LONDON:)

Hei!

Har ikke hatt internett før nå, derfor har jeg ikke blogget. Men nå skal jeg blogge! Vi kom frem til London rundt 9 tiden i går tidlig, så vi fikk en hel dag i går. Vi bor på Sanderson hotel, og det er utrolig fint. Beliggenheten er faktisk PERFEKT, bare en sidegate inn fra Oxford street. Vi startet dagen i går med å titte litt i butikker. Axel synes det var så kjedelig så da rakk jeg ikke flere enn Topshop, Abercrombie og VS. Jaaa, VS! Butikken ligger i New Bonds street og var seriøst himmenelen. Det var vel 4 etasjer med masse undertøy og en del klær. Kjøpte to bher, to hettegensere og en topp! Gleder meg til å vise dere

Etter shoppingen dro vi tilbake til hotellet for å slappe av litt, for vi måtte gjøre oss klare for kvelden. Vi skulle nemlig på musikal! Musikalen vi så var WE WILL ROCK YOU, og jeg så den for 2 år siden, men den var like bra å se igjen. Liker Queen sin musikk veldig godt og har vokst opp med den, så når man kan alle sangene utenatt blir det jo ekstra gøy. Det var sykt bra stemning på musikalen, til slutt bare reiste alle seg opp og klappet og sang med!

Tok ingen bilder fra kvelden, men her er noen bilder fra hotellrommet når vi var hjemme igjen:

Axel nydusjet og trøtt

 

Kjøpte blant annet denne bhen fra VS. De hadde SÅ mye fint undertøy, var helt i himmelen! Men vil bare si i fra til dere som skal til London at det var veldig dyrt på Victorias secret, EN bh kostet 500 kr, ikke akkurat billig. Så dere ikke får helt sjokk, for det fikk jeg

 

VS

 

I dag skal vi til Oxford, tar med kamera. Snakkes senere!

 

– ANDREA BADENDYCK

11 kommentarer

Siste innlegg