God morgen

Heihei!

Uff, ble litt missforståelser i går, haha. Fanny hadde ikke batteri på mobilen, men vi avtalte å møtes på Kaffebrenneriet i Karl Johan kl.20.00. Men når jeg kom dit var det stengt, og ingen Fanny. Haha! Da ringte jeg Axel og tilfeldigvis var han i byen akkurat da på vei hjem fra forestilling, så da møtte jeg han og dro heller hjem til han i og med at jeg ikke fant Fanny og at hun ikke hadde batteri. Jeg og Axel hadde det iaf kjempekoselig, vi bestillte peppes (haha 2 dager på rad) og drakk masse julebrus. Vi så Pirates of the Caribbean 3, elsker de filmene ♥


Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Axel.I dag skal jeg spille inn en videoblogg, vaske badene, pynte huset til jul, kjøpe tv, bytte bloggplattform +++ Masse å gjøre i dag! Lillegull har ikke vært på bloggen på lenge, så tenkte å ta noen bilder med han da:

Haha! Kanskje noen som ikke engang visste at jeg har et hamster, men det har jeg :)) Han er verdens søteste lille pandahamster på litt over 1 år, som heter Marwin ♥ Love him!!!

 

– ANDREA BADENDYCK

71 kommentarer

Siste innlegg