Første natten i leiligheten!!

Hei!

Ville bare si i fra om at fra nå sover vi i leiligheten, tjoheiii. Men mangler fortsatt seng, fikk kun tak i sengegavl. Så da blir det til at jeg overnatter hos søsteren min frem til tirsdag hvor jeg har avtalt med mams å kjøpe seng! Men vi har ikke internett i leiligheten så jeg må dra hjem for å blogge eller feks mobilblogge. Tror vi får fikset internett på tirsdag også så da blir det ikke såå lenge å vente! Men da bare sier jeg i fra at bloggingen ikke vil være helt bra før vi får internett i leiligheten. Slik ser rommet mitt ut nå, tror det blir sykt bra:

ELSKER sengegavlen! Den er fra Living og den var heelt utsolgt i Oslo, 60 på venteliste og de fikk den ikke inn igjen før i Januar. Heldigvis var det EN igjen på Karihaugen så hadde sykt flaks

 

 

– ANDREA BADENDYCK

37 kommentarer

Siste innlegg