07.11.2012

Får kaninen din sitt eget rom?? Ja, det har han hatt fra før og 🙂

Kan vi se bilde av søsteren din? 

Hvor er den hvite komoden fra?

Ikea

Hvorfor er du ikke så mye med Axel lenger? Han spiller jo inn Øyevitne så han har ikke tid i hverdager, men det går veldig fint. Vi møtes hvertfall en gang i helgen:)

Hvordan klarer du å se Axel så sjeldent? Det er jeg veldig vant til og synes bare det er bra. Er en veldig travel person selv og har mye å gjøre! Det at vi ikke møtes så mye gjør at jeg får mye tid til å være med venner, noe som betyr veldig mye for meg. Det dummeste man kan gjøre er jo å være med kjæresten hver dag, ditche alle vennene og plutselig blir det slutt- da sitter du der helt alene….

Hvordan blir det å bo uten Shandie? Blir trist, kommer til å savne henne. Men vi får “låne” henne så mye vi vil så da går det bra 

Kan du lage film av leiligheten når den er ferdig? Selvfølgelig, det skal jeg gjøre!

Hvor har du kjøpt sengegavlen din? Living

Hva heter Parajumper modellen din? Kodiak i fargen Sage

Flytter du alene eller bor du sammen med noen? Bor sammen med søsteren min og det er veldig betryggende og koselig 

Hva synes foreldrene dine om at du har flyttet ut? De synes det er trist men de forstår meg jo, og jeg er en veldig selvstendig person som tar gode valg så da vet de at det vil gå bra. Vi møtes jo masse ellers + at søsteren min passer jo på meg, er ikke alene.

Hvilken modell er Woolrich jakken din? Den het luxurymodellen, tror jeg..

Handler du mye på nett? Ja, endel! Da finner jeg klær jeg virkelig liker

Når begynner Axel å blogge igjen? Mest sansynlig på nyåret for da er han fedig med innspillingen

Hvilken strl har du i Acne skoene? 38

Kan du lage et innlegg om julegavetips til kjæresten? Det kan jeg!

Kan du lage et innlegg om hva du bruker på leppene dine? Jupp

Hvor lenge og hvor ofte tar du sol? Tar det ca annenhver uke i en halvtime

Hvilken vgs går du på? Ullern

Blir du sponset av kremmerhuset? Nei

Hvor får du alle pengene fra i og med at du nå har egen leilighet og alt du kjøper? Tjener penger på bloggen og det har jeg gjort i snart 2 år. Har vært flink til å spare så det gjør at jeg har råd til leilighet!

Har leiligheten to etasjer? Jupp, det er veldig deilig.

Hvor gammel er søsteren din? Har dere hvert deres bad? Hun er 20. Ja vi har vært vårt bad + et ekstra, men tror vi skal bruke det som vaskerom 

Hvilken strl har du i den beige strikkegenseren fra Zara? M

Beklager om svarene var litt korte men er på skolen og har dårlig tid! Har desverre ikke fått nett i leiligheten enda så da måtte jeg gjøre det her. Spør i vei om dere lurer på noe mer 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

128 kommentarer

Siste innlegg