå når du hadde mørkere, farg det lyst igjen du ;*

    187. Andrea, det ble jo kjempefint!!
      -Diiiiigger bloggen din, du er døds pen! Og jeg synes du var kjempefin på det bilde.. Jeg leser bloggen din hver dag!! STÅ PÅ!! <3

    188. går du aldri med jakke ute? Du gjør sikkert det, men har lagt merke til at på alle “utebildene” dine så har alle andre på seg jakke og ikke du 😛

    189. Hæ? Er det nederste bildet fra etter du har farget det? Du kødder ikke sant? Man ser jo ikke forskjell i det hele tatt. Du er jo fortsatt blond:s

    190. Du er kjempe fin Andrea godt over halvparten av leserene dine synes du er drit pen og at du ikke skal farge det lyst igjen..
      Menere det du er sykt fin¢¾¢¾¢¾

    191. Ble jo egentlig ganske bra.. ihvertfall sånn som jeg ser det. Vurderer og farge håret brunt selv men ikke så brunt som deg, litt brun-blondt hvis du skjønner 😉

    192. fint! men andrea jeg lurte bare på hvorfor du ikke bruker den gamle leppestiften din lenger? eller gjør du det også ser jeg det bare ikke? begynner å savne den, den er kanskje det jeg forbinder mest med denne bloggen! 😀

    193. det var jo kjempe fint! det blir jo litt lysere for hver gang du dusjer da, så det blir nok bedre etterhvert.
      Anyway, du kler alt! alltid like pen 🙂

    194. enig : HERREGUUUUD KOR DU KLAGE, BLI DU SERRIØST ALDRI FORNØYD? GRIN OVER HÅRET DITT? GROW UP, KID!
      herregud

    195. Hvis du skal farge det lysere, IKKE FARG DET BLONDT! Du var veldig fin nå, men jeg skjønner hvis det ble litt for mørkt for deg.. 🙂 Men IKKE farg det blondt igjen (selvom du var fin med det også) <3

    196. Ikke tenk sånn! Du er jo kjempefin uansett! <3 Jeg synes du kler både blondt og brunt! Men du... ikke gråt. Da blir jeg lei meg... Kanskje jeg ikke drar på ball i morgen. Vi har et ball på skolen skjønner du... Jeg drar ikke dit om du ikke skjønner at det er pent! Du kler alt Andrea! Fortsett å være den du er! Derfor er du mitt idol! Du er pen uansett. Det må du aldri tvile på, søta.
      -Takk <3

    197. Syns det blir for dumt at du sier at du gråter over at du farget håret litt feil! Tenk på de som leser dette og f.eks har kreft eller andre ting. Syns du burde tenke deg litt om og se to ganger før du skriver. Det at du ikke vil på skolen er også ganske drøyt, tenk på de som må gå med lue el parykk fordi de faktisk ikke har noe hår.

    198. haha, skjønner!
      jeg har nettopp farga håret fra kjempelysblondt til helt brunt. Rett etter jeg kom hjem fra frisøren ville jeg ikke ta av meg lua en gang. Jeg syntes det så helt svart ut! Men etter et par uker og du har begynt å vaska håret noen ganger så blir det faktisk lysere.
      Tviler ikke på at du vet dette minst like godt som meg da, om ikke enda bedre. Du ble fin!

    199. Det var jo nyydelig, ikke gjør noe med det ennå! Gi det en sjanse, hvem vet, kanskje om et par uker skjønner du ikke hva du var misfornøyd med? 🙂 Noen plagg blir jo også kulere med mørkt hår, og plutselig kanskje du finner noe kult å gjøre med det? 😀

    200. neei, ikke farg det tilbake! jeg synes det var dødsfint:):) ikke vær misfornøyd heller, haha vet at det kan være vanskelig, men det var skikkelig fint! jeg likte det mye bedre nå

    201. Du burde aldri ha farget håret, det kommer jo aldri til å bli slik du vil ha det – slik som før. Men som alle de andre har sagt, la det bli lysere, det værste du kan gjøre nå er å farge det lysere, da blir alt kræsj !

