Anbefalinger- Metallic

Annonse

Denne highlighteren fra The Balm har jeg brukt i flere år, den er utrolig bra! Bruker den på nesen, under øyenbrynene, på haken og litt i pannen. Detgir en utrolig fin glød. (Har på highligteren på bildene under). Dere finner den HER (den er på 25% avslag nå)

Disse neglelakkene er sååå fine! Elsker dem og Ciate neglelakkene holder kjempelenge og er av fantastisk kvalitet. Dere finner den øverste neglelakken HER og den nederste HER 

Så over til verdens fineste øyenskygge kit:

Kjempenaturlige jordfarger som gir et veldig fint og lett resultat! Denne øyenskyggen kan uten tvil brukes som hverdagssminke. Tenkte å vise dere hvordan den blir på:

Her er jeg uten øyenskygge, alle bildene er uredigerte så dere kan se hvordan det vil bli i “virkeligheten”

Her har jeg tatt fargen øverst til venstre over hele lokket

Her har jeg tatt fargen nederst til venstre over halve lokket, bare i “kanten” som dere ser og så duset så det gjevner seg ut. Resultatet blir ikke veldig annerledes, men litt og igjen veldig naturlig og fint:

Looove it! Dere finner øyenskyggen HER! Den er på 20% avslag, noe alle produkter fra Glo Minerales er hos Coverbrands nå. Sjekk forresten ut inspirasjonssiden til Coverbrands med Black & Gold tema HER, der finner du produktene jeg har nevnt + masse annet 

 Likte dere resultatet?

 

 

 – ANDREA BADENDYCK 

24 kommentarer

Siste innlegg