Verdens beste mamsiii har bursdag

Hei!

I dag har jeg ikke fått blogget etter skolen fordi jeg har vært fult opptatt med å feire verdens beste mamsi sin bursdag. Hun ble 52 år i dag  Mamma er virkelig helt fantastisk, ser virkelig opp til henne. Hun er bare så utrolig snill, hjelpsom, varm og tenker alltid på alle andre før seg selv. Hun er god som gull! Kan ikke beskrive hvor mye hun betyr for meg og hvor høyt jeg elsker henne 

Noen bilder fra dagen i dag: 

Burdagsmiddagen! Aaah, til å dø for. Nam

 Oreokake til dessert!!!!!

Kort fra meg, 10hi

Søta med kronen på hodet

Oliver er selvfølgelig med på bursdagsfeiringen! Bare chillern helt altså. Morsomt hvordan alle skulle fortelle meg her på bloggen hvor dum jeg er som kjøpte en kanin og trodde kaniner var kosete. Det var de ABSOLUTT ikke altså, kunne bare drømme om at de kom til å ville ligge på fanget/ i sofaen og kose. Oliver kom visst heller aldri til å lære navnet sitt! Haha. Jeg som faktisk trodde på det og ble sååå lei meg.. Vel, nå er virkelig det motsatte bevist! Oliver kommer når jeg roper navnet hans og er den største kosekaninen noensinne. Vil ikke annet enn å kose, det beste han vet er å ligge ved siden av meg eller på meg når jeg ser på tv mens jeg stryker på han og han sover. Han er mer kosete og oppmerksomhetssyk enn hunden min og det sier vel litt! 

Mine bursdagsgaver til mamma:

Clutch fra Mulberry og pung med nøkkelring fra Céline. Kjøpte gavene i London, hihi! Hun ble sååå glad, elsker å glede andre 

Søøøteste, håper mamma hadde den beste dagen hun kunne fått!  

 

 

– ANDREA BADENDYCK

60 kommentarer

Siste innlegg