Julie på besøk

Hei!

I dag hadde vi prøveeksamen / heldags i medier og kommunikasjon. Det gikk ganske bra men var sykt sliten på slutten og helt uklar i hodet, jeg blir alltid det på heldagser etter å ha sittet i 5 timer å glodd på en skjerm uten pause. Har faktisk og har hatt en skikkelig stressende uke.. Mandag hadde vi engelsk tentamen, i går var det forberedelses dag til medier tentamnen i mathallen hvor vi skulle ta rundt 200 proffe bilder å bruke til oppgaven som vi skulle få i dag. I morgen er det hviledag mens på fredag skal jeg presentere produktet mitt som jeg har laget under en embalasjeoppgave i mk. Sykt vanskelig.. Må bruke masse fagord og forklare hvorfor jeg gjorde ditt og datt, hvordan blabla. Gruer meg allerede, haha.. Nå har jeg Julie på besøk og vi spiser suushiiii. Koselig!

Hahah, se på Shandie…. SÅÅ trøtt!

Julie har også blogg, les den HER 

 

 

– ANDREA BADENDYCK 

35 kommentarer

Siste innlegg