3 leppestifer- en favoritt?

Heiheihei:D:D

Aaah, da har vi endelig fått internett i leiligheten! Er snart to uker siden jeg har hatt internett så det føles helt fantastisk. Lover masse bra innlegg fremover, gir ekstra mye motivasjon nås om jeg er i egen leilighet. Skal begynne med masse mattips fremover, det blir gøy.

Men over til hva dette innlegget skal handle om. Nå tenkte jeg å vise dere tre kjempefine leppestifter og så kan dere se hvilken dere synes var finest! Her er de tre:

Burgunder til venstre finner dere HER ( Kissmylips) // Rosa i midten finner dere HER (Taffy) // Knæsj rød til høyre finner dere HER (Mia Moore). Nå er det salg hos Coverbrands med 20% avslag på alle leppestiftene!

Knæsj rosa på meg:

Knæsj rød på meg:

Burgunder på meg:

Liker best burgunder selv, synes jeg kler mørke farger bedre enn lyse. Hva synes dere??? (Innlegg i samarbeid med Coverbrands)

 

 

– ANDREA BADENDYCK

60 kommentarer

Siste innlegg