Mesterkokken

Heihei!

I dag har jeg hatt en “storrengjøring” på rommet. Er ikke helt ferdig enda.. Men tømmer alle skuffer, kaster alt jeg ikke trenger, søppel osv! Sykt hvor mye som har samlet seg i de skuffene på bare 1 år… Skal også rydde ut av klesskapene mine, sortere hva jeg faktisk bruker og hva som kan gis bort/selges. Har FOR mye klær, har ikke plass til alt lenger, til tross for at jeg har tre klesskap…. Haha!  Noen som vil jeg skal selge noe på bloggen? 

Nå har jeg akkurat laget middag til meg og mams, nemlig cæsar salat for første gang! I og med at jeg skal flytte hjemmefra om ikke såååå lenge må jeg jo klare å lage mat, så da er det greit å få øvd seg litt. Synes det ble kjempegodt! Veldig lettvint også. Du trenger kun salat som du river i små biter, kyllingfillet, litt bacon, ferdig krutonger, permesanost,  et par cherrytomater og dressing. Dressingen kan lages selv men jeg kjøpte ferdig! Dere burde teste det ut, sunt og godt! 

Nå koser jeg meg på rommet med Shandie sovende ved siden av meg. Ser på norske talenter og spiser godis! Er faktisk sykt deilig å ikke finne på noe en fredagskveld, bare ha litt alenetid og hvile seg 

Hva gjør dere i kveld?


 

– ANDREA BADENDYCK

70 kommentarer

Siste innlegg