I LOOOOVE….

Nelly! Aaah, drømmer meg helt bort, de har FOR mye fint. Her er dagens I want:

Lang svart finner dere HER // Beige kort finner dere HER // Svart kort finner dere HER (ELSKER de nye, korte modellene. Sykt fine!)

 

Svart kåpe finner dere HER //  Armyjakke med skinnarmer finner dere HER // Kul skinninspirert jakke finner dere HER

 

Burgunder knit til venstre finner dere HER // Burgunder skjerf dinner dere HER // Burgunder knit til høyre finner dere HER

 

Svart knit med glidelås bak finner dere HER // Grå knit finner dere HER // Hvit knit finner dere HER

 

Camelfarget knit finner dere HER // Genser med tigerhode finner dere HER // Grå genser med stjerner på fra Wildfox finner dere HER

 

Søt svart og hvit kjole finner dere HER // Søt nude og hvit kjole finner dere HER // Hvit blondekjole med kul rygg finner dere HER 

 

Sølv paljettkjole finner dere HER // Svart kjole med sølvdetaljer finner dere HER // Sølv kjole med lange armer finner dere HER (annonselenker)

 

Noe du likte?

 

 

– ANDREA BADENDYCK

31 kommentarer
    1. Herregud andrea…du har alltid wants !!! Du shopper faen meg hverdag .
      , du får alt du vil ha, alt servert på et sølvfat
      Isteden for å bruke pengene du tjener på fornuftige ting går du faen meg og.kjøper en jakke for 800kr. Jeg blir så irritert på folk som deg , hadde det ikke vært for suksessen på bloggen hadde du aldri vært så bortskjemt. Du må alltid ha det og det og det. Du bruker faen.meg sikkert 500 amerikanske dollar på shopping på to måneder og det er mye…mens du bruker så jævlig mye på deg selv g shopping,,, så er det andre her i verden.som bare mangler 1 dollar til og gå.og kjøpe mat. Mhm tenk deg om. Håper du leser dette omg. Du kommer.sikkert til å blogge til du blir pensjonits pga cash! Du lurer.ingen..du blogger for penger ikke noe.annet en det. Hva om blogg.no hadde slutta og gi.penger til toppbloggere….da hadde du nok sikkert slutta og blogge.fake ass. Du må tåle litt kritikk.du kan bli bedre. Kan du ikke være litt.mer som sophieelise. Ikke bare blogge.om deg og dine ønsker og hva du vil og bla blabla plizzzz. – Ikke vare jeg som føler detta

    2. Siden det har kommet sånn man kan forhånds skrive innleggene sine på blogg.no! hvorfor kan ikke du gjøre det? du blogger no så sjelden, så da kan jo du lage noen få blogg innlegg når du kan, foreksempel på skolen eller hjemme!:)

    3. Hei Andrea.
      Hva er ditt syn på pelsdyrindustrien? Du har selv bla. jakker med pels, og “reklamerer” flere ganger for produkter som har pels, selvom du (mest sannsynlig) er klar over hvor jævlig disse dyrene har det… Jeg mener at om man bruker pels, må man kunne forsvare det, så hvorfor velger du å bruke pels når det finnes så mange fine jakker som er uten/har fake pels? Dette er ikke ment som direkte kritikk mot deg personlig, men synes du som er en såpass profilert blogger må kunne stå innefor hvorfor du “oppfordrer” andre til å støtte pelsdyrindustrien. Håper du svarer på dette.

    4. du er veldig pen jente du burde blit model du er sikelig pen men kansje du burde shoope litt mindre eller jeg skal ikke tvine deg til det du er bar kansje litt mye ute og shooper bare så du vet det men du er en pen og fin jente som sakt. kan du få flere vidioer??????

    5. Jeg har den rosa nude kjolen med blonder på i S, men bruker den ikke lenger! Har kun brukt den en gang, og det var på nyttårsball! Vil du kjøpe den eller bytte i noe?:)
      Kontakt på facebook: Tiril Asbjørnsen Lillestø

    6. at du kan ha en kanin og si at du er glad i den, men du kjøper pels i hytt og pine som får dyr akkurat som det torturert. men er vel ganske typisk deg å kun tenke på det overfladiske.

    7. Så fin blogg du har 🙂
      Jeg har nettop kjøpt meg den nye korte Svea jakken i beige! Den er skikkelig god og ikke minst fin <3

    8. Du burde ta deg en titt på filmer og bilder som florerer på nettet for tiden om pelsdyrnæringen og pelsdyroppdrett før du reklamerer for det neste gang!!!

    9. Hva er det du ikke forstår eller bryr deg om pelsdyrene, Andrea? Hva er det som skjer i hodet ditt, og hva føler du når du ser, leser og hører om at vi vil ha slutt på ekte pels som pynt for mennesker?! Jeg skjønner ikke hvorfor du sier at “det er synd i dem”, men likevel velger du å reklamere for jakkene slik at det blir solgt mer av ekte pels. Du har jo en kanin selv. Det er mange, mange tusner som har kanin pels, og måten de blir drept på er grusom. Hva må til for at du kan slutte med pels? Hva må jeg og alle andre mot pels gjøre for at slike som deg som bare tenker på sitt eget beste, få dere til å forstå hvor grusomt dette er? Selv om du synes pels er nydelig, så blir ikke du noe nydeligere av det, tvert imot, du blir like grusom som pelsdyrbondene selv og de som dreper dem. Dere støtter pelsdyrfarmene og den stygge moten. Jeg tror ikke på at de som bruker pels føler noe i det hele tatt for ville dyr, bare på seg selv. Mange synes kanskje jeg er en “gal dyreverner”, men NEI; Jeg klarer å ofre mange tanker på dyrene som har rett til å være fri, og jeg som mange andre har evnen til å finne klær og annet pynt som ikke har mått tatt et dyreliv. Vær tøff nå, Andrea, og gi meg et skikkelig svar på dette, Andrea. Hvorfor du velger å bruke og reklamere for pels, og hvorfor du ikke vil slutte.
      P.S1: ikke kom med slik “men jeg syns jo synd i dyrene, men jakken er så pen!” BULLSHIT.
      P.S2: og før noen muligens begynner med klassiske “hva med afrika barna da?” Da kan jeg si at jeg støtter mange forskellige organisasjoner, så spar meg for den.
      P.S3: og siste at spar oss for at våre forforforfedre eller whatever brukte pels for mange tusen år siden. HALLO! vi lever i 2012, og kan kjøpe ufattelig mye klær som ikke krever dyreliv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg