Finfin dag

Heihei!

Aahhh, endelig hjemme! I dag sluttet vi tidlig og jeg dro rett til Henriette etter skolen. Der var Bjørn Erik og vi farget håret til Henri. Det var blondt fra før og vi farget det mørkebrunt, ble dødsfint. Synes hun kler mørkt hår kjempegodt  Etter å ha vært hos Henri dro jeg og Bjørn Erik til byen. Der spiste vi lunch på Fridays og koste oss skikkelig! Etter deeeet ble jeg med han hjem. Vi gikk en lang tur med Hanna, deretter lekte vi litt med lillesøsteren hans og det nye Barbiehuset hennes (SMELT) og sååå ble jeg hentet. Nå er jeg da endelig hjemme, blir så frustrert når jeg ikke får oppdatert bloggen før på kvelden, haha. Her er bilder fra i dag:

Bjørn Erik har byttet tilbake til blogg.no! Dere mååå lese bloggen hans, han er sykt flink og har deffinitivt den beste guttebloggen. Link HER 

Det beste jeg vet, aaaahh… Himmelsk.

Klare for å farge hår!

Fine Henrimin med ny hårfarge! Love you  

Hva har dere gjort i dag?

 

 

– ANDREA BADENDYCK

34 kommentarer

Siste innlegg