    202. Det blir lysere og lysere jo mer du vasker det, syntes det ble drit fint, så ikek gjør noe med det 🙂

    203. syns det var fint jeg 😉 men det blir jo lysere etterhvert. håper du kan få din naturlige hårfarge tilbake, det er den du kler aller best 😉

    204. Er akkurat som deg, farger det litt lysere, også mørkere igjen også angrer jeg. Også når det først blir lyst igjen angrer jeg igjen. Jeg tror du bare skal vente litt så blir nok håret lysere av seg selv, og da vil det nok være akkurat sånn du vil ha det 🙂 Ville ikke risikert å prøve å få det lysere hos frisøren, er jo stor sansynelighet at det kan bli gult.. Syntes du var fin nå 🙂

    205. Du burde bare ha det sånn, det kledde deg sykt!
      Husk når du gjorde det lyst angret du også, men dette var MYYYE finere en lyst <3

    206. Du kler begge fargene, men hvis du ikke er fornøyd med dette burde du kanskje ta noen lyse stiper sånn at det blir litt lysere igjen men ikke fullt så lyst du hadde det 🙂

    207. Ble jo fint!?
      Håper du er klar over at du kan dra tilbake til frisørsalongen og si at du ikke er fornøyd og vil derfor ha ny time, da er det meningen at du skal få det gratis 😉

    208. KØDDER DU ELLER DET VAR MYE FINERE!!! DU SER SÅ MYE MER NATURLIG PEN UT! for å være helt ærlig synes jeg den lyse håret og den brune hudtonen + det at du på en måte bruker endel sminke ikke passet så bra sammen! men nå ser det såå mye bedre ut, mye mer eksotisk! ikek bytT:)

    209. Skjerp deg! At du har samvittighet til å blogge om noe sånt skjønner ikke jeg. Du har så utrolig små problemer, og jeg blir oppriktig talt flau over deg!

    210. Jeg synes du kledde brunt hår så ufattelig bra. Passet huden din mye bedre. Pen er du uansett. Du kommer nok helt sikkert til å vende deg til det. Selv har jeg lyst hår og for to år siden tok jeg å farget hele håret mørkebrunt. Ble livredd av å se meg selv i speilet, og ikke minst vise meg offentlig. Men nå kunne jeg aldri tenke meg å få det lyse håret tilbake… Farger det offte… Elsker brunt hår<3

    211. Syns fargen så ugjevn ut, men 100 ganger finere en det blonde 😉 absolutt! ingenting å være lei seg for, det kommer seg… nå kan du bare la din naturlige hårfarge falle inn

    212. synes det var fint! Men jeg skrev jo før du farget det at jeg synes du kledde blondt best. Men du kledde dette fint også!!! Synes du bare skal ha den fargen jeg, forandringer fryder og alt kler den smukke;))

    213. Det var jo sick så fint da, men jeg likte godt det lyse håret, men det ble ganske fint selvom det var blitz !

    214. Ikke gråt, det ble jo helt nydelig!! Du er like pen uansett! Dette er jo din naturlige farge så du blir nok vant til den etterhvert, så kan du bare stripe det igjen hvis du fortsatt vil det!

    215. du er vakker som jesus! nå må du ikke gråte kjære deg! gud er med deg uansett hva du gjør med håret ditt! er ikke håret som gjør deg pen , men ditt indre

    216. Syntes du var finere med lysere, det er sikkert bare og spørre frisøren, så greien dem nok og få det fint igjen altså!!:)

    217. Det ser ut som etterveksten din er litt mørkere en selve håret. Uansett, håret ditt er 100 ganger finere nå enn før. Du kler mørkt mye bedre! skulle bare ønske du hadde farget det pitte litte granne mørkere “/

    218. Herregud da, gråt du for det der??? Det var jo ikke ille!! Kanskje du kan legge ut noen bilder av fargen i dagslys, så vi kan lettere se hvordan fargen er. Ta det med ro, fargen er fin!

