Kos med Tuvis

Hei!

I dag har vært den siste ?hele? dagen i London. I morgen kveld går flyet hjem og jeg gruer meg! Vil ikke dra herfra, haha. Storkoser meg virkelig i favorittbyen min med Axel og hans fantastiske familie. De er så søte 😀

Dagen startet med at jeg møtte Tuva kl 10, som allerede hadde sittet på toget i 2 timer fra Bath. Vi tok en lang frokost på Starbucks og hun fortalte om alt mulig rart som hun hadde opplevd her i England. Deretter bare gikk vi rundt og tittet i butikker og tok noen pauser i blant til hun måtte rekke toget litt for 18.00! Var utrolig koselig å møte henne igjen. Nå har jeg og Axel akkuratt kommet opp på hotelrommet etter middag med familien! Vi spiste på en resturant som het Hakazan og den var utrolig bra. Stor med trendy innredning, MASSE mennesker og veldig god asiatisk mat 

 Nyyyydelig 

 Sunn og god frokost

 Dagens! Jakke fra Karen Millen // Hoodie fra Juicy Couture // Bukse fra Acne // Sko fra Ugg Australia // Veske fra Céline

Like?

 

– ANDREA BADENDYCK

6 kommentarer

Siste innlegg