    219. Seriøst?!? Det var jo sykt fint, 100 % ærlig!! Det føles bare rart fordi du ikke er vant til det, det blir bedre etterhvert !

    220. er du rar? den blir jo lysere etter hvert, jeg selv gikk fra blondine til brunette, og ble mye lysere etter en uke. gråt liksom, herregud.

    221. Alt kler en smukke, Andrea! Og forandring fryder! Jeg vedder på det ble superfint til deg, greier ikke å se for meg noe annet! Plis ikke farg det tilbake.. Mye finere nå 🙂 Kjempebra blogg, Andrea! <3

    222. Andrea! Du må lære deg å prøve ut nye ting! Alle kommentarene her sier at du er kjempe fin! Og det er du virkelig brunt er din naturlige hårfarge og den er den man er finest med! Så ikkje gjør noe med håret ditt, tro på deg selv og vær fornøyd <3

    223. Andreaa DAAAA DET PASSET DEG SYYYYKT!!!! me love it… Behold det det varr siiiiik fint :’o skal fargeeee sjææææl <3 hihihihi

    224. er du 6 år eller noe, gråt fordi du ikke likte fargen, unnskyld meg noen har det verre enn deg, det fiinnes faktisk syke jenter/damer med kreft som ikke har hår og du klager at det ikke ble farget rett, hva tror du skjønnhet er?

    225. Ler av dere som syns Andrea er så patetisk fordi hun skrev hun gråt, når det er andre som har det verre. Ærlig talt, dere kan umulig komme her og påstå at dere ikke har grått for bagateller selv!
      Men du kledde hårfargen kjempegodt! Det gjorde ansiktet ditt mye mer markert, nydelig er du 🙂

    226. Jeg vet hvordan du har det, jeg har farget håret så mye og når jeg skulle farge det til vanlig blond farge så endte jeg med oransje hår! angrer på at jeg har farga det så mye, og jeg går konstant med hette på skolen!!

    227. du skulle ikke farget det først i det hele tatt! men for meg ser det dødsfint ut:) kler virkelig mørkere hår!! ikke farg det lysere:) fargen kommer til å bli lysere etterhvert:) har vært der før! kjempemørkt med en gang, men så blir det lysere og du blir mer vant til det:) går så fint!

    228. herreguuuud. det var jo driiit fint da!! du må venne deg til det! serriøst, hver gang jeg farger håret så blir jeg aldri fornøyd før etter en uke. feks. du var jo usikker på om du likte det blonde håret ditt. men du må rett og slett bare vende deg til deg, for et var viiiirkelig nydelig! kunne gitt deg hundre supre komplimenter!!

    229. du er myyye finere med brunt hår, IKKE det lyse du hadde! du skulle aldri farget håret lyst for den naturlige er den fineste på deg, helt klart! 🙂 syns du burde ha det tilnærmet lik det sånn at du bare kan gro etterveksten ut og få tilbake sånn du hadde :):)
      bare IKKE BLI BLOND IGJEN, omg

    230. Alt kler den smukke, Andrea! Selv om vi ikke ser fargen helt som du ser den, syns jeg du er kjempe pen uansett 🙂 Du må jo selvfølgelig være fornøyd selv, men du kan jo prøve å gi fargen litt tid? Du blir jo helt sikkert vant med det etterhvert 🙂 Men du må jo bestemme selv! Syns du er fin uansett, jeg 🙂

    231. Synes det ble kjempefint! Kan du si hvilken frisør og hvilken farge det er? Trenger virkelig å farge håret nå og er så lei av frisører som gjør brunfargen så rød fordi den skal være “varm” ….

    232. Jeg vet hvordan det er!!! Jeg hadde helt lyst hår før, og så farget jeg det brunt og angret, etter ca en uke hadde jeg vent meg til det litt, og nå, ca en månde etter jeg farget det er jeg drit fornøyd 😉 Jeg syns du kledde fargen din kjempegodt, de fleste ser litt mer voksen ut med mørkere hår 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg